
Mazda 626 GF FS '01 Lift 2.0 HP 100kW – Czarnulka Radex'a
Bardzo mi się podoba Twoja 626 Radex. Widać, że wkładasz w nią dużo serca i tak ma być. Fajne są felgi które masz na niej teraz, chciałbym takie
. Ogólnie patent z tym grillem bardzo fajny i mi się podoba
. A znaczek i emblemat mazdaspeed na nim to tylko fajny akcent, który ożywia całośc i nie jest nudny i monotonny, jakby ich nie było, nie wyglądało by tak ładnie.

- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Jak dorwe jakieś lepsiejsze pieniądze to na pewno kupie podobny wzór. Zawsze lubiłem cienkie szprychy gesto ułożone
Radex, te felgi co pokazałeś... no... kozak!
Ale ja bym tam widział czerwony rant
, patrze przez pryzmat swojego auta
. Ale u Ciebie jak najbardziej zrobią robote, będa pasować do srebrnych akcentów. Mi się podobają te felgi 

Radex, te felgi co pokazałeś... no... kozak!

- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Roni napisał(a):Radex, wiesz czego mi brakuje w twoim "gangstersko" wozie -gleby i dobrego alu.
mi też dlatego myślę nad felgami które wkleiłem pare postow wyzej
Radex napisał(a):sprężyn -35 H&R
Jaki koszt ? Ponieważ sam szukam zestawu obniżającego, bo gwintu z tego co szukałem to nie ma.
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Radku te felgi ktore bys chcial sa git, sam bym takie zaaplikowal
co do sprężyn, to -35 to takie minimum
z gwintem by nie bylo problemu bo sa takowe do naszych 626, ale to koszt rzedu 1000 amerykańskich dolcow, plus przesylka i cło.. Ale wtedy to juz jest 100 do lansu 
No no no... Widzę, że u kolegi mody idą pełną parą i to w dobrym kierunku moim zdaniem
Te planowane felgi też ładne, tylko ciekawe jak wyjdą na aucie. Nie będą jakby zbyt delikatne ?

Te planowane felgi też ładne, tylko ciekawe jak wyjdą na aucie. Nie będą jakby zbyt delikatne ?
- Od: 23 sie 2010, 23:30
- Posty: 411
- Skąd: Luboń
- Auto: szkoda tej Mazdy.. wyżej
MAZDA 323F 1.5-16V (99r)
Radex napisał(a):dzięki jarson, felgi to AEZ Xylo gdybyś takiego wzoru szukał na lato
a ja przez całą zimę będę myślał nad czymś w tym stylu.... (17)
radex myslales nad komfortem? bo ja sie gruba zastanawiam nad wymiana 15 na 16 a ty idziesz na 17?:> jak mozesz to opisz jak sie jezdzi na 16?:> pozdrawiam
- Od: 12 lip 2011, 23:26
- Posty: 134
- Skąd: Łódzkie - ELA :D
- Auto: Mazda 626 98r. 2.0 115km, Renault Clio I 1.2 , w pracy Scania R380 ;)
Riki napisał(a):Jaki to model felgi?
Dokładnie Tenzo R DC-6 Version 2.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Baku86 napisał(a):radex myslales nad komfortem? bo ja sie gruba zastanawiam nad wymiana 15 na 16 a ty idziesz na 17?:> jak mozesz to opisz jak sie jezdzi na 16?:> pozdrawiam
16tki nie są złe, ciutke twardsze ale tragedii nie ma. wiadomo... i tak dziury trzeba omijać bo cala zawiecha cierpi. tak na prawdę różnica między 15-16 jest zauważalna ale mała i szybko się idzie przyzwyczaić.
gorzej z przesiadką 15->17 tu już będzie bolało bardziej.
16 to bardzo dobry kompromis komfort/wygląd i dlatego wcześniej kupiłem 16tki.
ale w życiu liczy się lans i rozpusta
Jaka oponka bedzie na 17 ?
Bardziej chodzilo mi o rozmiar niz model – modelu nie znam wiec nie oceniam
Co do rozmiaru jeszcze tragedii nie bedzie ale jezdzilem kiedys na 205/40/17 i przyznam, ze tam juz za milo to nie bylo...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości