Strona 3 z 5

PostNapisane: 26 wrz 2008, 15:12
przez dyszel
Samochód w sumie ok, ładny lakier, dobrane felgi, a co do pokrowców to po co je zakładać? żeby przyszły właściciel miał ładne fotele?trochę bezsens, a co do niebieskich podświeteleń to może niektórym się to podoba (mi osobiście nie), ale każdy kij ma dwa końce, upierdliwy gliniarz zatrzyma dowód rejestracyjny (strata pieniędzy). Końcówka też średnia, lepiej by wyglądała jakaś dyskretniejsza, ale to oczywiści rzecz gustu. Ale żeby właściciel nie czuł się urażony to auto naprawdę jest super, jak każda zadbana GE z resztą. PS: ja jeżdże na Mobilu i silnik chodzi jak nowy, w serwisie gdzie serwisuje auto (specjalizacja mazda) mówią że ten olej jest jednym z najlepszych. Pozdro

PostNapisane: 1 paź 2008, 08:03
przez andree
Dzieki panowie za wyrazenie swoich opinii, ciesze sie ze autko sie podoba ( noo, moze nie wszystkim ;) ), wiadomo, wszystkim sie nigdy nie dogodzi :P , jednemu sie podoba to, innemu tamto, ale tak juz jest :D ,
a co do oleju to silnik mojej madzi akurat Mobila nie polubil.. :( , niewiem na czym niemiec jezdzil, ale silniczek chodzil super <spoko> , po wymianie na Mobila stal sie glosniejszy i jak by lekko przy rozgrzanym popychacze bylo slychac..,
niedlugo wymiana wiec postanowilem zmienic olej na inny, zamierzam wlac to cudo –

http://www.nokaut.pl/oferta/liqui-moly- ... 40-4l.html

co wy na to ??

noo.., brak opini o tym oleju.. :( , w takim razie leje wypróbowany Castrol 10 W 40 ;)

PostNapisane: 20 paź 2008, 14:37
przez bojownik
Wychuchana, wycackana :)
Podoba mi się, takie felgi mi się marzą :)

Pozdrawiam i życzę bezawaryjnej eksploatacji.

PS. ja zalałem Mobil S 10W40, tak polecił mi Smirnoff, wydaje mi się, że silnik głośno chodzi, niestety nie mam porównania z innymi.

PostNapisane: 20 paź 2008, 19:47
przez andree
bojownik napisał(a):ja zalałem Mobil S 10W40, tak polecił mi Smirnoff, wydaje mi się, że silnik głośno chodzi, niestety nie mam porównania z innymi.

na Mobilu zrobilem 11000 km, niestety nie bylem z niego zadowolony, silnik głośnawo chodzil, popychacze słyszalne były :( , na Castrolu 10W40 jezdże dopiero 3 tygodnie , ale w/g mnie i silnika mojej madzi, ideałem nie jest, ale jest o niebo lepszy od Mobila ;), a co do felg, to zobacz jakie kolega str00s zamiaruje założyc, moje w/g tamtych to szrot :)

PostNapisane: 20 paź 2008, 19:53
przez bojownik
Stary co ty gadasz :D Jakbyś miał takie kołpaki i felgi stalowe jak ja to byś nie marudził :)
Pozdrawiam :) :) :)

PostNapisane: 20 paź 2008, 20:23
przez andree
bojownik napisał(a):Stary co ty gadasz Jakbyś miał takie kołpaki i felgi stalowe jak ja to byś nie marudził

masz racje <ok> , trzeba sie cieszyc z tego co sie posiada, a nie szukac gruszek na wierzbie :) , a co do Twojej madzi, to syczków orginalnie nie było ?? , fajną masz" końcowe", czy tłumik ??

PostNapisane: 21 paź 2008, 09:15
przez bojownik
Syczków? Jeśli chodzi Ci o tweeterki to fabrycznie nie było :(
A końcówka to TESCOTUNING :) Ale się trzyma dość dobrze więc nie narzekam :)

PostNapisane: 2 lis 2008, 22:51
przez andree
Witam wszystkich. Nie ma sie może czym chwalic, bo nie jest to żadna przeróbka, modyfikacja, czy tuning :) , ale moja madzia dostała wreszcie nowe podkładki pod tablice i naklejeczki klubowe, będzie teraz mogła godnie reprezentowac MazdaSpeed <jupi>

Obrazek







acha.., nowe przewody WN też chciała miec w kolorze nadwozia ( no prawie) ;)

Obrazek

kolej na ciemne szyby.. ;) , ale chyba dopiero na wiosne..

PostNapisane: 20 mar 2009, 21:29
przez Speed
troche za duzo tej mazdyspeed z tylu :]

PostNapisane: 24 mar 2009, 21:50
przez malkolm
speedone napisał(a):troche za duzo tej mazdyspeed z tylu :]

niektórym się to podoba, ja najchętniej wszystkie znaczki bym wywalił ale za drogi gips,
autko ładnie się trzyma, kolorek dość oryginalny, ale ta końcówka to już trochę przesada :D

PostNapisane: 24 mar 2009, 21:54
przez andree
speedone napisał(a):troche za duzo tej mazdyspeed z tylu

może i masz racje ;) , ale już troche inaczej tył wygląda (jeżeli chodzi o tą mazdespeed :) ), tylko aura troche nie sprzyjająca do robienia fotek.. :) ,
a co do końcówki.., to jest kilka podobnych na forum ;).., i tam jest akurat pasujące wycięcie .., mnie się podoba :), całość ładnie brzmi ;)

troche z innej beczki.., co sądzicie o wykresie z hamownia mojego autka, proszę o komentarze ludzi co się na tym znają ,bo ja nie za bardzo.. ;) , nawet nie wiem jak to dokładnie opisać..

Mazda 626, 1.8,
bez katalizatora,
tłumik przelotowy końcowy.

Obrazek

PostNapisane: 24 mar 2009, 22:01
przez Borys
Wpadłem obejrzeć gwiazdę konkursu foto ;) i powiem, że zacna madziorka :) A tak szczerze to widuję czasem gdy jestem w Łodzi i jadę po bułki do piekarni <lol>

PostNapisane: 24 mar 2009, 22:08
przez andree
Borysss napisał(a):Wpadłem obejrzeć gwiazdę konkursu foto

no nie chwaląc sie .., drugie miejsce !! .., ale dzieki Mikołajowi, bo fajnie ją "pstryknął" ;) , a co ty do mojej piekarni po bułki jezdzisz ?? :)

PostNapisane: 24 mar 2009, 22:15
przez Borys
andree napisał(a):a co ty do mojej piekarni po bułki jezdzisz

A bo ja wiem czy ona twoja ;) na Chłędowskiego czy jakoś tak ;)

Co do wykresu z hamowni to ładnie to wygląda, widać że robiony wydech i pewnie stąd te 9KM bonusu ;) chociaż te silniczki mają potencjał bo u mnie teoretycznie ten sam a koników fabrycznie 114. małe straty na gazie, znaczy dobrze wyregulowany. Troszkę poszarpany wykres, ale nie ma jakiś "dolów" wiec nei ma się czym przejmować. Jak widać na niem miedzy 2000-4500 rpm masz moment obrotowy powyżej 145 Nm i w tym zakresie powinieneś sie poruszać, dzięki temu tak często biegów nie musisz zmieniac ;)

PostNapisane: 25 mar 2009, 09:14
przez Lukano
No troszkę poszarpany, chyba nie powinien taki być.
Mnie ciekawi moment. Na gazie masz troszkę mniejszy, ale ile niżej położony. Wychodzi, że do codziennej jazdy lepszy gaz :)
Gaz musi byc dobry, wykresy sa prawie identyczne.

PostNapisane: 25 mar 2009, 10:57
przez Borys
Lukano napisał(a):Mnie ciekawi moment.

zauważ że przy ok 2500-2600 i 3700 rpm są górki momentu które różnią się o jakies ułamki, a to, że na benzynie "złapał" ten najwyższy gdzieś indziej niz na gazie to juz loteryjka troche bo zadecyduje ułamek ;)

PostNapisane: 25 mar 2009, 11:25
przez andree
Borysss napisał(a):Troszkę poszarpany wykres

Lukano, Boryss..

kilkanaście mazd było hamowane w jednym miejscu i te linie lekko poszarpane są na prawie wszystkich wykresach, więc to chyba nie jest wina mojego auta .. :)

Borysss napisał(a):masz moment obrotowy powyżej 145 Nm i w tym zakresie powinieneś sie poruszać, dzięki temu tak często biegów nie musisz zmieniac

to znaczy że zmiana biegów powyżej 3 tys obrotów, czy jak ??, bo nie znam sie na "momentach" i "Nm" :D

edit. dzieki Borysss.., nigdy nie zwracałem uwagi na obroty po zmianie biegów, ale chyba troche inaczej jeżdżę :),
a co do przyspieszenia.., to ma bardzo długie przełożenie (nawet gościu na hamowni tak powiedział) i słabawo przyspiesza :( , ale za to ma dobre osiągi szybkości ;)

PostNapisane: 25 mar 2009, 11:41
przez Borys
znaczy to tyle, że jesli jesteś w tym zakresie obrotów, to nawet bez zbytniej redukcji biegów ładnie sobie przyspieszysz, wciskasz i jedziesz ;) biegi zmieniaj jak ci wygodnie, ale żeby po zmianie nie spasc poniżej 2000rpm oczywiście ;)

PostNapisane: 25 mar 2009, 12:37
przez Lukano
Borysss napisał(a):zauważ że przy ok 2500-2600 i 3700 rpm są górki momentu które różnią się o jakies ułamki, a to, że na benzynie "złapał" ten najwyższy gdzieś indziej niz na gazie to juz loteryjka troche bo zadecyduje ułamek oczko

Zgadza sie, przyjrzałem się dokładniej wykresowi. Wcześniej tylko przeczytalem max i ogólnie na wykres.
andree napisał(a):kilkanaście mazd było hamowane w jednym miejscu i te linie lekko poszarpane są na prawie wszystkich wykresach,

czyli pewnie wina hamowni.
Oprócz tego szarpania, wykres moim zdaniem ładnie się układa. Nie ma drastycznych wyskoków i spadków.
No i prawie wszędzie pokrywa się LPG z PB. Wychodzi, że silnik BDB i z dobrą instalacją.
Ciekawe jak u mnie będzie.

PostNapisane: 25 mar 2009, 12:50
przez Borys
Lukano napisał(a):czyli pewnie wina hamowni.

Chyba nie, dzień wcześniej na tej samej byłem ja i nie mam tak poszarpanego, u jacekm_ też było podobnie, natomiast tego samego dnia DonAntonio miał podobnie poszarpany. Coś w tym musi być, ale ja sie nie znam :P u siebie mam np. jeden dołek i nie wiem czemu...