Mazda 626 GE FP 95r.
Już jakoś to wygląda, widzę że koła z tyłu jak u mnie ? ''się skrzywiły''
zrób coś z tym :p
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1841 (8/19)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Już jakoś to wygląda, widzę że koła z tyłu jak u mnie ? ''się skrzywiły''![]()
Jak się skrzywiły? :O Ja na nich nie jeździłem i założyłem tylko jedną stronę więc może dlatego Ci się tak wydaje ale jak patrzyłem to nie zauważyłem nic podejrzanego

- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
rafał88 napisał(a):Chodzi mu o kąt pochylenia ,ze sa pione albo nawet w pozytywie
Kurde po zdjęciu w sumie ciężko to wynieść, szczerze powiedziawszy nie przyglądałem się pod tym względem aż tak dokładnie chociaż wszystko wydawało mi się okej, wiadomo mogę się mylić
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
rafał88 napisał(a):Chodzi mu o kąt pochylenia ,ze sa pione albo nawet w pozytywie
dokładnie, u mnie na zimowych wygląda okej prosto, tylko jak założę 17stki to wygląda jak by koła miały się schować do środka. Niedługo się za to wezmę.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1841 (8/19)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):dokładnie, u mnie na zimowych wygląda okej prosto, tylko jak założę 17stki to wygląda jak by koła miały się schować do środka. Niedługo się za to wezmę.
No to w czym tkwi problem? Jeśli wszystko ok w zawiasie to skąd taki problem?
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
nie ale u mnie jest dużo większy, patrząc z boku na przód a tył to odnosi się wrażenie że zaraz odpadnie koło ogólnie widać i bardzo szpeci. Zobaczymy czy da się to ''wyprostować''
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1841 (8/19)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):nie ale u mnie jest dużo większy, patrząc z boku na przód a tył to odnosi się wrażenie że zaraz odpadnie koło ogólnie widać i bardzo szpeci. Zobaczymy czy da się to ''wyprostować''
Kurde Chmielu ty to lubisz mi dawać do myślenia


- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Z tyłu nie ma belki tylko wahacze wzdłużne i wleczone, jak Ci nie drze opon to znaczy, że wszystko jest ok. te felgi na zdjeciach tak czesto wychodza, u mnie takiego efektu nie ma, ale moje koła w minimalnym negatywnie stoją, moge keidys koła Chmiela czy Korna na próbe zalozyć i zobaczyć
Póki co nie masz się czym martwić.
Jak to do kozy?
Gandol napisał(a): Jak dla mnie mega fajny efekt ale niestety na sezon wracamy do kozy

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Zdjęcia jak zdjęcia staniesz obok to krwawią oczy, widać to mocno. Niby to przez obniżenie auta, ale wiele jest na springach i czegoś takiego nie ma.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1841 (8/19)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Eklerek323f napisał(a):Z tyłu nie ma belki tylko wahacze wzdłużne i wleczone, jak Ci nie drze opon to znaczy, że wszystko jest ok. te felgi na zdjeciach tak czesto wychodza, u mnie takiego efektu nie ma, ale moje koła w minimalnym negatywnie stoją, moge keidys koła Chmiela czy Korna na próbe zalozyć i zobaczyćPóki co nie masz się czym martwić.
Jak co to podsyłaj fotki jakbyś przymierzał

Eklerek323f napisał(a):Jak to do kozy?
No wyżej stoi i myślałem, że lepiej się zgrają te fele z nadkolami

Dopisano 13 mar 2017, 22:55:
chmielu_KL napisał(a):Zdjęcia jak zdjęcia staniesz obok to krwawią oczy, widać to mocno. Niby to przez obniżenie auta, ale wiele jest na springach i czegoś takiego nie ma.
Z tego co zawsze słyszałem to zazwyczaj jest tak, że jak idziesz autem w dół (springi/gwint) to właśnie robi się lekki negatyw albo rzadko po prostu koła są pionowo jak seryjnie a nie, że się robi pozytyw przy obniżaniu

- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Z obniżeniem POWINIEN robić się naturalnie negatyw
No niestety -35 bez rewelacji, na liftbacku tez mam -35/40 ale przód siedzi więcej niż 4cm
Tu masz fotki na których widac ze koła i moje i chmiela nie sa w pozytywie (chmiela na hamowni)
Gandol napisał(a):No wyżej stoi i myślałem, że lepiej się zgrają te fele z nadkolami
No niestety -35 bez rewelacji, na liftbacku tez mam -35/40 ale przód siedzi więcej niż 4cm
Tu masz fotki na których widac ze koła i moje i chmiela nie sa w pozytywie (chmiela na hamowni)
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kurde, zobacz 24stronę w moim temacie jak tego nie widać ?
skoro mi już oczy krwawia. ; ( na nagraniu z hamowni też widać tutaj akurat zrobiłeś dobre foto xd.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1841 (8/19)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Eklerek323f napisał(a):No niestety -35 bez rewelacji, na liftbacku tez mam -35/40 ale przód siedzi więcej niż 4cm
Ale tak mocno przód Ci usiadł czy obciąłeś zwój na springach? A co do felg to kurde faktycznie jest różnica jak tak patrzę na zdjęcia

Dopisano 14 mar 2017, 12:43:
rafał88 napisał(a):Tak samow x6 stoją kołaZrobic fasole w mocowaniu amora na dolne gorny otowór i koło smiało sie pochyli
W sensie, że przerabiać mocowanie amora czy jak? Nie do końca rozumiem
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Gandol napisał(a):W sensie, że przerabiać mocowanie amora czy jak? Nie do końca rozumiem
W sensie w amorze w jego otworach od górnej szpilki zrobic fasolke zamiast okragłego otworu i pochylic zwrotnice
Gandol napisał(a):Ale tak mocno przód Ci usiadł czy obciąłeś zwój na springach?
Sam z siebie, może kwestia KLa pod maska
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):W sensie w amorze w jego otworach od górnej szpilki zrobic fasolke zamiast okragłego otworu i pochylic zwrotnice
No w sumie wszystko ładnie pięknie się mówi ale jednak jak zrobisz fasolki to nigdy nie ustawisz kół równo
Eklerek323f napisał(a):Sam z siebie, może kwestia KLa pod maska
Zazdroszczę bo u mnie by się przydał 1cm niżej

- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
KUZAJ napisał(a):Wpadaj na Spoty Galeria Pestka![]()
Ostatnio chodzi mi to po głowie ale cały czas mam z tyłu głowy myśli, że jednak nie mam na tyle auta zrobionego żeby się pokazywać
- Od: 15 mar 2016, 19:48
- Posty: 212
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 GE liftback
1.8 benzyna 90km
1995r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość