Mazda Xedos 6 CA KF 1992 r.

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Barthek » 15 lis 2011, 15:45

DymeK napisał(a):albe te

... i wszystko jasne <faja>
Te felgi zrobiły na mnie ogromne wrażenie na zlocie – najlepsza opcja na felgi od RX-a
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)

Postprzez er3z » 15 lis 2011, 16:18

znajomy lakiernik polecał mi takie rozwiązanie...wygląda dość ciekawie:)
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2009, 13:32
Posty: 127
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda MX-6 FS

Postprzez dw20 » 15 lis 2011, 16:57

Hmmm jestem pełen podziwu wykończenia, aż trudno uwierzyć że autko jest starsze odemnie :D jedynie co mi sie rzuciło w oczy to to że powinna mieć ciutkę szersze opony ....
Moja Madzia :) MX-6 4WS
Posiadam części do MX-6 V6
GG: 33144234
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2011, 16:32
Posty: 57 (1/0)
Skąd: Nowy Sącz - Gostwica
Auto: Mazda MX-6, 2,5 V6 4WS
Mazda MX-6 2,0 V6 !

Postprzez er3z » 15 lis 2011, 17:23

spostrzegawczy kurka wodna :D fakt, oponka jest troszkę naciągnięta na felgę;)
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2009, 13:32
Posty: 127
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda MX-6 FS

Postprzez sylwo » 15 lis 2011, 22:55

Moje zdanie jest takie:
17" to max (to nie jest sportowe auto więc nie ma sensu udawać), szerokość opony 215 <spoko> a kolor chrom + pomalowane na czarny połysk zaciski.
Ale co głowa to inny gust.

I podobnie jak u mnie przydało by się pozbyć pomarańczy z kierunkowskazów.

Wierzę, że masz swoją wizję <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez ADHD » 16 lis 2011, 00:36

Barthek napisał(a):
DymeK napisał(a):albe te

... i wszystko jasne <faja>
Te felgi zrobiły na mnie ogromne wrażenie na zlocie – najlepsza opcja na felgi od RX-a

Akurat na tym zlocie to były jak widziałem najczęściej fotografowane felgi.(Basilius dobrze wymodził)
Jest to jedno z nielicznych rozwiązań czarny-chrom, które mi się podoba, a jako samoróbka jedyne.
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez D@m$on » 29 lis 2011, 20:47

Co tu tak ucichło? :P
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez HKSze » 6 gru 2011, 13:14

Mi sie to auto podobalo ale na felgach MOMO od Badyla ;)
teraz tez wyglada fajnie ale juz nie tak zajarnie :P
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?


– ..... chłodnica
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 21:02
Posty: 738
Skąd: Kraków
Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16

Postprzez er3z » 6 gru 2011, 15:45

a ja właśnie mam mieszane uczucia co do tych felg...z jednej strony bardzo zadziorne, wręcz wulgarne, ale mają coś w sobie... :D na razie szukam chętnego na 18" od RX8 :) a co założę później jest na chwile obecną dużą niewiadomą...
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2009, 13:32
Posty: 127
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda MX-6 FS

Postprzez dw20 » 6 gru 2011, 16:36

To ile sobie byś "krzyczał" za nie ? masz na nie coś zaciągnięte ? ... chciałbym zobaczyć na nich moją mx6 :)
Moja Madzia :) MX-6 4WS
Posiadam części do MX-6 V6
GG: 33144234
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2011, 16:32
Posty: 57 (1/0)
Skąd: Nowy Sącz - Gostwica
Auto: Mazda MX-6, 2,5 V6 4WS
Mazda MX-6 2,0 V6 !

Postprzez er3z » 19 gru 2011, 13:56

Nowe zdjęcie w pierwszym poście;)
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2009, 13:32
Posty: 127
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda MX-6 FS

Postprzez D@m$on » 19 gru 2011, 17:54

Tylko jedno :(
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez er3z » 28 gru 2011, 09:25

pojawil sie spory problem... Mazda wciagnela cala oliwe, wycieku nie stwierdzono...dodam ze konsumpcja odbyla sie na dystansie 3000km:/
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2009, 13:32
Posty: 127
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda MX-6 FS

Postprzez DamianMX6 » 28 gru 2011, 11:47

er3z napisał(a):pojawil sie spory problem... Mazda wciagnela cala oliwe, wycieku nie stwierdzono...dodam ze konsumpcja odbyla sie na dystansie 3000km:/



Sprawdź w takim razie na uruchomionym silniku.
Może wywala ci z pod czujnika oleju. A wcześniej ile wciągał oleju na 1000km?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez er3z » 28 gru 2011, 12:24

wcześniej nie wiem:) bo jeżdżę nią dopiero trzeci miesiąc...na uruchomionym silniku był suchutki bagnet...:/
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2009, 13:32
Posty: 127
Skąd: Bochnia
Auto: Mazda MX-6 FS

Postprzez sylwo » 28 gru 2011, 12:42

Gdzieś na forum widziałem info żeby sprawdzać olej co 800km. Potwierdza się coraz bardziej pogłoska ze xedosy mają problem z olejem :> ciekawe jak się u Ciebie wyjaśni...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Tubi » 29 gru 2011, 17:39

Głupia pogłoska. Jak w takim razie wyjasnisz ze ja jeżdze na 5w30 i po 4 tysiącach jeszcze butelki na dolewki nie otworzyłem? 92r.

Poszukaj wycieku, bo nie pamiętam by bartek się skarżył na taką konsumpcje.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez lukkil » 29 gru 2011, 19:27

Tubi napisał(a):Głupia pogłoska. Jak w takim razie wyjasnisz ze ja jeżdze na 5w30 i po 4 tysiącach jeszcze butelki na dolewki nie otworzyłem? 92r.
Poszukaj wycieku, bo nie pamiętam by bartek się skarżył na taką konsumpcje.

nikt nie mówi akurat że wszystkie Xedosy tak mają, w tym Twój.
Sylwo dobrze mówi – niestety znakomita większość Xedosów 2.0 V6 ma problem z nadmiernym braniem oliwy – wiem bo parę oglądałem jak kupowałem swojego <faja>

er3z napisał(a):wcześniej nie wiem:) bo jeżdżę nią dopiero trzeci miesiąc...na uruchomionym silniku był suchutki bagnet...:/


sprawdź przede wszystkim stan oleju gdzieś godzinę po zgaszeniu i postoju auta aż ścieknie olej do miski – najlepiej to rano po wielogodzinnym postoju auta.

a tak w ogóle nie zauważyłeś że silnik chodzi inaczej?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Tubi » 30 gru 2011, 16:03

lukkil napisał(a):nikt nie mówi akurat że wszystkie Xedosy tak mają, w tym Twój.
Sylwo dobrze mówi – niestety znakomita większość Xedosów 2.0 V6 ma problem z nadmiernym braniem oliwy – wiem bo parę oglądałem jak kupowałem swojego


Tylko to nie jest winna tego ,że to akurat np. KF o to mi tylko chodziło. Moj kumpel też ma xedosa i też jeździ na syntetyku z kolei trzeci kumpel ma najlepiej zachowany wizualnie egzemplaż a olej wcina jak gąbka wode. Kwestia dbania przez poprzednich właścicieli auta. Auta mają ładnych pare latek a nie wiadomo jak, kto się z nimi obchodził.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Barthek » 30 gru 2011, 16:50

To może dorzucę 5 groszy...
Z er3z już rozmawiałem i przypomniałem mu, że nie wymienił jeszcze uszczelek pod pokrywami zaworów a właśnie obficie z nich sączył się olej.
er3z dostał w dniu zakupu ode mnie te uszczelki i jeszcze sporo innych gratisów.
Poza tym sprawdzał tylko stan bagnetu – od zera na bagnecie do pełnego stanu jest ok 1L.
Poza tym każdy KF konsumuje olej w mniejszych lub większych ilościach.
Ten konkretny egzemplarz zużywał normalną ilość, czyli ok 1L na 10tys km (od wymiany do wymiany)
Czyli całkiem możliwe, że przez ok 5tys km uciekło 0,5L oleju przez uszczelki + 0,5L normalne zużycie.
Należy wymienić ww. uszczelki, ewentualnie poszukać innego wycieku.
Poza tym silniczek chodził jak złoto, nie dymił ani nie miał żadnych innych wad <spoko>
Trzymam kciuki za szybki powrót do szczelności
Ostatnio edytowano 30 gru 2011, 17:24 przez Barthek, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron