Bandit napisał(a):Ja dzisiaj na swoich poskakałem ponad dziurami dla testu około 60 km po dziurawsko-pomorskim mieście i stwierdzam, że
205/40/17:
.....
– prawdopodobnie wpływa znacząco na szybsze zużywanie się elementów zawieszenia (podobno pierwsze lecą łożyska przód)
zwłaszcza w kilku letnim aucie
mi kiedyś mechanik od zawieszeń powiedział że nowe łożyska starczają (powinny) na 100kkm potem to już jest bonus, przednie łożyska nie są kosmicznie drogie, gorzej z tylnymi piastami,
za to wymienić piastę da się samemu, z nie zwykłych narzędzi potrzebna jest nasadka 34 (o ile dobrze pamiętam),
z przednim łożyskiem bez wizyty u mechanika będzie trudniej, bez prasy się nie obędzie (ja zanosiłem samą zwrotnice, koszt usługi 10zł

ale na pogaduszkach, a nie jak ci od Alfy Romeo
Najfajniejsze u niego jest to (pomijając fakt, że Krzysiu to chodząca encyklopedia motoryzacyjna), że zawsze z podnośnika zwisa jakaś mazda którą można dogłębnie obczaić i zawsze dowiaduję się o tej wspaniałej marce czegoś nowego
), rygorystyczne normy emisji spalin, i te wszystkie ekoprzepisy powodują, że producenci mają związane ręce i niezniszczalnych aut nie produkują 







