Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Setritus » 6 gru 2013, 15:41

EEE dziś sie napaliłem na KL-ZE, kompletne silniki ze stanów sa w smiesznych pieniadzach :D
Wyglada na to ze maj/czerwiec kolejny swap! <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Crenshaw » 6 gru 2013, 15:43

to jaki koszt KL-ZE ze stanów?
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Setritus » 6 gru 2013, 17:03

sam silnik 700-1100$
Oczywiście kompletny, za 1100 był nawet z wiązką, skrzynią i ecu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez freezoneq » 6 gru 2013, 21:33

Rezerwuję Twojego KL'a <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez Bounty » 6 gru 2013, 21:35

freezoneq napisał(a):Rezerwuję Twojego KL'a <lol>


Od razu zaklepany ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Setritus » 6 gru 2013, 21:49

freezoneq napisał(a):Rezerwuję Twojego KL'a <lol>

KLa mogę oddać z czystym sumieniem bo (pomimo cykających zaworków) chodzi bezbłędnie. Kocham teni silnik.

Wracając do tematu sprowadzania KL-ZE ze stanów, jest to jak najbardziej możliwe, ale nagle w ciągu ostatnich 24h zgłasza sie do mnie 1500 osób "przywieź mi KLZE". Nie wiem ile z tych osób mówi serio, a ile pier.doli bo nie ma nic innego do roboty.
Dlatego pozwolę sobie zacytować moją odpowiedź na PW od D@m$ona:
Siema
Silniki na razie tylko oglądam, na ebayu. Jak bede w stanach planuję kupić 3 sztuki. Jeden dla siebie, dwa na sprzedaż. Liczę już że na samym forum jest 5 chętnych na KL-ZE, ale wiem ze przyjdzie co do czego i nikt tego nie weźmie bo ludzie nie mają kasy, kur.wa, żyjemy w polsce.
Transport silnika z USA to koszty. Nie ważne czy biore jeden czy 15 silników, koszty transportu liczone są od sztuki i jest to 250-300$.
Do tego dochodzi koszt transportu na terenie stanów (będę w chicago, patrze po aukcjach ze w zależności od lokalizacji sprzedawcy transport do Illinois to też 150-200$).
Do tego dochodzą koszty cła (2.7% + wszystkie koszty) oraz VAT 23% (liczony od ceny silnika + cena transportu + cło). Jestem w stanie załatwić lewy dokument sprzedaży mówiący że za silnik zapłaciłem nie 1000 a powiedzmy 400$ (z jeszcze niższą ceną mogą być podejrzenia, wiem bo mam znajomego który miał przez to problemy)
Podsumowując:
– silnik 900$
– transport do Chicago 200$
– transport do polski 300$
– podatki (dla kwoty zakupu 400$) 164$
– nie licze już kosztu transportu na terenie polski bo w porównaniu do cen dolarowych ten koszt wydaje się być śmiesznie niski
Suma sprowadzenia KL-ZE w najbardziej optymistycznym przypadku to blisko 5000zł.

Dalej są jacyś chętni?

Do tego dochodzą koszty montażu (powiedzmy 1500-2000zł). Więc swap na KL-ZE zamyka sie w kwocie 7000zł, o ile nie wyskoczą koszty dodatkowe.
Więc proszę o rozwagę w składaniu zamówień.

A jeśli chodzi o mojego KLa, na przyszły tydzień umówiona hamownia, okaże się w końcu co ja tu mam :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez freezoneq » 6 gru 2013, 21:54

Ja z tym KL jak najbardziej poważnie. O ile będziesz się kiedyś pozbywał ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez DamianSzatan666 » 6 gru 2013, 21:59

jestem ciekaw ile osób właśnie straciła nadzieje na KL-ze :D Moje naprawy zamknęły się w 6kzł. a to tylko i wyłącznie koszty w Polsce.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez D@m$on » 7 gru 2013, 01:03

Ja tez poważnie mowie. Zbieram siano na taki silniczek:)

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez Beny » 7 gru 2013, 01:19

Hamuj Kla zobacz ile wypluje i jak go delikatnie dłubniesz to wyciśniesz ~180KM
Nie ogarniam tematu KLZe,na co sie tak ludzie napalaj :| .Samo kupno silnika w PL to jakies 3,5tys jak się trafi.Pewnie drugie tyle na swapa pompy komputery strojenia i dalej jest słabo bo mało kto sie zblizył do mocy które niby ma miec ten silnik.
Ile mamy udokumentowanych KLZe zrobionych na 200KM ze 3?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez oblivion » 7 gru 2013, 09:48

Są prognozy na załamanie się gospodarki amerykańskiej, widać początki w braku porozumienia co do budżetu, jest rozpisany do stycznia, więc cena dolara spadnie <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez sylwo » 7 gru 2013, 10:20

Beny napisał(a):Ile mamy udokumentowanych KLZe zrobionych na 200KM ze 3?

I ile z nich się posypało w kilka miesięcy po remoncie? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Bounty » 7 gru 2013, 15:58

KL-ZE rarytas <serduszka> jak zmieniałem silnik nawet o nim nie pomyslałem, a szkoda ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Kaszel91 » 7 gru 2013, 16:31

Ciesz się, bo koszta utrzymania KL-ZE są troszkę inne niż KL`a :P
Po za tym wyniosło by Cię to pewnie ze 3 razy tyle za silnik i robocizne :P
A prawda jest taka że to tylko 20 czy 30 koni więcej.
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez Bounty » 7 gru 2013, 19:52

Kaszel91 napisał(a):Ciesz się, bo koszta utrzymania KL-ZE są troszkę inne niż KL`a :P


To na pewno ;d

Kaszel91 napisał(a):Po za tym wyniosło by Cię to pewnie ze 3 razy tyle za silnik i robocizne :P


Większy silnik, większa sara za wszystko
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez voytecku » 7 gru 2013, 22:49

Setritus napisał(a):Dlatego pozwolę sobie zacytować moją odpowiedź na PW od D@m$ona:

Troche chyba przesadziles z cenami :) Wiekszosc firm wysyla w obrebie USA na swoj koszt, unikalbym wysylki z Kanady, bo wtedy moze byc doliczone clo CA-US. Transport do PL to cena kontenera podzielona przez ilosc silnikow (osob) i innych gratow. Podatki i inne do ustalenia z firma transportowa. Transport w PL lepiej zorganizowac na wlasna reke, bo wypadaloby odebrac silnik osobiscie – to przyspiesza cala procedure.

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez Setritus » 8 gru 2013, 21:16

Porozmawiałem dziś trochę z MIRU na temat turbo, sporo sie dowiedziałem i nie wiem czy jest sens pchać się w KL-ZE. Turbo do zwykłego KLa już da ogromną moc.
Myślę konkretnie o zestawie jak na foto:
Obrazek
Jest tu w zasadzie wszystko czego trzeba a nawet więcej i cena rewelacyjna bo 3000zł z małym okładem razem z transportem do Polski. Więc skoro miałem kupować same kolektory 6-2-1 za 1000zł, to wole dorzucić 2000 i mieć do kolektorów turbo <czarodziej>

KL-ZE mógłbym ewentualnie kupić żeby silnik był bardziej wytrzymały, a nie ze względu na wieksza moc. Wsadzić wtedy do siebie tylko blok z głowicami ZE (i ew kolektorem dolotowym) a reszte zostawić moją.
Ale to pod warunkiem że znajdę goły KL-ZE w przystepnej cenie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Piotr89 » 8 gru 2013, 21:38

Podziwiam Cię Setritus coraz bardziej... szacunek za mody i zapał do pracy przy Xedosie <spoko>
Każdy narzeka że KLZE nie trzyma mocy, więc może coś z innej stajni założyć, może jakiś Hundowski silnik z osprzętem albo Nismo by podlazł po modyfikacjach i mocy zapewne więcej by było :D
Zaraz ktos mnie zlinczuje że ...to juz nie będzie Mazda :P Ale czy jest sens ładować 7 kafli w silnik który jest kosztowny w ewentualnych naprawach i dostęp do części jest znikomy
Obserwuję twój wątek i oczekuję kolejnych modów, bo w twoim wykonaniu naprawdę profi wygladają <diabełek>
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez MIRU » 8 gru 2013, 21:53

Ja tam nie myslałbym o ZE tylko za tą kwote kupić korby z milleniS i zrobić swojego KL'a pod turbo <ok>
tak btw nie dam głowy ale wydaje mi się ze korby sa takie same dla KL i ZE więc wytrzymałosc taka sama :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez voytecku » 8 gru 2013, 21:59

Setritus napisał(a):czy jest sens pchać się w KL-ZE.

Jest, tylko trzeba sie potem umiejetnie nim zajac, zeby byl trwaly :)

Setritus napisał(a):cena rewelacyjna bo 3000zł z małym okładem razem z transportem do Polski.

To juz lepiej wyrwac zestaw biturbo, bo nie bedzie kosztowal wiele wiecej :)

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy