Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez chmielu_KL » 28 sie 2016, 22:52

risto77 ależ dziękuję za rady na pewno sprawdzę.
Oficjalnie meldujemy się w domu podróż bez jakich kolwiek problemów :) co dało mi troszkę kopa bo były już czarne myśli :p Drugi mój zlot, a pierwszy z własnym autem co rzuciło światło na moją przyszłą organizację przed wyjazdem na zlot, oraz co trzeba poprawić w aucie. O jedzeniu nie wspomnę bo była masakra przynajmniej kolacja na zupę nie zdążyłem, a drugie danie 3 większe ziemniaki, mięso bez smaku :D śniadanie nie wiem bo zaspałem, katering dużo za drogi. :D tyle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez julek » 28 sie 2016, 23:49

Z gym dolotem bez prize sandy... I'm wyszlo 150km a dolot w Sam dol Strożek Przy ziemi... Hamownia Daje d... I tyle :D
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez risto77 » 28 sie 2016, 23:58

julek napisał(a):Z gym dolotem bez prize sandy... I'm wyszlo 150km a dolot w Sam dol Strożek Przy ziemi... Hamownia Daje d... I tyle :D


Dawaj jeszcze x ale po polsku :P
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Maliniak » 29 sie 2016, 00:03

słonce mu wczoraj czache za mocno przypaliło hahaha
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 20:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez marcinowozniako » 29 sie 2016, 14:53

Piotr89 napisał(a):Mało nie mało. Moja wypluła 158KM a liczyłem na więcej i kurde nie wiem co jest na rzeczy. Kuleją Vrisy ale chyba cos nie tak jest z tą hamownią... Trochę się wkurzyłem ale zarówno na torze jak i w 1/4mili mazda nie odbiegała od pozostałych KL co by potwierdzało że wyniki są mało miarodajne. Pojadę w najbliższym czasie na hamownię stacjonarną.


Od których innych KL? Skoro wszystkie kręcą się w okolicach 150-160KM to ciężko aby było widać jakaś super duża różnice w osiągach. Jakieś video z przejazdów? Ja tutaj widzę podobną sytuację jak u mnie na kompie od właśnie kl czyli kl05 oraz kl55 ewidetnie za mały moment bardzo poszarpany wykres. Z tego co ja zdążyłem zdiagnozować to może to być wina vrisow czy aby na pewno działają oraz jak działają oraz zbyt ubogiej mieszanki. U mnie na kompach kl05 oraz kl55 afr było o wiele za wysokie co oznacza że dostaje silnik za mało paliwa dodając jeszcze fakt że masz/macie porobiony dolot (że niby coś to pomaga) i wychodzi ze ma o wiele za dużo powietrza a o wiele za mało benzyny. Ja latam na kompie od k8 i różnica między wynikiem na kompie od k8 a tym od kl jest spora. Mój wykres:
Obrazek
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Beny » 29 sie 2016, 16:49

Mój wypluł 163,a drugi Xedos 169 na Pb a chyba 172 na LPG albo na odwrót nie pamiętam.Obydwa seria.Na wykresach się nie znam ale jest w moim temacie jak chcecie porównać.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez marcinowozniako » 29 sie 2016, 16:53

Twój wykres widziałem a ten drugi ma jakiś temat na forum?

Mój silnik też jest z xedosa 9 z roku 2002. Ogólnie jeżeli chodzi o porównywanie osiągów KL to też należy między tymi samymi samochodami bo wiadomo że xedos 9 jest cięższy od mx3,mx6 czy 626.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez KUZAJ » 29 sie 2016, 16:56

Zapominacie ze Maliniak skończył składać MXa kilka godzin przed zlotem. Jest pare rzeczy nie dopracowanych lub do poprawy. Donyslam się ze głównym celem było dojechać o własnych siłach na zlot.
Na dniach napewno wynik bedzie poprawiony. :)
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 673 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez marcinowozniako » 29 sie 2016, 17:08

Silnikowo to chyba musi w miarę wszystko być ogarniete no nie wiem chyba że chodzi Ci o dolot czy wydech ale jakoś mx6 na seryjnych gratach z Japonii mają mieć te 200KM więc wiesz. Wykresu Maliniaka nie komentuje bo tak wyglądają wykresy klze bez modyfikacji więc jest ok ale czasy na 1/4 były już mocno średnie i tu można powiedzieć że wina tego przygotowania .

Kuzaj a Ty swoją mazde hamowales bo wyniki na 1/4 całkiem całkiem na jakim ecu teraz latasz?
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez KUZAJ » 29 sie 2016, 17:13

marcinowozniako napisał(a):Kuzaj a Ty swoją mazde hamowales bo wyniki na 1/4 całkiem całkiem na jakim ecu teraz latasz

Przejzyj mój temat tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi. <oczko>
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 673 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez Bartg » 30 sie 2016, 08:33

Ta hamownia zawsze takie wyniki robi lekko dziwne, chociaż zazwyczaj pamiętam zawyżała, a nie zaniżała ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez julek » 30 sie 2016, 10:47

Sry za mojego posta troche popilem a autokorekta zrobila reszta ;D
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez chmielu_KL » 5 wrz 2016, 19:13

Coś tam ze zlotu :D
Załączniki
14193767_1103105479724489_436009443_n.jpg
14281562_1103109166390787_1440914031_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Eklerek323f » 5 wrz 2016, 20:21

Chcę mieć tą lotkę u siebie :D
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Bartg » 5 wrz 2016, 22:24

Kilka śrub na spocie i lotka Twoja :D
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Eklerek323f » 5 wrz 2016, 22:36

Bartg napisał(a):Kilka śrub na spocie i lotka Twoja :D

Się wie sam ją montowałem <glupek2>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Piotr89 » 6 wrz 2016, 12:18

marcinowozniako napisał(a):Od których innych KL? Skoro wszystkie kręcą się w okolicach 150-160KM to ciężko aby było widać jakaś super duża różnice w osiągach. Jakieś video z przejazdów? Ja tutaj widzę podobną sytuację jak u mnie na kompie od właśnie kl czyli kl05 oraz kl55 ewidetnie za mały moment bardzo poszarpany wykres. Z tego co ja zdążyłem zdiagnozować to może to być wina vrisow czy aby na pewno działają oraz jak działają oraz zbyt ubogiej mieszanki. U mnie na kompach kl05 oraz kl55 afr było o wiele za wysokie co oznacza że dostaje silnik za mało paliwa dodając jeszcze fakt że masz/macie porobiony dolot (że niby coś to pomaga) i wychodzi ze ma o wiele za dużo powietrza a o wiele za mało benzyny. Ja latam na kompie od k8 i różnica między wynikiem na kompie od k8 a tym od kl jest spora. Mój wykres:
Obrazek

Nie przeczę że tutaj może być winny komp, ale też vrisy i tysiąc innych pierdół, ja latam na KL05 więc stąd mogą być tego typu wyniki. Porównanie co do przejazdów miałem, filmików niestety nie mam bo zapełniła się pamięć i nie miałem możliwości jej zwolnić... Co do niedoboru paliwa to niekoniecznie się zgodzę bo podobno Mazdy są przelane, nie mam AFR i silnik nie był strojony więc ciężko na tą chwilę szukać przyczyn. Pożyjemy zobaczymy ;)
Wracając do tematu Chmielu, a jak u Ciebie przeguby wewnętrzne na tym obniżeniu się zachowują, nie lecą? Ja na tą chwilę muszę się skupić na problemie przegubów i półosi bo co mi po silniku jak nowy setup po zlocie i 200km już zabawia się w grzechotnika...Ech
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez chmielu_KL » 7 wrz 2016, 08:04

Obniżenie słabe :( to nic się nie dzieje... chyba coś tam puknie, stuknie, ale nie mam pojęcia na razie do wywalenia nowy wahacz :/ felga do prostowania bo szpilki urywa :/

Eklerek323f napisał(a):
Bartg napisał(a):Kilka śrub na spocie i lotka Twoja :D

Się wie sam ją montowałem <glupek2>


Te te nie takie sam. Jak coś to moja mazda jest na sprzedaż :) dogadamy się :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez marcinowozniako » 7 wrz 2016, 11:56

Piotr89 napisał(a):Nie przeczę że tutaj może być winny komp, ale też vrisy i tysiąc innych pierdół, ja latam na KL05 więc stąd mogą być tego typu wyniki. Porównanie co do przejazdów miałem, filmików niestety nie mam bo zapełniła się pamięć i nie miałem możliwości jej zwolnić... Co do niedoboru paliwa to niekoniecznie się zgodzę bo podobno Mazdy są przelane, nie mam AFR i silnik nie był strojony więc ciężko na tą chwilę szukać przyczyn. Pożyjemy zobaczymy ;)

Jeszcze jest jeden ważny element który generalnie odpowiada za podawanie odpowiedniej ilości paliwa. Mianowicie sondy lambda. Jeżeli nie są do końca sprawne czy zasyfione to wiadomo że komp zawsze są za mało paliwa niż powinien. Można to łatwo sprawdzić na hamowni poprzez wrzucenie mazdy w tryb serwisowy gdzie niby nie korzysta komp z żadnych czujników wtedy można zobaczyć jak będzie wyglądać wykres i czy będzie jakaś różnica w mocy.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez chmielu_KL » 7 wrz 2016, 14:11

Mazda na sprzedaż na razie wrzucam tu, zdaje sobie sprawę jak ciężko sprzedac takie padło, ale bardzo bym chciał by trafiła w ręce kogoś kto się nie podda tak jak ja i skończy budowę. Wszelkie info na PW.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy