Mazda MX-6 GE FS '93 Szumki44

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez szumki44 » 31 sty 2012, 15:31

onyx napisał(a):to dokładki z evo...
mozesz przyblizyc blizej z jakiego modelu ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Bartosz_ » 31 sty 2012, 15:56

chyba z ori chlapaczami lepiej by wyglądało.
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez kamilspider » 31 sty 2012, 16:00

Mi się chlapacze nie podobają i mam zamiar je przerobić tzn uciąć ładnie to co jest na czarno i zostawić takie małe fajne pipki :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez onyx » 31 sty 2012, 20:57

szumki44 napisał(a):
onyx napisał(a):to dokładki z evo...
mozesz przyblizyc blizej z jakiego modelu ?


Z tym evo to popłynąłem ;) Ale dobrze mi się kojarzyło że na Lancerze to widziałem.

1996-2003 Mitsubishi Lancer/Mirage CE – rynek australijski (taki europejski colt – tylko że coupe)
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez szumki44 » 31 sty 2012, 22:17

tutaj kiepsko to wyglada ;/ to pomysk kamilspider jest bardziej kuszacy :) dzieki za zdjecia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 31 sty 2012, 22:22

kamilspider napisał(a): tzn uciąć ładnie to co jest na czarno i zostawić takie małe fajne pipki

to fakt będą wyglądały jak takie małe pipki. IMHO nie będzie to w ogóle wygladać dobrze.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez BILON » 31 sty 2012, 22:33

Tego typu dokładki ma również Volvo V40 trochę delikatniejsze niż w Mitsubishi
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2004, 13:07
Posty: 247
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX6 2,5l 1992r.

Postprzez szumki44 » 31 sty 2012, 22:48

ale to nie to nie ma tego czegos :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 31 sty 2012, 23:54

noxes napisał(a):
kamilspider napisał(a): tzn uciąć ładnie to co jest na czarno i zostawić takie małe fajne pipki

to fakt będą wyglądały jak takie małe pipki. IMHO nie będzie to w ogóle wygladać dobrze.


Kwestia gustu :P Te chlapacze ori są beznadziejne. Parę razy nimi zahaczałem o glebę i w ogóle nie pasują do MXa. Jak na wiosnę je przerobię i wyjdzie to wrzucę fotki :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez DamianMX6 » 1 lut 2012, 00:03

kamilspider napisał(a):Kwestia gustu :P Te chlapacze ori są beznadziejne. Parę razy nimi zahaczałem o glebę i w ogóle nie pasują do MXa. Jak na wiosnę je przerobię i wyjdzie to wrzucę fotki :D


Chlapacze tylne to najlepszy dodatek/uzupełnienie do tylnego zderzaka i pakietu mazdaspeed.
To co opisujesz z docinaniem oryginalnych chlapaczy przerabiałem dwa lata temu. Nie wygladało dobrze i szybciutko wstawilem całe. Przestańcie kombinować. Szumki44 lepiej pomyśl nad obniżeniem zawieszenia i felgami.

Obrazek
Ostatnio edytowano 1 lut 2012, 01:58 przez DamianMX6, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez kamilspider » 1 lut 2012, 00:16

wrzuć jakąś fotkę lepiej bo mnie już od dawna do tego korci :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez DamianMX6 » 1 lut 2012, 01:58

kamilspider napisał(a):wrzuć jakąś fotkę lepiej bo mnie już od dawna do tego korci :D



Nie robię fotek chybionym pomysłom :P .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez szumki44 » 1 lut 2012, 12:44

DamianMX6 napisał(a):Szumki44 lepiej pomyśl nad obniżeniem zawieszenia i felgami.
Wlasnie wczoraj wieczorkiem dlugo debatowalem nad tematem zawieszenia typu gwint czy zostawic normalne..
Jedyne co mnie przed gwintem powstrzymalo to to ze mam 4miesieczne nowe amorki gazowe tokico moze nie super firma ale nowe wiec narazie nie widze sensu gwintu.

Moj plan za 3 miesiace jak wroce to
1 Felgi 17stki
2 Zawiecha -30
3 Hamulce 283mm
4 kompletny wydech wraz z kolektorem
5 i kilka duperelkow
6 swiatla usdm :D ( te na czarno malowane mam bo popekane sa i zaparowane ciagle )
7 jak sie uda JDM przednie wraz z kierunkami
8 kupic tylne hlapacze hahaha bo nie mialem ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 1 lut 2012, 18:54

szumki44 napisał(a):8 kupic tylne hlapacze bo nie mialem ;/

ja mam od 626 do sprzedania :)
A skoro toczy tu się dyskusja o zawieszeniu i kołach to przyłacze sie i ja :)
Czy do seryjnego zawieszenia wejdą felgi 17" ET35 i opony 225/45 ?
Z tyłu mam amortyzatory z wkładami i niebieskie spreżyny, z tego co mi wiadomo GE nie miało wkładów a więc co tam siedzi? Mogą to być sprężyny obniżajace?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Lukas007 » 1 lut 2012, 21:10

Jezeli felga szeroka na 7" to bez problemu. Jezeli 8" to przy 225 oponie bedzie na styk z tylu i delikatnie schowane z przodu – zalezy tez od ustawienia pochylenia kol. Najlepiej na felge 8" dac 205/215 zeby opona sie naciagnela przez co nie bedzie ocierac o rant blotnika. Ja mam z przodu 17x8 ET28 i przy oponie 205 nic nie ociera ani nie wystaje (tylko negatyw ustawiony na 1.75* na strone).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez szumki44 » 2 lut 2012, 00:29

jak od 626 podejda to wezme ale za 3 miechy bo teraz nie bede mial czasu na ogarniecie haosu .
Dzis zdolalem pomalowac Progi :)
Co do opon to bede pytac jeszcze o wymiary et ct itp :)

Tutaj fotka "Pajko" o naciaganiu opony :) 8" 195/40/17
Obrazek

Obrazek

tu wyzej tez ciekawe felgi ;>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez pawelc » 2 lut 2012, 08:53

Gleba świetnie tylko wygląda ,jak miałbym jeździć na co dzień z takim obniżeniem jak na tej ostatniej fotce ,to po prostu nie dałoby się normalnie eksploatować auto..@Damian tą fotkę co wkleiłeś to na H&R -ach już było auto ? ,bo moje praktycznie ma taki prześwit na oryginałach z tym że ja w bagażniku mam z 80 kg balastu na co dzień ,no i sprężynki pewnie też już siadły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez szumki44 » 2 lut 2012, 10:58

pawelc napisał(a):Gleba świetnie tylko wygląda
w polsce to logiczne :) w usa moga pozwoilic sobie na takie rzeczy . Mi chodzilo o wyglad felg :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 2 lut 2012, 11:15

Dobre to z odciskami na masce :D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 5 lut 2012, 23:17

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3S7UK8rLWac&feature=youtu.be[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=3S7UK8rL ... e=youtu.be

Odpalenie 2.0 Fs przy minusowej temp :) wszystkie popychadla klepaly chwilke dopoki sie nie rozgrzal:)
Dzisiaj rano bylo mrozniej :D ok -30 xd zawialo chlodem na term.. po walce z zamarznietym zamkiem udalo mi sie dostac do autka ale mialem przeczucie ze bedzie niespodzianka:) Autko odpalilo po 4 sek krecena silnikiem ale po 2 sek zgaslo tak olej zgestnialy byl ... wiec odczekalem chwilke zrobilem 3 obroty przerwa 3 obroty przerwa i odpalilem juz bez problmu... Masakra Juz nie wspomne o hamulach sprzegle i ukladzie kier... :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy