Strona 3 z 4

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 9 lut 2020, 12:45
przez risto77
No w kilku imprezach jeździł, widać na tablicy ;)

IMG_20200209_114503.jpg

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 10 lut 2020, 02:51
przez Payorez
kolektor pomalowamy i założony ( aktualnie już z przepustnicą)
wspomaganie założone

w poniedziałek mi przyjdzie uszczelka między kolektor, a turbo. Więc we wtorek już planuje skończyć motorownie, zostanie skrzynia do pomalowania i uszczelnienia. Następnie wiązka ECU na motor i wrzucam do pod maskę :)

ps. mój Ojciec był kadrowiczem długie lata, również jak mój Brat.

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 10 lut 2020, 08:49
przez DARO MAZDA 323
no to w lutym będzie juz odpalona ?

PostNapisane: 10 lut 2020, 10:36
przez Payorez
musi... dzisiaj kończe silnik. Jutro skrzynie uszczelniam.

Najgorzej, że nie mam wolnego zadaszonego miejsca, a ciężko przy aucie coś zrobić w taka pogodę i ciemnicę..

Ale do końca lutego musi zagdać!

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 12 lut 2020, 11:35
przez Payorez
No i poskładane. nie obyło się bez niespodzianek. Gwint który trzymał, przy dokręcaniu kolektora na 40Nm się zerwał. Nagwintowałem nowy pod szpilkę M10.

Przyszła wyczekiwana uszczelka kolektor/turbo – firma Szwarc polecam.

Wszystko złożyłem do kupy, już to jakoś wygląda. Teraz tylko sztukateria z wężami wodnymi i podciśnień.

dodatkowo poliuretanowe gumy stabilizatora, chce wymienić póki nie ma silnika w komorze bo z nim to jest przerąbane...

PostNapisane: 12 lut 2020, 22:05
przez Szyna
Payorez napisał(a):Gwint który trzymał, przy dokręcaniu kolektora na 40Nm się zerwał.

Mam to samo trochę pierdzi jak jest zimny, ale jak się rozgrzeje to metal się rozszerza i jest ok <rotfl>

Panie, zadbaj trochę o pierwszą stronę i zgłosimy do projektów :D

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 13 lut 2020, 10:27
przez DARO MAZDA 323
Ale pięknie to wygląda <spoko>

PostNapisane: 17 lut 2020, 09:58
przez Payorez
Szyna napisał(a):
Payorez napisał(a):Gwint który trzymał, przy dokręcaniu kolektora na 40Nm się zerwał.

Mam to samo trochę pierdzi jak jest zimny, ale jak się rozgrzeje to metal się rozszerza i jest ok <rotfl>

Panie, zadbaj trochę o pierwszą stronę i zgłosimy do projektów :D


na projekty nikt nie wchodzi :D wole tutaj.

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 21 lut 2020, 00:31
przez Payorez
prace trwają... silnik miał już siedzieć dzisiaj w budzie, ale nie wyszło.. trzeba było pomalować i zlożyć pare gratów w tym poduszki silnika. Jedną jest zepsuta, więc muszę przerobić swoją z poprzedniego silnika 2.0i. 2.2T ma 3 z 4rech poduszek inne niż 2.0i

W końcu zalożyłem kierownicę momo.

Podziękowania dla Daro323 za elektrozaworki, moje były połamane... a jednego z pięciu w ogóle nie miałem.

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 21 lut 2020, 09:14
przez DARO MAZDA 323
Muszę wpaść na garaż w końcu kiedyś z wieczora . Wezmę Risto i Cię odwiedzimy.

Kolor MIlka robi fajny efekt.

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 25 lut 2020, 00:18
przez Payorez
Siedzi... <faja>

PostNapisane: 25 lut 2020, 00:51
przez zadra
Ależ to pięknie wygląda <uklon> <uklon> <uklon>

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 27 lut 2020, 09:24
przez DARO MAZDA 323
podjadę w tym tygodniu dotknąć , powąchać zobaczyć Milkę na własne oczy .

Kibicuje tej odbudowie ....

PostNapisane: 28 lut 2020, 09:49
przez Payorez
Dam Ci znać jak będę miał wolną hale na wieczór. Wczoraj do 3ciej bak zakłądałem i rurę od paliwa kleiłem <glupek2> hahaha <głaszcze>

PostNapisane: 2 mar 2020, 00:22
przez Szyna
No ale jakieś efekty już widać :D

PostNapisane: 3 mar 2020, 02:15
przez Payorez
wczoraj 2h zakładałem wspomaganie

a w nocy przez 3h założyłem dolną poduszkę ( nie chciała wejść, a jest przerobiona z wersji 2.0i bo ory od 2.2t była pęknięta), do tego opaski na rury od baku ( ktory też ostatnio zakładałem 2h).

Czasu idzie straszna ilość.. a mogę tylko robić wieczorami i to tylko wtedy gdy hala zakładu mojego Taty jest pusta. Mobilizuje się aby do niedzieli skończyć, Poznań już niedługo w końcu..

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 18 mar 2020, 20:09
przez Payorez
witam po przerwie

Od ostatniego posta, nic nie ruszyłem. Straciłem wenę. Wczoraj powróciła! <faja> <dupa> <diabełek>

Doszlo do mnie, że nie przyśpieszę na patencie łączenia wiązek i postanowiłem je po prostu wymienić. Walka trwa nocami.. <lol>

Re: Mazda 626 GD '87 Coupe 2.0i (FE) –> 2.2T (F2T)

PostNapisane: 4 kwi 2020, 16:06
przez Niron
przejrzałem wątek na szczęście jeszcze nie jest długi, samochód będzie klasa, już wygląda zacnie <serduszka>, a jak już uda Ci się poskładać z nowym serduchem to będzie na prawdę bardzo fajna
Mazda :D

PostNapisane: 4 kwi 2020, 21:25
przez zadra
Jak wstawisz klimę i elektryczne szyby, to za 3 lata, jak już ją zrobisz "na cacy" od Ciebie ją odkupię <jupi>

PostNapisane: 7 kwi 2020, 11:13
przez Payorez
Klimy nie będzie. Mogłem, bo kolega ma, ale nie zależy mi w tym aucie na klimie. Szymy są el. w każdej coupe.

Temat narazie wypauzował z racji dużych problemów z elektryką. Niby mam kokpletne wiązki, a coś jest mocno nie tak.. będę sam szukał, ale muszę trochę odpocząć od tego auta ;p. Do tego doszła mi delegacja więc..

ps. jak usłyszał byś kwoty tego projektu, to byś na kolana upadł :D Czasami się zastanawiam, po co mi to było hahaha <glupek2> <głaszcze> , mam nadzieje, że w końcu to odpalę i rozwieje wątpliwości "po co" <faja>