Mazda 626 GF FS '01 Lift 2.0 HP 100kW – Czarnulka Radex'a

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Piotr » 8 lis 2011, 22:29

Dominator napisał(a):Radzio po co Ci te ustrojstwo, masz jakies problemy z elektroniką, błędy itp, czy to tak z przezorności i ciekawości zakupiłeś? :)
LeeAdama napisał(a):ps. brembo nie pyli <spoko>

Jak mocniej pohamujesz to pyli, mam z przodu i dziadostwo się mi trafiło-twarde, rysuje tarcze, a pyli o dziwo.


z przodu mam klocuszki brembo i tacze – noname :D nie za mojej kadencji :P
tył tarcze i klocki brembo – żadnego pylenia i jest naprawdę super :) bez porównania do kashiyam'y które były – te to dopiero pyliły jak dzikie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez Radex » 8 lis 2011, 23:08

Dominator napisał(a):Radzio po co Ci te ustrojstwo, masz jakies problemy z elektroniką, błędy itp, czy to tak z przezorności i ciekawości zakupiłeś?

raczej z ciekawości i dla bajery, a elm zawsze moze sie przydac :)
Ostatnio edytowano 12 lis 2011, 11:43 przez Radex, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez 89matthew89 » 10 lis 2011, 11:06

Widziałem że dużo dużo wcześniej kable wymieniałeś na NGK :) jak sie sprawuja ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2009, 19:15
Posty: 202
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–

Postprzez mariusz323wgr » 10 lis 2011, 12:15

wiem że pytanie nie do mnie, ale mam też kable NGK wymieniane przy 141 tys. km. Obecnie przy prawie 173 tys. przebiegu jest wszystko OK do tego na LPG [nie czuję jeszcze żadnych przebić, itp.]\
POLECAM! :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez oblivion » 10 lis 2011, 12:40

Sorry za OT ale czym się charakteryzuje zły stan kabli? Długo kręci przy odpalaniu, falują obroty itp?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez radzi89 » 10 lis 2011, 12:48

Falowanie, szarpanie silnkiem , a w efekcie koncowym przetanie chodzic np. jeden z cylindrow :)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez Radex » 10 lis 2011, 12:55

89matthew89 napisał(a):Widziałem że dużo dużo wcześniej kable wymieniałeś na NGK :) jak sie sprawuja ?

póki co bardzo dobrze. nie wytrzymają nie wiadomo ile ale te tańsze zamienniki padają zdecydowanie zbyt szybko żeby opłacało się je stosować.
także osobiście na kablach radzę nie oszczędzać i kupować dedykowane NGK

mariusz323wgr napisał(a):wiem że pytanie nie do mnie, ale mam też kable NGK wymieniane przy 141 tys. km. Obecnie przy prawie 173 tys. przebiegu jest wszystko OK do tego na LPG [nie czuję jeszcze żadnych przebić, itp.]\
POLECAM! :)

mi poprzednim razem NGK wysiadły własnie po około 30K km, teraz może wytrzymają dłużej bo przedtem miałem je źle ułożone i dotykały pokrywy silnika a temperatura mogła przyśpieszyć powstawanie przebić w miejscach gdzie się stykały z silnikiem.

oblivion napisał(a):Sorry za OT ale czym się charakteryzuje zły stan kabli? Długo kręci przy odpalaniu, falują obroty itp?

tak jak pisze radzi, zwłaszcza na niskich obrotach jak auto Ci gaśnie na parkingu lub podszarpuje to wtedy bardzo prawdopodobne że winne są kable lub/i świece.
co do sprawdzenia stanu kabli to najlepiej w nocy przy absolutnym braku światła (żeby było ciemno jak w <dupa> u murzina) obejrzeć czy po kablach nie latają iskierki, można w tym sobie pomóc psikając delikatną mgiełkę np płynu do szyb, wtedy lepiej widać.

KAJ TA LISTONOSZKA Z MOIM ELMEM??!! :[
edit:
zwracam honor, Pani listonosz na swym dzielnym zardzewiałym rumaku przybyła w me skromne progi i dostarczyła ów diabelskie urządzenie <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez alk80 » 10 lis 2011, 16:14

Radex napisał(a):Pani listonosz na swym dzielnym zardzewiałym rumaku przybyła w me skromne progi i dostarczyła ów diabelskie urządzenie <diabełek>

to pewnie teraz się bawisz jak mały chłopczyk :D
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez abrams » 10 lis 2011, 16:31

nie zapomnij porobic fotek :)
moze jakis photo-report bys zrobil -co kupiles ,jak podlaczyles i co tam wyszlo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2010, 11:41
Posty: 54
Auto: MAZDA 626 GF 2.0 H.P

Postprzez Bandit » 12 lis 2011, 02:04

alk80 napisał(a):, na przeglądzie gdy diagnosta zaciągną ręczny Mazda wyskoczyła z rolek

Jeszcze trzeba mieć sprawne, albo zregenerowane tylne zaciski :(
Radex napisał(a):Madzia dostała nowe klocki na przód

Ja byłem wcześniej bardzo zadowolony z OEM mazda, teraz mam TRW ale w zestawie od mazdy 6 więc dają radę (ale pylą <dupa> ) i chyba kupując następne zaszaleję i zanabędę EBC Green stuff, a coo tak po grubości (tarcze mam świeżutkie OEM więc zostaną <faja> ) http://allegro.pl/dp21465-green-stuff-e ... 77764.html (Ciekawe na ile km wystarczają i jakie są głośne skoro są takie ach i och ? :P )
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Radex » 12 lis 2011, 11:33

no, następnym razem też kupię coś lepszego np ATE.
ale Lee miał akurat do sprzedania TRW to łyknąłem ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez mariusz323wgr » 12 lis 2011, 13:17

a mnie p. Jaksa wrzucił klocki Akebono przy pierwszej wymianie [wytrzymały już ponad 35k km] :D ale cholernie piszczą od samego początku...
ostatnio słyszałem że P. Jarek odchodzi od tych klocków z racji właśnie cholernego piszczenia – obecnie wrzuca TRW...
ale jak tak piszecie o tym pyleniu to sam się jeszcze zastanowię czy może coś innego zakupić ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez lasic100 » 12 lis 2011, 13:27

A odnośnie klocków to ja od założenia mam z kolei problem z piszczeniem przy TRW. Wymienione razem z tarczami (też TRW). Co prawda niedużo przejechane bo jakieś 2-3tys ale w między czasie przetarłem papierem bo był kawałek zeszklony. Może po prostu tak ma być <co?> Następnym razem się spróbuje czegoś innego.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez Radex » 12 lis 2011, 13:42

mariusz kup sobie ATE :)

lasic100 a klocki dobrze "pracują" w zacisku??
masz wszystkie blaszki na których powinny pracować klocki?
i czy są nasmarowane pastą miedzianą ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Bart0n » 12 lis 2011, 13:49

Ja też mam TRW w BJ i też piszczą. Jak hamuje się stopniowo to przy pierwszych 1,5-2s hamowania piszczą później cisza. Chyba ,że często hamuje się na danym odcinku to przestają piszczeć na jakiś czas ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez lasic100 » 12 lis 2011, 15:07

Wydaje mi się, że klocki dobrze pracują, wszystkie blaszki są (za każdym razem zaglądania do klocków je czyściłem). Pastą miedzianą był nasmarowany tłoczek i tuleja, a z samymi klockami nic nie robiłem. Mają niby te blaszki absorbujące jakieś drgania które mogą powodować piszczenie. Poprzednie Textar'y też je miały i było OK.

U mnie zaś piszczenie występuje głównie przy dohamowywaniu lub lekkim hamowaniu. Jak mocniej "naduszę" hamulec to nie ma piszczenia.
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2010, 22:17
Posty: 341 (1/0)
Auto: Mazda 626GW 2001r. 2.0 FS + LPG red. Alaska, Hana2000 czerwona, LPGTech

Postprzez alk80 » 12 lis 2011, 16:09

robi się temat o hamulcach ;P
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Radex » 12 lis 2011, 23:11

lasic100 napisał(a):Wydaje mi się, że klocki dobrze pracują, wszystkie blaszki są (za każdym razem zaglądania do klocków je czyściłem). Pastą miedzianą był nasmarowany tłoczek i tuleja, a z samymi klockami nic nie robiłem. Mają niby te blaszki absorbujące jakieś drgania które mogą powodować piszczenie. Poprzednie Textar'y też je miały i było OK.

U mnie zaś piszczenie występuje głównie przy dohamowywaniu lub lekkim hamowaniu. Jak mocniej "naduszę" hamulec to nie ma piszczenia.

może klocki zbyt ciasno siedzą w blaszkach? u mnie też siedziały zbyt ciasno to je trochę podszlifowałem kątówką żeby luźniej siedziały i nie blokowały się
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez mahosss » 16 lis 2011, 19:27

Radex napisał(a):idzie gibko naszą wspaniałą i ukochaną pocztą polską, a pani na rowerze z trąbką na piersi powinna zawitać w me piekielne wrota jutro lub pojutrze :P

Witam i jak tam sie sprawuje ten ELM ? można pogadać z MAdzią ? :D Zastanawiam sie nad tym ELm-em z interfejsem bluetooth'a co by podlączyć i w każdej chwili fonem sprawdzić o co "ją boli" czy też wykasować irytujący "check " słabego paliwa ;) pozdro! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2011, 23:51
Posty: 35
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2.3 TOP (GG) 2003
166 km + Sequent LPG

Postprzez addams3 » 26 lis 2011, 11:44

Witam.
Wczoraj jechałem za tobą (a potem przed) w Dąbrowie Górniczej – granatowa Premacy :) .
Bardzo ładny masz ten samochodzik. Rewelacyjnie się prezentuje.
Pozdrowienia
Moja Mazda:
www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=313&t=127960
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lis 2007, 13:49
Posty: 28
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Premacy 2.0 DiTD
Mazda 6 GH 2.0
Mazda CX-5 2.5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy