Oficjalnie meldujemy się w domu podróż bez jakich kolwiek problemów
Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6
risto77 ależ dziękuję za rady na pewno sprawdzę.
Oficjalnie meldujemy się w domu podróż bez jakich kolwiek problemów
co dało mi troszkę kopa bo były już czarne myśli :p Drugi mój zlot, a pierwszy z własnym autem co rzuciło światło na moją przyszłą organizację przed wyjazdem na zlot, oraz co trzeba poprawić w aucie. O jedzeniu nie wspomnę bo była masakra przynajmniej kolacja na zupę nie zdążyłem, a drugie danie 3 większe ziemniaki, mięso bez smaku
śniadanie nie wiem bo zaspałem, katering dużo za drogi.
tyle.
Oficjalnie meldujemy się w domu podróż bez jakich kolwiek problemów
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Z gym dolotem bez prize sandy... I'm wyszlo 150km a dolot w Sam dol Strożek Przy ziemi... Hamownia Daje d... I tyle 
julek napisał(a):Z gym dolotem bez prize sandy... I'm wyszlo 150km a dolot w Sam dol Strożek Przy ziemi... Hamownia Daje d... I tyle
Dawaj jeszcze x ale po polsku
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Piotr89 napisał(a):Mało nie mało. Moja wypluła 158KM a liczyłem na więcej i kurde nie wiem co jest na rzeczy. Kuleją Vrisy ale chyba cos nie tak jest z tą hamownią... Trochę się wkurzyłem ale zarówno na torze jak i w 1/4mili mazda nie odbiegała od pozostałych KL co by potwierdzało że wyniki są mało miarodajne. Pojadę w najbliższym czasie na hamownię stacjonarną.
Od których innych KL? Skoro wszystkie kręcą się w okolicach 150-160KM to ciężko aby było widać jakaś super duża różnice w osiągach. Jakieś video z przejazdów? Ja tutaj widzę podobną sytuację jak u mnie na kompie od właśnie kl czyli kl05 oraz kl55 ewidetnie za mały moment bardzo poszarpany wykres. Z tego co ja zdążyłem zdiagnozować to może to być wina vrisow czy aby na pewno działają oraz jak działają oraz zbyt ubogiej mieszanki. U mnie na kompach kl05 oraz kl55 afr było o wiele za wysokie co oznacza że dostaje silnik za mało paliwa dodając jeszcze fakt że masz/macie porobiony dolot (że niby coś to pomaga) i wychodzi ze ma o wiele za dużo powietrza a o wiele za mało benzyny. Ja latam na kompie od k8 i różnica między wynikiem na kompie od k8 a tym od kl jest spora. Mój wykres:
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Mój wypluł 163,a drugi Xedos 169 na Pb a chyba 172 na LPG albo na odwrót nie pamiętam.Obydwa seria.Na wykresach się nie znam ale jest w moim temacie jak chcecie porównać.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Twój wykres widziałem a ten drugi ma jakiś temat na forum?
Mój silnik też jest z xedosa 9 z roku 2002. Ogólnie jeżeli chodzi o porównywanie osiągów KL to też należy między tymi samymi samochodami bo wiadomo że xedos 9 jest cięższy od mx3,mx6 czy 626.
Mój silnik też jest z xedosa 9 z roku 2002. Ogólnie jeżeli chodzi o porównywanie osiągów KL to też należy między tymi samymi samochodami bo wiadomo że xedos 9 jest cięższy od mx3,mx6 czy 626.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Zapominacie ze Maliniak skończył składać MXa kilka godzin przed zlotem. Jest pare rzeczy nie dopracowanych lub do poprawy. Donyslam się ze głównym celem było dojechać o własnych siłach na zlot.
Na dniach napewno wynik bedzie poprawiony.
Na dniach napewno wynik bedzie poprawiony.
Silnikowo to chyba musi w miarę wszystko być ogarniete no nie wiem chyba że chodzi Ci o dolot czy wydech ale jakoś mx6 na seryjnych gratach z Japonii mają mieć te 200KM więc wiesz. Wykresu Maliniaka nie komentuje bo tak wyglądają wykresy klze bez modyfikacji więc jest ok ale czasy na 1/4 były już mocno średnie i tu można powiedzieć że wina tego przygotowania .
Kuzaj a Ty swoją mazde hamowales bo wyniki na 1/4 całkiem całkiem na jakim ecu teraz latasz?
Kuzaj a Ty swoją mazde hamowales bo wyniki na 1/4 całkiem całkiem na jakim ecu teraz latasz?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Kuzaj a Ty swoją mazde hamowales bo wyniki na 1/4 całkiem całkiem na jakim ecu teraz latasz
Przejzyj mój temat tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi.
Sry za mojego posta troche popilem a autokorekta zrobila reszta ;D
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Chcę mieć tą lotkę u siebie 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Bartg napisał(a):Kilka śrub na spocie i lotka Twoja
Się wie sam ją montowałem

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
marcinowozniako napisał(a):Od których innych KL? Skoro wszystkie kręcą się w okolicach 150-160KM to ciężko aby było widać jakaś super duża różnice w osiągach. Jakieś video z przejazdów? Ja tutaj widzę podobną sytuację jak u mnie na kompie od właśnie kl czyli kl05 oraz kl55 ewidetnie za mały moment bardzo poszarpany wykres. Z tego co ja zdążyłem zdiagnozować to może to być wina vrisow czy aby na pewno działają oraz jak działają oraz zbyt ubogiej mieszanki. U mnie na kompach kl05 oraz kl55 afr było o wiele za wysokie co oznacza że dostaje silnik za mało paliwa dodając jeszcze fakt że masz/macie porobiony dolot (że niby coś to pomaga) i wychodzi ze ma o wiele za dużo powietrza a o wiele za mało benzyny. Ja latam na kompie od k8 i różnica między wynikiem na kompie od k8 a tym od kl jest spora. Mój wykres:
Nie przeczę że tutaj może być winny komp, ale też vrisy i tysiąc innych pierdół, ja latam na KL05 więc stąd mogą być tego typu wyniki. Porównanie co do przejazdów miałem, filmików niestety nie mam bo zapełniła się pamięć i nie miałem możliwości jej zwolnić... Co do niedoboru paliwa to niekoniecznie się zgodzę bo podobno Mazdy są przelane, nie mam AFR i silnik nie był strojony więc ciężko na tą chwilę szukać przyczyn. Pożyjemy zobaczymy
Wracając do tematu Chmielu, a jak u Ciebie przeguby wewnętrzne na tym obniżeniu się zachowują, nie lecą? Ja na tą chwilę muszę się skupić na problemie przegubów i półosi bo co mi po silniku jak nowy setup po zlocie i 200km już zabawia się w grzechotnika...Ech
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Obniżenie słabe
to nic się nie dzieje... chyba coś tam puknie, stuknie, ale nie mam pojęcia na razie do wywalenia nowy wahacz :/ felga do prostowania bo szpilki urywa :/
Te te nie takie sam. Jak coś to moja mazda jest na sprzedaż
dogadamy się 
Eklerek323f napisał(a):Bartg napisał(a):Kilka śrub na spocie i lotka Twoja
Się wie sam ją montowałem
Te te nie takie sam. Jak coś to moja mazda jest na sprzedaż
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Piotr89 napisał(a):Nie przeczę że tutaj może być winny komp, ale też vrisy i tysiąc innych pierdół, ja latam na KL05 więc stąd mogą być tego typu wyniki. Porównanie co do przejazdów miałem, filmików niestety nie mam bo zapełniła się pamięć i nie miałem możliwości jej zwolnić... Co do niedoboru paliwa to niekoniecznie się zgodzę bo podobno Mazdy są przelane, nie mam AFR i silnik nie był strojony więc ciężko na tą chwilę szukać przyczyn. Pożyjemy zobaczymy
Jeszcze jest jeden ważny element który generalnie odpowiada za podawanie odpowiedniej ilości paliwa. Mianowicie sondy lambda. Jeżeli nie są do końca sprawne czy zasyfione to wiadomo że komp zawsze są za mało paliwa niż powinien. Można to łatwo sprawdzić na hamowni poprzez wrzucenie mazdy w tryb serwisowy gdzie niby nie korzysta komp z żadnych czujników wtedy można zobaczyć jak będzie wyglądać wykres i czy będzie jakaś różnica w mocy.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Mazda na sprzedaż na razie wrzucam tu, zdaje sobie sprawę jak ciężko sprzedac takie padło, ale bardzo bym chciał by trafiła w ręce kogoś kto się nie podda tak jak ja i skończy budowę. Wszelkie info na PW.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości