Mazda Xedos 6 CA KL '95 2.5 V6 24V by phoenx
Aktualizacja nt. tego problemu na 1 stronie w tym wątku. Dziękuję wszystkimn za pomoc i zainteresowanie!
Chyba znaleziony problem
W okolicach przewodów paliwowych w głowicy jest nie zaślepiony otwór ( taki z gwintem ).
Po psiknięciu plaka w jego okolicy auto od razu dostawało obrotów. Niestety dowiedzieliśmy się o nim dopiero kiedy dolot z KF był praktycznie założony więc na 100% pewności nie ma.
I tu specjalne pokłony dla MALINIAKA
![ukłon <uklon>](./images/smilies/uklon.gif)
Bo to właśnie on wskazał tę dziurkę, no prawdziwy znawca tematu.
Ze względu na pilną potrzebę użytkowania X6 przekładka dolotu przeniesiona na inny termin.
Daniel mówi, że po tych perypetiach ze swoim autem mógłby pracować w servisie Mazda
.
Kiedy dolot KL będzie założony damy znać. Na razie temat kolektora zamykamy.
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
W okolicach przewodów paliwowych w głowicy jest nie zaślepiony otwór ( taki z gwintem ).
Po psiknięciu plaka w jego okolicy auto od razu dostawało obrotów. Niestety dowiedzieliśmy się o nim dopiero kiedy dolot z KF był praktycznie założony więc na 100% pewności nie ma.
I tu specjalne pokłony dla MALINIAKA
![prosze <prosze>](./images/smilies/prosze.gif)
![ukłon <uklon>](./images/smilies/uklon.gif)
![prosze <prosze>](./images/smilies/prosze.gif)
![ukłon <uklon>](./images/smilies/uklon.gif)
![prosze <prosze>](./images/smilies/prosze.gif)
![ukłon <uklon>](./images/smilies/uklon.gif)
Bo to właśnie on wskazał tę dziurkę, no prawdziwy znawca tematu.
Ze względu na pilną potrzebę użytkowania X6 przekładka dolotu przeniesiona na inny termin.
Daniel mówi, że po tych perypetiach ze swoim autem mógłby pracować w servisie Mazda
![hahaha hahaha](./images/smilies/hahaha.gif)
Kiedy dolot KL będzie założony damy znać. Na razie temat kolektora zamykamy.
Ostatnio edytowano 22 mar 2015, 22:40 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
ten otwór to standardowo jest zaślepiony w KL-ach czy jak? bo to mnie zastanawia ![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Chodzi chyba o otwór czujnika spalania stukowego tak?
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Powiem szczerze, że nad tym samym się zastanawiam... On jest nagwintowany i być może standardowo jest do niego coś przykręcone w 626, Xedosach 9 czy też Fordach Probe, ale w Xedosie 6 po swapie chyba nie ma zastosowania... Risto też ma zaślepione, ciekawe jak u innych użytkowników... Pewnie zrobię dochodzenie w tej sprawie i wrzucę fotke jak to wygląda, ale póki co po tym tygodniu mam dość grzebania pod maską ![język :P](./images/smilies/jezyk1.GIF)
Dopisano 22 mar 2015 17:47:
Nie, patrząc na głowice od góry to na prawo od grodzi piątego cylindra jest okrągły otwór. W kolektroze i uszczelce też to jest. Jak się go przeczyści i zaglądnie to widać, że idzie od niego następny otworek, w prawą stronę, więc jego drugi koniec znajduje się na głowicy od strony dolotu. Około 2 cm naa prawi i 2cm w dół od przewodu paliwowego listwy wtryskowej.
Największy okrągły otwór na uszczelce, z prawej strony patrząc na zdjęcie:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... erowa.html
Dopisano 22 mar 2015 17:47:
Setritus napisał(a):Chodzi chyba o otwór czujnika spalania stukowego tak?
Nie, patrząc na głowice od góry to na prawo od grodzi piątego cylindra jest okrągły otwór. W kolektroze i uszczelce też to jest. Jak się go przeczyści i zaglądnie to widać, że idzie od niego następny otworek, w prawą stronę, więc jego drugi koniec znajduje się na głowicy od strony dolotu. Około 2 cm naa prawi i 2cm w dół od przewodu paliwowego listwy wtryskowej.
Największy okrągły otwór na uszczelce, z prawej strony patrząc na zdjęcie:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... erowa.html
Ostatnio edytowano 22 mar 2015, 17:50 przez phoenx, łącznie edytowano 1 raz
macie jakieś foto to u siebie zajrze ![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Setritus napisał(a):macie jakieś foto to u siebie zajrze
W wolnej chwili ściągnę dolot i pstrykne fotkę – chyba, że ma ktoś zdjęcie silnika z boku (nie mogę znaleźć w necie takiego coby było widać) albo jakieś schematy silnika?
Ja jutro zobaczę bo mam silnik od proboszcza ze zdjętym kolektorem i potwierdzam że w obu uszczelkach jest ten otwór jak coś to pstryknę fotki ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Dopisano 22 mar 2015, 20:11:
Ja jutro zobaczę bo mam silnik od proboszcza ze zdjętym kolektorem i potwierdzam że w obu uszczelkach jest ten otwór jak coś to pstryknę fotki![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Dopisano 22 mar 2015, 20:11:
Ja jutro zobaczę bo mam silnik od proboszcza ze zdjętym kolektorem i potwierdzam że w obu uszczelkach jest ten otwór jak coś to pstryknę fotki
krzysek71 napisał(a):Ja jutro zobaczę bo mam silnik od proboszcza ze zdjętym kolektorem i potwierdzam że w obu uszczelkach jest ten otwór jak coś to pstryknę fotki
Jest w obu, z tym że w lewej głowicy jest to ślepy zaułek:)
krzysek71 napisał(a):Jutro zobaczę i was oświecę a ten otwór to w głowicy zaślepiłeś
Fajnie by było
No to jak sadzą to EGR jak czyściłem u siebie to było też zawalone prawie na głucho
Ja mam cały silnik od proboszcza a nie od x9 a w piątek dopiero będę go pakował do xeda tak że mam wszystko na wierzchu a co do kolektora od proboszcza to jest jeszcze jeden krućiec do zaślepienia bo do niego nic nie podłonczysz może go nie zaślepiłeś a znajduje się za VRISEM nr1
Jeśli chodzi o kolektor to owszem z Forda Probe a króciec o którym piszesz był zaślepiony
Wszystkie podłączenia były dobrze, poza tym jednym kanałem który wykrył kolega Maliniak
Skoro to jest od EGR w X9 to by wiele wyjaśniało – czemu był zapchany sadzą i czemu był nie podłączony (w X6, EGR się inaczej podpina) i czemu tam jest gwint, jakby coś miało być podpięte... Najlepsze jest to, że po włożeniu starego kolektora (z KF) też były problemy z pracą na wolnych obrotach, ale temu że przeczyściłem ten kanalik przy okazji przygotowywania głowic pod uszczelkę a także odetkałem go kiedy czyściłem przepustnicę... Wkręcenie śrubki w to miejsce rozwiązało wszystkie problemy
Maliniak, jeszcze raz ślicznie Ci dziękuję ![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości