Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez lukkil » 31 sty 2016, 22:17

siema gratki zakupu! :D
jaka wersja wyposażenia?
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Barthek » 1 lut 2016, 00:02

Beny napisał(a):A czemu 17" ?

Patrząc w przeszłość bardziej podobał mi się na 17".
Poza tym była duża różnica w komforcie na niekorzyść 18"

Papi napisał(a):
Cena zabójcza

Mało powiedziane:)

W Niemczech ceny szybują za mały przebieg.

KyRy napisał(a):Super! Świetny powrót :)
Twój poprzedni X był wzorem do naśladowania więc czekam z niecierpliwością jak historia tego się potoczy ;)


Dzięki, mam nadzieję szybko doprowadzić go do używalności a nawet więcej ;)

lukkil napisał(a):siema gratki zakupu! :D
jaka wersja wyposażenia?

Również dziękuję a wersja wyposażenia Business.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez risto77 » 1 lut 2016, 20:08

Nie wiem jak w kilka dni namnożyło się tyle postów w tym temacie a ja to przeoczyłem. Trafiłem do tego tematu przypadkiem a tu taka heca. Gratuluję zakupu i w pełni Cię rozumiem ( miałem z zakupem 2-go podobnie jak Ty )
Śledzę z dużym zainteresowaniem bo coraz mniej, nas posiadaczy X6 a to takie piękne auta. Wystarczy choć trochę poświęcić im czasu i PLN a wielu ludzi w nowszych autach ogląda się za "nastolatkami"
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Beny » 1 lut 2016, 20:24

Powinieneś sam sobie bana dać <lol>
X6 ma specyficzną linie,a na fajnym kole przyciąga wzrok.
Ja ostatnio w korku na wlocie do Kraka dostałem lajka :D Dojeżdżając do świateł kilka razy mijałem toyote camry,na amerykanskich blachcach,bordowa szyby czarne jak smoła.Za którym razem facet opuszcza szybe kciuk w górze i cieszy :) Musiałem tłumaczyć żonie o co mu chodzi :]
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/83)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Barthek » 1 lut 2016, 21:43

Dzięki risto77, to było silniejsze ode mnie – po nocach śnił mi się Xed.
Zgadza się chłopaki, X6 ma przepiękną linię – lekka gleba i koło dopełniają wyglądu całości :D
Do końca tygodnia ogarnę większość pierwszych bolączek i wstawię nowe foty.
Nie mogę doczekać się wiosny, pewnie jeszcze zimą wyjadę na letnich ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Beny » 1 lut 2016, 22:13

A gdzie Ty zimę widzisz :P Jutro ma być 10st
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/83)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Barthek » 1 lut 2016, 22:40

Dlatego zakładam letnie :)
Chcę obniżyć Xeda, ale sprężyn jak na lekarstwo.
Nie wiem czy chcę Jamexa...
Ostro myślę nad gwintem, jak już kilku to zrobiło zakładając go od Astry G (2x przód).
Tylko nie wiem ile z tym rzeźby i czy nie będzie tył zbyt twardy...co doradzacie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Crenshaw » 2 lut 2016, 09:13

jak założysz 2 razy od astry g to nie będzie zbyt twardy, będzie ok, ale wadą jest, że nie zejdziesz niżej jak na springach eibacha. Nie ma z tym dużo rzeźby, powiem nawet, że pasuje P&P.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Barthek » 2 lut 2016, 10:33

Dzięki za podpowiedź, a wyjmując helpery nie zejdę niżej ?
Poza tym pisałeś u siebie w temacie, że jednak jest twardo i z montażem są problemy.

Crenshaw napisał(a): Jeśli chodzi o montaż to mówię od razu: prawie nic nie pasuje. Trzeba przerabiać górne i dolne mocowania, ale da się to wsadzić jak widać na zdjęciach poniżej
Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, to autko jest mega twarde (przynajmniej w moim odczuciu)


Nie wiem czy warto instalować gwint w takim razie.
Ze sprężyn pozostają mi Jamexy albo Vogtlandy,
nowych ani używanych Eibachów nigdzie nie umiem dostać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Crenshaw » 2 lut 2016, 11:01

pisałem, że jest trudno z gwintem od golfa, a Ty pytasz o Astrę G x2 :) a to, że było twarde to był mój błąd montażu, auto siadło wtedy na odbojach :P potem to poprawiłem i już było normalnie :) I właśnie po wyjęciu helperów wychodzi tak jak na jamexach mniej więcej.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Barthek » 2 lut 2016, 11:15

Właśnie mam dylemat czy sens zakładać gwint, czy może lepiej Jamexy...
Dużo lepiej wybiera nierówności na gwincie czy wręcz przeciwnie w porównaniu do Jamexów ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Crenshaw » 2 lut 2016, 11:58

Ja bym wybrał gwint, obniża to tak samo, a wybiera znacznie lepiej niż jamexy, ponadto auto nie kładzie się tak w zakrętach. Jest na pewno sztywniej, ale to chyba nie problem.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Barthek » 2 lut 2016, 19:49

Coś czuję, że na razie nie będzie gwintu – wolę obecnie środki ulokować w innych partsach.
Ostatecznie co lepsze Jamexy czy Vogtlandy? Nie miałem tych drugich i nie wiem jak się zachowują.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez deejay27 » 2 lut 2016, 22:42

Jamexy nie zmieniają wiele od serii jeśli chodzi o komfort , a jeśli chodzi o wygląd, dają już sporo, a przede wszystkim cena nowych, jest stosunkowo niska. Co do gwintu, wygląd obłędny wraz z dobrze spasowaną felgą , jednak już o komforcie jakimkolwiek można zapomnieć ( oczywiście to moje zdanie)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Beny » 2 lut 2016, 22:59

deejay jechałeś x6 Crenshawa? Rzeczywiście tak tawrdo?
Dawno temu jak wchodziły jamexy przewiózł mnie Mev swoim X6,17" na jamexach.NIe widziałem różnicy do ori zawiasu w 323fBa V6,koła 205/50/16.Za to wygląd był <spoko>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8676 (86/83)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez deejay27 » 2 lut 2016, 23:16

Jechałem kilka razy jako pasażer , dla mnie na gwincie za twardo bez dwóch zdań , Crenshaw robił auto pod siebie więc jemu ma się podobać . Natomiast jeśli chodzi o Jamexy to również nie zauważałem większej różnicy .
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Barthek » 2 lut 2016, 23:35

Pytanie czy brać Jamexy czy Vogtlandy, ale ich chyba nikt na forum jeszcze nie miał...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez deejay27 » 2 lut 2016, 23:37

Barthek napisał(a):Pytanie czy brać Jamexy czy Vogtlandy, ale ich chyba nikt na forum jeszcze nie miał...

Nie widziałem niestety:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez freezoneq » 2 lut 2016, 23:37

Więc idź sprawdzoną drogą. Jamexy są bardzo tanie. Z tego co czytam to cena/jakość są super. Na moim aucie na dniach też wylądują... ale nic więcej nie mogę napisać bo pojeżdżę nim dopiero na wielkanoc.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez deejay27 » 2 lut 2016, 23:41

Mało jest X6 na gwincie , a jeśli nie masz pewności czy będzie tobie odpowiadała taka jazda, to najlepiej musiałbyś się sam przejechać . Jamexy już znasz .
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy