Mazda 626 GE KL-DE '94 2.5i V6

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez rafał88 » 10 mar 2016, 15:18

Faktycznie taki syf lac do silnika <glupek2> <killer> <bicz> <boje się>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chmielu_KL » 10 mar 2016, 15:53

Bartg napisał(a):Czemu Mobil to tak fajnego silnika <płacze>

A czemu nie ? Nic się jej złego nie dzieje poprzedni właściciel też na takim jeździł. Zapitala, aż miło :D
Co mam eneosa lać ? :D

rafał88 napisał(a):Faktycznie taki syf lac do silnika <glupek2> <killer> <bicz> <boje się>

Syf bo ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez rafał88 » 10 mar 2016, 15:56

Boooo ja po tym syfie pierscienie olejowe wybijalem srubokretem i napiperzając młotkiem ;) A nie bylo duzo kkm robione czasami do 10tysiecy , a przewaznie zmiana co 7-8 tysiecy przez 8 lat:)

Jeszcze jakbys wlał te 5w30/40 , ale 10w40 :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chmielu_KL » 10 mar 2016, 16:02

rafał88 napisał(a):Boooo ja po tym syfie pierscienie olejowe wybijalem srubokretem i napiperzając młotkiem ;) A nie bylo duzo kkm robione czasami do 10tysiecy , a przewaznie zmiana co 7-8 tysiecy przez 8 lat:)

Jeszcze jakbys wlał te 5w30/40 , ale 10w40 :|


Najwyżej przy remoncie się będę martwił. Jak tak ją przegonię porządnie latem to trochę oleju weźmie tak więc niech ma ten. :D
Teraz śmiga, aż miło bez zająknięcia no może ten katalizator mi nie daje spokoju. :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Barthek » 10 mar 2016, 22:24

Po obejrzeniu spodów moich pokryw zaworów jestem pewien, że byle jaki 10w40 to zło.
Fakt, że KF popijają 5w30 czy 5w40 i trochę głośniej na nich chodzą, ale to raczej dla ich dobra.
PS. co z katem? Jak zawalony to wstawić na jego miejsce kat uniwersalny <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez MAZDman » 10 mar 2016, 23:02

Dobrze zrobiłeś wlewając 10w40 i jeżeli mobil z pewnego źródła to można spokojnie jeździć ;–)
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2014, 17:30
Posty: 110
Skąd: Skierniewice
Auto: mazda 323f bg 1.6 16v '94

Postprzez rafał88 » 10 mar 2016, 23:15

Ty chyba sobie jaja robisz piszac taka głupote... <co?> Niech moze odrazu jakies 15w40 wleje, lepiej silnik sie oblepi syfem wewnatrz.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez MAZDman » 10 mar 2016, 23:23

To lepiej żeby palił więcej oleju niż paliwa.. Zdaża się że nowe auta po przejechaniu średnio około 150-200tys km zaczynają brać 5w30/40 i wtedy nawet zalecane jest przejście na odpowiedni 10w40 ( to nie moje wymysły tylko info z kursów ). A co do syfu w środku, firmy dbające o jakość oleju nawet 15w40/50 robią taki że nie zostawia w silniku osadów.
Kończymy ot bo to nie miejsce na takie tematy
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2014, 17:30
Posty: 110
Skąd: Skierniewice
Auto: mazda 323f bg 1.6 16v '94

Postprzez chmielu_KL » 13 mar 2016, 16:41

Jakiś czas temu nowe serduszko nastukało 10tyś więc dziś była wymiana oleju na Mobil 10w40, filtr oleju Knecht. Na dniach wymiana klocków hamulcowych tył, sworzeń wahacza. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez chmielu_KL » 18 mar 2016, 09:50

Żeby nie było że nic nie robię to po woli zaczynam ''składać'' dolot.
Będzie także mały bonusik :D pochwale się jakoś pod koniec miesiąca dopiero :( ale warto poczekać :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Misik » 18 mar 2016, 20:06

Ja już wiem co to za bonusik <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2013, 15:55
Posty: 462 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była 323F BG B6 93'
Jest 323F BA Z5 98' Limited Edition

Postprzez chmielu_KL » 19 mar 2016, 16:02

Misik napisał(a):Ja już wiem co to za bonusik <faja>


cicho... :D

Więcej fotek na nowym kole :D tak wiem czeka mnie zbieżność :D :D to już wkrótce co się okazało sworzeń w wahaczu musi być złapany chociaż na małe gluty spawareczką bo się wysuwa :( zrobię to i jadymy na zbieżność <spoko>
Załączniki
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Misik » 19 mar 2016, 19:41

Nic nie mówie <nie powiem> wszystko idzie w dobrym kierunku. Działaj dalej <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2013, 15:55
Posty: 462 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była 323F BG B6 93'
Jest 323F BA Z5 98' Limited Edition

Postprzez chmielu_KL » 24 mar 2016, 22:54

Lecimy dalej. Kilka dni temu wymiana sworzni wahaczy, wymiana klocków tył ABE, oraz linek od ręcznego. Jutro kolejne prace które czekają już kilka miesięcy :D Wkrótce bonusik po woli dolot zaczyna wyglądać jak powinien.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez rafał88 » 25 mar 2016, 03:51

ABE <killer>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez MAZDman » 25 mar 2016, 11:10

Też miałem ABE, na tył spokojnie starczą, ale nie polecam. Mam teraz TRW, wiele lepiej hamują i nie pylą tak ;–)
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2014, 17:30
Posty: 110
Skąd: Skierniewice
Auto: mazda 323f bg 1.6 16v '94

Postprzez rafał88 » 25 mar 2016, 11:14

Abe to gowno straszne, zreszta cena jest adekwatna. TRW niewiele drozsze a znacznie lepsze.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chmielu_KL » 29 mar 2016, 14:53

Marudzicie :D
A więc tak to teraz wygląda. Ogromne podziękownia dla Majki88 Pokrywy malowane proszkowo, kolektor VHT.
Dolot jeszcze nie skończony :D
Jak coś to szukam naklejki na kolektor <spoko>
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez Yoki » 29 mar 2016, 14:59

Dobrze, że zleciłem malowanie kolektora w innym kolorze bo pokrywa zaworów będzie identyczna (chyba). Także mogę powiedzieć wyszło super. I simota siedzi.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Misik » 29 mar 2016, 16:37

Zacnie wyszło <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2013, 15:55
Posty: 462 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była 323F BG B6 93'
Jest 323F BA Z5 98' Limited Edition

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy