Mazda MX-6 GE KL MAZDASPEED
Radex napisał(a):
jak to mówią amerykańce: kip ap de gud łork
jes ofkors
Przejrzałem cały temat i muszę stwierdzić , że szykuje się ładna mx-6 w okolicy Brawo
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Dzisiaj przetestowałem sobie w mojej MX-6 nowe zawieszenie H&R/KYB i hamulce z Mazdy6.
Muszę powiedzieć że jest BAJKA . W zakrętach przyczepność, jak przyklejona. minimalne przechyły głównie tyłu (zapewne z racji oryginalnego jeszcze stabilizatora który pójdzie jak najszybciej do piachu). Jestem normalnie zachwycony H&R i KYB naprawdę dają radę, plus zaciski z Mazdy 6, hamowanko jak żyleta, auto po prostu staje dęba, nie do poznania. POLECAM
Owszem jest bardziej twardo ale mi to zupełnie nie przeszkadza, ja to lubię. A na miękki dupowóz zamiast wydawać na instalacje LPG kupie sobie jakiegoś rzęcha i będzie git.
MX-6 tak mruczy że nie mam serca jej gazować.
Najlepszy motyw to jak jadę np. na trasie 80km/h i leci za mną równo koleś, pojawia się w miarę ostry zakręt, ja nie zwalniam przelatuję zakręt bez zająknięcia i zapiszczenia a koleś po wyjsciu z zakretu jest 300m dalej .
Do pełni szczęścia brakuje odpowiedniego stabilizatora, zamiast tego cieniasa który jest oryginalnie i zmiany w maglownicy, bo niestety Mazda zwaliliła sprawę i w MX-6 za dużo trzeba kręcić kierownicą (pewnie maglownica taka sama jak w 626), ponad 3 obroty to lekka przesada.
Muszę powiedzieć że jest BAJKA . W zakrętach przyczepność, jak przyklejona. minimalne przechyły głównie tyłu (zapewne z racji oryginalnego jeszcze stabilizatora który pójdzie jak najszybciej do piachu). Jestem normalnie zachwycony H&R i KYB naprawdę dają radę, plus zaciski z Mazdy 6, hamowanko jak żyleta, auto po prostu staje dęba, nie do poznania. POLECAM
Owszem jest bardziej twardo ale mi to zupełnie nie przeszkadza, ja to lubię. A na miękki dupowóz zamiast wydawać na instalacje LPG kupie sobie jakiegoś rzęcha i będzie git.
MX-6 tak mruczy że nie mam serca jej gazować.
Najlepszy motyw to jak jadę np. na trasie 80km/h i leci za mną równo koleś, pojawia się w miarę ostry zakręt, ja nie zwalniam przelatuję zakręt bez zająknięcia i zapiszczenia a koleś po wyjsciu z zakretu jest 300m dalej .
Do pełni szczęścia brakuje odpowiedniego stabilizatora, zamiast tego cieniasa który jest oryginalnie i zmiany w maglownicy, bo niestety Mazda zwaliliła sprawę i w MX-6 za dużo trzeba kręcić kierownicą (pewnie maglownica taka sama jak w 626), ponad 3 obroty to lekka przesada.
MX6 gitara, nie ma co wygląda już super a co będzie jak będzie gotowa Co do kręcenia kierą to u mnie w 626 jest to 2,5 obrotu jakoś Działaj działaj i czekamy na dalszy ciąg relacji Takie tematy są wg. mnie najciekawsze na Forum
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
zibi626 napisał(a):MX6 gitara, nie ma co wygląda już super a co będzie jak będzie gotowa Co do kręcenia kierą to u mnie w 626 jest to 2,5 obrotu jakoś Działaj działaj i czekamy na dalszy ciąg relacji Takie tematy są wg. mnie najciekawsze na Forum
z tym kręceniem jesteś pewnien? sprawdz prosze bo u mnie jak byk jest 3,5 obr.
ADHD napisał(a):podoba mi się podejście do tematu
czekam z zaciekawieniem na efekt końcowy
kocurek napisał(a):poprostu piękna
cieszę się że nie tylko mi się podoba, dzięki wszystkim za miłe słowa
Przy demontażu niestety często urywają się różne zaczepy spinki itp. nie wyrzucajcie ich. Klej dwuskładnikowy posklejać i można na nowo montować. Tutaj jeden z zaczepów z podsufitki chciał skapitulować ale dostał kolejną szansę
I trochę dodatkowego wyposażenia ale wszystko made by Mazda
Wnętrze już prawie poskładane.
Seraf napisał(a):ogólnie nie przepadam za Mx-6 ale dzięki Tobie moje zdanie sukcesywnie się zmienia
to mi się podoba, mam nadzieję że jak MX-6 będzie gotowa zmieni się twoje zdanie całkowicie
jarusiek napisał(a):profi robota ! Wszystko z przywiązaniem do detali Kolejna piękna MX6
thx
Przy okazji prac wykończeniowych, naprawczych i oczyszczania z wszechobecnego pyłu po lakierowaniu, wymontowałem zegary i plastik z konsoli w którym osadzone są przyciski. Przypomniałem sobie że przy włączonej dmuchawie powietrze mocno hałasuje w kanałach MX-6. Zostało mi trochę Laminatu LS z wygłuszenia wnętrza więc okleiłem nim cały kanał aby ten hałas co nieco wygłuszyć.
DamianMX6 napisał(a):Najlepszy motyw to jak jadę np. na trasie 80km/h i leci za mną równo koleś, pojawia się w miarę ostry zakręt, ja nie zwalniam przelatuję zakręt bez zająknięcia i zapiszczenia a koleś po wyjsciu z zakretu jest 300m dalej
– gratuluję i wiem o czym mówisz ja mam -50mm MeganRacing i te same amory, do tego stabilizator Whiteline – i jest przebajecznie, żeby Cię dogonić sporo mi brakuje (remont budy) ale hamulce chyba jako pierwsze będą
barren napisał(a):– gratuluję i wiem o czym mówisz ja mam -50mm MeganRacing i te same amory, do tego stabilizator Whiteline – i jest przebajecznie, żeby Cię dogonić sporo mi brakuje (remont budy) ale hamulce chyba jako pierwsze będą
No właśnie, z zawieszenia pozostało mi tylko zmontować nową beleczkę tylną.
Brakuje mi jednak do niej stabilizatora 19mm i odpowiednich gum i łączników bo to co jest w serii to lipa jakich mało. Ale spoko majonez już są namierzone w USA i przy najbliższej okazji siebie uszczęśliwię. Zresztą na ten rok raczej wystarczy już tych robót.
Co do remontu nadwozia to fakt że poszły na to całe wakacje, ale warto było. Życzę wytrwałości, ja jak na razie zamknąłem 2 lata odbudowy z ruiny a to nie koniec jeszcze .
A co do hamulców to wiesz gdzie mnie szukać jakby co.
Moim zdaniem, będzie to najładniejszy MX-6 w historii tego klubu (...) Nienawidzę Cię!
Pit napisał(a):Moim zdaniem, będzie to najładniejszy MX-6 w historii tego klubu (...) Nienawidzę Cię!
To dlatego nie chcecie mnie w klubie, uuuuuuuuuuu to teraz wszystko jasne i ta rura z tłumika ....
DamianMX6 napisał(a):...i ta rura z tłumika ....
Kuźwa wiedziałem, że o czymś zapomniałem Potrzebujesz ją jeszcze? O ile tak, wysyłam jutro (adres mam gdzieś w PW)
Dziś przy okazji zakupów, pierwsza fotka po złożeniu mojej MX-6 w jako taką całość .
Dzięki bazyl wspaniały za wtyczki, postojowe święcą dzięki tobie
a tak wyglądała na początku. Jest pewna subtelna różnica
Dzięki bazyl wspaniały za wtyczki, postojowe święcą dzięki tobie
a tak wyglądała na początku. Jest pewna subtelna różnica
Ostatnio edytowano 9 cze 2013, 14:46 przez DamianMX6, łącznie edytowano 3 razy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości