Mazda Xedos 6 CA KF 1997 r.

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez mika1324 » 21 gru 2010, 07:54

witam w klubie :D mam praktycznie identyczne problemy z dokładką i progami, dlatego wolałem odstawić mazdę do garażu na zimowy sen :) ale włóknem szklanym dasz spokojnie radę to zrobić :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2009, 18:14
Posty: 216
Skąd: Pszczyna/Gliwice
Auto: Xedos 6 V6

Postprzez AmRoZ » 21 gru 2010, 08:07

No przy dodatkowej dokładce na zderzaku robi się on znacznie niższy :) niż przy normalnym ori ... tak więc w zime nawet przy lekko zaśnieżonej drodze robimy za pług ... dlatego trzeba uważać ja gdybym się podsycił na tego typu zderzak to pod blokiem na parking drugi bym nie podjechał :) bo bym pourywał wszystko ... no nic ;) przynajmniej będziesz miał co robić :D po zimie hehehe
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2008, 13:28
Posty: 1388
Skąd: warszawa / żory
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 92'

Postprzez piecu » 31 sty 2011, 23:48

nagralem dzisiaj filmik jak jeździ mój xedzik :P ...chyba źle nie jest :D biorąc pod uwage ze mi zajada ok. litra oleju na 1000km :D ale juz nie dlugo bedzie remont silnika i problem zniknie ;] pozdro

http://www.youtube.com/watch?v=WXMbSqA-Lv0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

Postprzez Radex » 1 lut 2011, 15:04

szatan :] <lol> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Fedu » 1 lut 2011, 19:27

No no ładnie leci <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez piecu » 1 lut 2011, 21:31

hehe szatan to bedzie jak licznik przekrece :D jak narazie max 230 jechalem na autostradzie jak z wrocławia jechalem ale wiecej juz nie za bardzo chce isc... mysle jednak ze jak beda nowe pierscienie i glowice po kapitalnym remoncie to nabierze mocy, mysle jeszcze nad napisaniem nowej mapy paliwowej zeby bogatsza mieszanke dostawal tylko jak narazie to jeszcze nie znalazlem nikogo kto by umial zrobic takie cos... moze na forum ktos sie zna na tym albo robil cos takiego to fajnie by bylo jakby sie do mnie odezwal na PW :) aa co do mojego xeda to jest narazie w opłakanym stanie bo cały czas nim jezdze i mam polamana prawie cala dokladke zderzaka i lewy prog... ;/ niestety uroki zimy :| no ale coz przynajmniej bedzie co robic :D hehe pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

Postprzez sq2jul » 2 lut 2011, 00:51

Rozumiem, ze pisząc o "bogatszych mieszankach" masz zamiar doładować silnik poprzez nitro/turbo/kompresor?
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez piecu » 2 lut 2011, 01:42

....nieee poprostu dac mu bogatsza mieszanke paliwa z powietrzem, inaczej mowiac zestroić go na nowo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

Postprzez sq2jul » 2 lut 2011, 01:49

bladzisz w swoim rozumowaniu – niedoladowujac silnika powietrzem, a samym paliwem nic nie zyskasz (poza czarnym dymem nieprzepalonego paliwa z wydechu). Żeby spalić dodatkowe paliwo, potrzebne jest dodatkowe powietrze.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez piecu » 2 lut 2011, 01:52

nie chce doladowac silnika turbo czy kompresorem bo po 1 to za duze koszty a moc ktora sie uzyska moim zdaniem jest za mala jak na te koszty bo mozna doladowac i tak tylko 0.5bara na standardowym silniku... czyli nie za kutym, co dalo by ok 190-200koni a poprostu bede remontowac silnik, pierscienie, wszystkie uszczelki, planowanie glowic i kompletny ich remont (uszczelniacze, zawory, prowadnice itp.) do tego dolot CAI od KL'a 2.5 mam zamiar tez wywalic kata i wstawic strumiennice łuskową i zeby to mialo jaki kolwiek sens to trzeba by mu dac wieksza dawke paliwa i powietrza i odpowiednio to zestroic wtedy taki zabieg powinien dac ok 10-15koni :) i wszystko pieknie tylko nie mam osoby ktora potrafi takie cos zrobic, tzn sie jest kolo w mojej okolicy co robil takie cos przy audi a4 znajomego i przy Vento ale on nie ma programu do mazdy i lipa... dlatego jak ktos na forum potrafi cos takiego albo znacie kogos kto cie tym zajmuje to bylbym wdzieczny o jakies namiary. Z gory dzieki i pozdro ;]

Edit:

noo ty mnie nie rozumiesz :D ja nie mowie ze chce dac mu wiecej samego paliwa.... po to bede robic CAI zeby lepiej mogl sobie zassac powietrze a po to wydech przelot zeby lekko wydalal spaliny, nie mam w planach zyskac tu 30koni bo to jest nie mozliwe bez turbo albo kompresora aaaale poprostu dac mu maksymalne dawki paliwa i powietrza normalnie... kolega ma eclipse 2g nie ma doladowanego, ma pokombinowane cos z wtryskiwaczami i mape nowa ze dostaje bogata mieszanke i na hamowni wyszlo ze jest 178koni aaaa standard byl 150... a jazda jest nie porownywalna do tego co bylo.... duzo żwawiej sie zbiera a na wysokich obrotach to jest masakra porownujac oczywiscie do tego co bylo roznica jest mocno odczuwalna...


Kolego nie piszemy posta pod postem
AmRoZ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

PostTen post został usunięty przez AmRoZ 2 lut 2011, 08:12.
Powód: post pod postem ... delete

Postprzez sq2jul » 2 lut 2011, 02:58

piecu napisał(a):mysle jeszcze nad napisaniem nowej mapy paliwowej zeby bogatsza mieszanke dostawal tylko jak narazie to jeszcze nie znalazlem nikogo kto by umial zrobic takie cos...


a gdzie w swoim poscie napisales cokolwiek o dostarczeniu powietrza? Ja widze tutaj mowe tylko o nowej mapie paliwa 'zeby bogatsza mieszanke dostawal' <co?> Co do CAI i wydechu to mamy, zywy przyklad, ze da sie (Adas w 323f BA – jezeli dobrze pamietam to byl przyrost 10KM). Jednak patrzac na to, ze chcesz remontowac KF'a to ja jednak zaczalbym sie rozgladac za KL'em – koszt podobny, a przyrost wiekszy, jezeli zrobisz to z glowa.
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez claude7 » 2 lut 2011, 10:37

in romania with 250 euro you can have 10horse power more and 15 nm plus...soft upgrade
i shift gears only at 7000...because i can:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 10:15
Posty: 98
Skąd: romania brasov
Auto: mazda xedos 6 2.0 v6 1997

Postprzez jarusiek » 2 lut 2011, 10:59

wrzucaj KL`a, albo KL-ZE to odczujesz przyrosty, za kasę podobną (jeśli nie mniejszą) do kosztów które poniesiesz robiąc remont . Adaś z tego co pamiętam miał przyrosty, ale oprócz pełnoprawnego CAI( a w Xedosie bez przerabiania zderzaka się nie obejdzie raczej, bo ciężko uzyskać łatwe dojście do wszelkich wlotów) posiadał również przelotowy wylot na całości, włącznie z kolektorami wydech.

Tak więc lepiej przemyśl te mody ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez piecu » 2 lut 2011, 17:28

hmmmmm no powiem tak co do KL'a myslalem nad tym aaale po 1 to trzeba by znalezc dobry silnik a nie jakis zajechany co zrobie 3 tys km i okaze sie ze nie ma oleju w silniku :D i wtedy i tak remont trzeba robic... czyli koszta wyjda podwojne ale co do kosztow, to przy wymianie silnika na KL Silnik ok. 1500-2000zl patrzac po cenach allegro ++ komus za przelozenie trzeba by dac ze 300-400zl ++ nie wiem czy takie zeczy jak przeplywomierz bedzie pasowal ten co jest ?? i uklad paliwowy czy da rade ten co jest czy nie wyjda jakies rzeczy o ktorych nikt nie pisze i samochod bedzie mi stal u mechanika dłuuuuugo... a jezelu chodzi o koszt remontu: pierscienie: 300-350zl komplet, uszczelki pod glowice 200zl za 2 szt (zamienniki) oryginaly ok 400zl, remont glowic ok 600zl + 700 dla mechanika w sumie wyjdzie mi to jakies 2tys zl bo trzeba jeszcze doliczyc uszczelki pod kolektory itp itd ale wiecej niz 2 tys nie wyjdzie aaaa przynajmniej po ułozeniu sie juz pierscieni i co najwazniejsze glowice beda wyremontowane to samochod i tak nabierze mocy w porownaniu do tego co teraz jest no i najwazniejsze nie ma problemu z olejem :) ...patrzac na to co napisalem pewniej i taniej wychodzi zrobic remont silnika, natomiast gdybym mial opcje kupic naprawde silnik w bardzo dobrym stanie KL to jednak wolalbym dolozyc i wsadzic 2.5:D aale jak narazie nie znalazlem nic pewnego dlatego tez chce wyremontowac ten silnik ktory mam. pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

Postprzez Barthek » 2 lut 2011, 19:37

Według mnie to on dobrze się zbiera na tym filmiku – ciężko ocenić dokładnie, bo nie cisnąłeś od razu na pierwszym biegu. Co do silnika to według mnie nie warto robić remontu KF-a.
Jestem praktycznie pewien, że KF po remoncie wcale nie pojedzie lepiej.
Skoro wciąga olej, to czy robiłeś mu już płukankę i zmianę po tym oleju na Midland 10w40?
Za namową kolegów z forum i tematu o olejach tak właśnie zrobiłem i bardzo pomogło.
Obecnie mój KF praktycznie nie bierze oleju po czwartej już wymianie oleju z wcześniejszą płukanką.
Co do swapa KL z reguły nie biorą tyle oleju ile KF a moc w nich jest odczuwalnie większa.
Jak już robić coś to albo po grubej linii albo wcale ;)
Tym samym dochodzimy do wniosku, że lepiej poczekać dołożyć tysiąc więcej i zainstalować KLZE :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Fedu » 2 lut 2011, 23:58

A jaką w ogóle ma moc silnik KLZE?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez Mev » 3 lut 2011, 15:37

Fedu napisał(a):A jaką w ogóle ma moc silnik KLZE?

Teoretycznie 200km
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez piecu » 3 lut 2011, 16:16

....tylko znalezc KLZE :P to bylby sukces... :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:33
Posty: 119
Skąd: Kielce
Auto: Mazda XEDOS 6

Postprzez Hazu » 3 lut 2011, 17:01

Jedziesz do Krakowa
płacisz ok 2400zł
bierzesz silnik, montujesz bez najmniejszych komplikacji i jeździsz.

na miejscu też montują.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy