Mazda 626 GF '00 2.5 v6 zezłomowana do zamknięcia
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Ładnie usiadła. Może pomyślisz nad jakimś dystansem 1cm lub 1.5cm i lekkim negatywem kół

Dzięki za opinie, sam myślałem, że trochę mniej usiądzie, ale jest jak jest
Dystanse mam w późniejszych planach, negatywu nie planuję, zbyt wysoka koza, a poza tym szybciej zużywające się opony zniechęcają mnie do tej modyfikacji... Chyba, że wygram w totka i wpadnie gwint z camber plates.
Trochę teraz modyfikacje przystopują, zbieram na rozrząd, a przy okazji na delikatne odświeżenie komory...
KUZAJ napisał(a):Ładnie usiadła. Może pomyślisz nad jakimś dystansem 1cm lub 1.5cm i lekkim negatywem kół
Dystanse mam w późniejszych planach, negatywu nie planuję, zbyt wysoka koza, a poza tym szybciej zużywające się opony zniechęcają mnie do tej modyfikacji... Chyba, że wygram w totka i wpadnie gwint z camber plates.
Trochę teraz modyfikacje przystopują, zbieram na rozrząd, a przy okazji na delikatne odświeżenie komory...
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Zaczął się długi weekend, nigdzie nie wyjeżdżam więc trochę czasu poświęcę swojej Maździe... Dziś było mycie i sprzątanie. W poniedziałek mija rok od zakupu i myślę, że w końcu uda się wypolerować lampy przednie i założyć przednią górną rozpórkę...
Małe foto. Trochę denerwują mnie przednie drzwi pasażera w innym odcieniu, ale na razie mam ważniejsze wydatki związane z doprowadzeniem auta do jak najlepszego stanu technicznego...
Małe foto. Trochę denerwują mnie przednie drzwi pasażera w innym odcieniu, ale na razie mam ważniejsze wydatki związane z doprowadzeniem auta do jak najlepszego stanu technicznego...
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
No no, coraz lepiej tak trzymaj
zazdroszczę długiego weekendu. Ja mam pracujący dodatkowo po 12h :/
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):No no, coraz lepiej tak trzymaj zazdroszczę długiego weekendu. Ja mam pracujący dodatkowo po 12h :/
Dzięki. Już w piątek też idę do pracy.
Wczoraj korzystając z ładnej pogody trochę podziałałem przy aucie. A oto efekty:
1. Umyłem szyby nowym środkiem rainX 2w1 czyli mycie i niewidzialna w jednym. Wczoraj był test i zdało to egzamin
2. Pomalowałem zaciski przód i tył na ciemno czerwony kolor/
3. Pomalowałem emblematy gumą w spreyu żeby w razie czego można było szybko wrócić do oryginału. Ramka pod tablicę została oklejona folią carbon tak samo jak chrom na grillu i chrom ramki wokół szyb/
4. W końcu po roku czasu wypolerowałem lampy przód, wpadły też żarówki osram cool blue intense.
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Bardzo fajne auto. Swego czasu nawet byłem bliski kupna takiego. Z tego co zdążyłem wtedy poczytać, to model ten jest bardziej rozwinięciem GE niż GFem, co zresztą widać w środkowej części nadwozia. Ostatnio na zlocie w Poznaniu była okazja zobaczyć na żywo bardzo ładny okaz w kolorze brązowym
Samochód jest naprawdę duży, na długość to wygląda prawie jak Xedos 9. Bardzo nietuzinkowy. Mega lubię takie rodzyny.
Dbaj i działaj

Dbaj i działaj
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
co to za urządzenie przy serwie?
zemoj napisał(a):Bardzo fajne auto. Swego czasu nawet byłem bliski kupna takiego. Z tego co zdążyłem wtedy poczytać, to model ten jest bardziej rozwinięciem GE niż GFem, co zresztą widać w środkowej części nadwozia. Ostatnio na zlocie w Poznaniu była okazja zobaczyć na żywo bardzo ładny okaz w kolorze brązowym Samochód jest naprawdę duży, na długość to wygląda prawie jak Xedos 9. Bardzo nietuzinkowy. Mega lubię takie rodzyny.
Dbaj i działaj
Dzięki za opnie .. Faktycznie elementy zawieszenia, hamulców pasują od GE. Przednia rozpórka kielichów podeszła z mx6 v6. Jedynie przy silniku czujniki np. temperatury są już z GF, cewka jest z Forda tak samo jak czujniki położenia wałków i wału
Neonixos666 napisał(a):co to za urządzenie przy serwie?
Jeśli chodzi o to co wrzuciłem niżej na zdjęciu to to jest tempomat
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Witam. Po obniżeniu, niestety, ale podczas jazdy pojawiły się wibracje na podłodze zwłaszcza podczas przyśpieszania. Autko trafiło na podnośnik i po głębszych oględzinach okazało się, że oba przeguby wewnętrzne swoje najlepsze czasy mają za sobą, więc wpadły dwie nowe kompletne półosie i łożysko podpory półosi i jest oczekiwany spokój 
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Mały up. Po drobnych problemach zdrowotnych i operacji nogi Mazda wróciła tymczasowo do seryjnego zawieszenia i felg. Cały czas zastanawiam się na zmianą 626 na premacy, ewentualnie tribute, chwilowo potrzebuję auta wyższego do wsiadania...
W piątek zmieniłem rozrząd. Wpadł 15tys km przed czasem, ponieważ zaczął lecieć olej na pasek rozrządu z broków wałków biernych. Pasek mitsuboshi, rolki+pompa GMB, broki wałków biernych, uszczelniacze wałków rozrządu i wału korbowego, napinacz trzymał 15mm więc został oryginalny...
W piątek zmieniłem rozrząd. Wpadł 15tys km przed czasem, ponieważ zaczął lecieć olej na pasek rozrządu z broków wałków biernych. Pasek mitsuboshi, rolki+pompa GMB, broki wałków biernych, uszczelniacze wałków rozrządu i wału korbowego, napinacz trzymał 15mm więc został oryginalny...
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Witam. Dziś korzystając z wolnej chwili wymieniłem cewkę na nową + przewody wysokiego napięcia, które wczoraj przypłynęły z USA...
Przewody z wersji europejskiej nie do końca pasują prawidłowo do cewki
, po za tym trafiłem na jakieś dziadowskie ngk, ponieważ po niecałym roku miały już przebicie
, cewka też już miała swoje lata, więc wpadła nowa...
Minęło też prawie 10tys kilometrów, więc zajrzałem do filtra powietrza. Wygląda jak na zdjęciu. Umyłem go naoliwiłem i śmiga dalej. W następnym tygodniu planuję serwis olejowy.
Przewody z wersji europejskiej nie do końca pasują prawidłowo do cewki

Minęło też prawie 10tys kilometrów, więc zajrzałem do filtra powietrza. Wygląda jak na zdjęciu. Umyłem go naoliwiłem i śmiga dalej. W następnym tygodniu planuję serwis olejowy.
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Dziś wybiło 216tys mil więc czas na serwis olejowy:
Olej Eneos 10w40
Filtr Mann W610/3
Filtry gazowe Czaja fl-03
Olej Eneos 10w40
Filtr Mann W610/3
Filtry gazowe Czaja fl-03
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Niestety moja przygoda z mazdą dobiega końca, silnik zaczął pracować nierówno, okazało się, że na jednym cylindrze ma mniejszą kompresję. Pięć cylindrów ma od 11,5 do 13, a jeden 7... Nie mam czasu ani zdrowia na remont silnika, więc 626 trafi na sprzedaż, a jak nie będzie chętnego pójdzie na złom...
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
nie dramatyzuj, sprawdź luzy zaworowe, stawiam że źle ustawiona instalacja dała zaworom w kość,
ten filtr powietrza to też nie najlepszy pomysł, przez niego może paść przepływka
ten filtr powietrza to też nie najlepszy pomysł, przez niego może paść przepływka
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):nie dramatyzuj, sprawdź luzy zaworowe, stawiam że źle ustawiona instalacja dała zaworom w kość,
ten filtr powietrza to też nie najlepszy pomysł, przez niego może paść przepływka
Nie dramatyzuje, robiłem pomiar kompresji, a następnie próbę olejową, która ewidentnie wskazuje na problem z dołem silnika tj. pierścieniami. Nie wiedziałem, że w tym silniku reguluje się luzy zaworowe
- Od: 30 kwi 2017, 19:35
- Posty: 70
- Skąd: Czarna Białostocka
- Auto: Mada 626 GF USA 2.5v6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości