Mazda Xedos 6 CA KL ~'94 – Sylwo

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez ucze1102 » 24 sty 2013, 16:42

sylwo napisał(a):szkoda że materiałów filmowych tak mało i w kiepskiej jakości


widzę tam swoją operatorską rękę w niektórych fragmentach <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2010, 10:37
Posty: 166
Skąd: Kraśnik/Lublin
Auto: Mazda 323F 2.0 V6 '96r

Postprzez sylwo » 25 sty 2013, 19:11

Plany na najbliższą przyszłość to grill w kolorze nadwozia (już zakupiony czeka na malowanie ;) ) oraz:

Obrazek
Obrazek
Odbłyśniki zaraz po wypłacie idą do regeneracji. Również zakupione (dzięki Bandyta) co by nie czekać z rozebranymi lampami.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Qchar » 28 sty 2013, 14:50

sylwo Witam :) nie lepiej inne lepsze kupić ?


Ps. Prawdopodobnie w niedzielę będę na nartach w Bartorzu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2010, 18:27
Posty: 475
Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat

Postprzez sylwo » 28 sty 2013, 16:43

Regeneracja 120 za oba a w efekcie są jak nowe... chyba wybór jest prosty ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez kamilq05 » 28 sty 2013, 19:10

a gdzie była/będzie zrobiona regeneracja?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2011, 20:56
Posty: 201 (1/6)
Skąd: Świdnik
Auto: Citroen C4 B7 2011r 1,6HDI 92km

Citroen C4 Grand Picasso 2008r 2.0HDI 136km MCP exclusive

Postprzez sylwo » 28 sty 2013, 20:05

Jeszcze nie zdecydowałem ale np tu: LINK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Qchar » 7 lut 2013, 19:59

Witam Link się przyda <spoko> papa
Ostatnio edytowano 8 lut 2013, 20:24 przez Qchar, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2010, 18:27
Posty: 475
Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat

Postprzez sylwo » 8 lut 2013, 20:15

Tymczasem...

Zaciski nie odbijały i grzały się tarcze... a nawet felgi <oczy>
Obrazek
Obrazek
Obrazek


i już w trakcie zabiegu :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Francuz się przydał :D
Obrazek


I na koniec dodam, że wpadł nowy aparat zapłonowy dzięki koledze z forum xman90 dziękówa ;)
Mam nadzieję, ze błędy (2,3) znikną... za kilka dnia sprawdzę a tym czasem widać różnicę przy odpalaniu auta. rozrusznik nie męczy się kilka sekund tylko jeden obrót i start :)
Obrazek
Ostatnio edytowano 8 lut 2013, 20:19 przez sylwo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Eklerek323f » 8 lut 2013, 20:19

Takiego zastosowania francuza nie znałem :D Aczkolwiek się przyda, bo mnie czeka regeneracja tyłu :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez sylwo » 8 lut 2013, 20:26

Jak pójdzie po mojej myśli to niedługo już będą z tyłu nowe zaciski od M6 a stare na sprzedaż :)
Z przodu zamówiłem już od M6 :D

Tył mam w idealnym stanie :) nie wiem ile cenić ale tak czy owak stracę bo przeszły kompletną regenerację: tłoczki nowe itd.

Czy może lepiej zostawić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Eklerek323f » 8 lut 2013, 20:34

sylwo napisał(a):Jak pójdzie po mojej myśli to niedługo już będą z tyłu nowe zaciski od M6 a stare na sprzedaż :)
Z przodu zamówiłem już od M6 :D

Tył mam w idealnym stanie :) nie wiem ile cenić ale tak czy owak stracę bo przeszły kompletną regenerację: tłoczki nowe itd.

Czy może lepiej zostawić?

Ile byś chciał za sprawne w 100% zaciski? ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Qchar » 8 lut 2013, 20:38

Witam :) no no świetna robota <spoko> a i zmiany się szykują , po zmianie zobaczysz jaka jest różnica

Pozdrawiam papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2010, 18:27
Posty: 475
Skąd: Koćmierzów 23 k/Sandomierza- Frankfurt nad Manem
Auto: MazdaXedos 6 2.0 V6 Automat

Postprzez sylwo » 8 lut 2013, 20:38

Eklerek323f napisał(a):Ile byś chciał za sprawne w 100% zaciski? ;)

PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr_ » 8 lut 2013, 20:44

Sylwo ja zmieniałem tylko przody i uważam że w zupełności to wystarczy :) po co ładować się w koszty i przeróbkę linek bo tył nie pasuje p&p jak i tak różnicy nie zauważysz a sam powiedziałeś że swoje ori masz w stanie idealnym.
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 8 lut 2013, 20:47

Taka odpowiedź mnie cieszy XED :D

Wiem, że był by problem z linkami ręcznego. Poza tym musiał bym wymieniać tarcze i klocki a to już spory koszt...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr_ » 8 lut 2013, 20:59

sylwo napisał(a):to już spory koszt...


spory i uważam że w twoim przypadku zupełnie niepotrzebny <spoko> :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Setritus » 8 lut 2013, 21:25

polecam odpuścić sobie metalizowanie osbłyśników, koszt relatywnie duży a efekt żaden ;] świeci tak samo przed i po.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez sylwo » 8 lut 2013, 21:29

Setritus napisał(a):świeci tak samo przed i po.


Nie wierzę w to... jak patrzę na swoje odbłyśniki – matowe i miejscami białe – to nie dziwię się że xenony dały taki słaby efekt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez MichałB » 8 lut 2013, 22:44

sylwo sama wymiana zacisków na przód szarpnie Cie po kieszeni , po co pakować kase na tył wydasz 600zl a nawet nie odczujesz różnicy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2010, 11:26
Posty: 327 (2/3)
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda xedos 6 V6 2,5L KL LPG 1999

Postprzez sylwo » 8 lut 2013, 22:48

600 mnie przekonało <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy