Łapcie kilka fotek listwy jako tako pomalowane w czerń wiadomo wolał bym w kolor no ale ogarnie to się później napewno !
Mazda 626 GF FP '97 us, gwint by Góral
Pajko Przetestuje ja z chęcią ale gdzie mogę kupić jaki sklep ? Czy allegro ?
Łapcie kilka fotek listwy jako tako pomalowane w czerń wiadomo wolał bym w kolor no ale ogarnie to się później napewno !
A i w tygodniu najprawdopodobniej dojdzie Gwincik i w weekend będziemy coś modzić ! I musze zmienić koniecznie ta końcówkę na coś skromniejszego albo najlepiej cały wydech polecacie coś ? Bo ten kończy powoli swój żywot 
Łapcie kilka fotek listwy jako tako pomalowane w czerń wiadomo wolał bym w kolor no ale ogarnie to się później napewno !
- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Witam ! No i gwint siedzi
Dużych problemów nie było wystarczyło rozwiercić poduszkę bo otwór był innego kształtu no i jak z przodem trzeba było rozwiercić szerzej dolną dziurę w amortyzatorze bo śruba nie chciała wejść .
Łapcie fotki :
Łapcie fotki :
- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Gwint od innego auta to regulacji najczęściej jest 2x tyle niż potrzeba
Astra inny zawias, inna masa to tak siedzi.
Teraz jakieś fajne koło by się przydało i pomalować bębny na czarno, a nie na czerwony +10koni
Teraz jakieś fajne koło by się przydało i pomalować bębny na czarno, a nie na czerwony +10koni
Przez jakiś czas strasznie falowały mi obroty do skrzyżowania dojeżdżałem wrzucałem na luz i potrafił nawet zgasnąć :/ wiec postanowiłem wyjąć przepustnice była cała w sadzy wszystko elegancko wyczyściłem i wymyłem . Wyciąłem również sobie nową uszczelkę bo nie mogłem dostać nigdzie drugiej . Wyczyściłem również silniczek krokowy był trochę w oleju z tego co sądzę to nie powino tam być oliwy dlaczego tam się znajdował odmą zaciągną?
- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Pomoże ktoś coś bo nie mam nawet kiedy grzebać w 626 z powodu kursów
A mam mały problem do 2 tys obrotow jak dam gaz prawie do końca to potrafi przerywać i strzelać powyżej 2 tys jest wszystko w porządku ciągnie normalnie . Przewody i świece wymieniałem jakieś 20 k może więcej .. Na co stawiacie ? Jeszcze jeden mam problem gdy jadę wyrzuce na luz obroty nie spadają poniżej 1000 są nawet powyżej zatrzymam sie i spadną . Wrzucam 2 puszczam wszystko i ciągnie jak diesel

- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Z tym trzymaniem obrotów w trakcie jazdy to akurat dobrze o ile się nie mylę. A z przerywaniem to podejrzewał bym zapłon. Może kopułka, palec albo świece lub przewody, mimo że nie mają długiego życia jeszcze. Trudno coś więcej stwierdzić na odległość.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4291 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
kopułka i palec odpada bo nie ma
jest podwójna cewka. ale i tak od świeczek bym zaczął. i nie NGK z francji bo 15tys to ich limit. denso jak narazie mam i nie narzekam ale dopiero niecałe 10tys więc nic dokładnego powiedzieć nie mogę
W sumie mogą być i świece bo to NGK szybko robie kilometry dużo chodzi to może i juz straciły swój żywot. A i Panowie w nie długim czasie zamierzam wsadzić 17 wiec będzie kręcenie gwintem
I cały czas myślę nad zwiększeniem mocy a mianowicie bardziej o swapie 


- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Staram się dodawać zdjęcia ze wszystkich prac
Panowie jutro kończę ostatnia felge i od razu zakładam bo mam też dwie oczekiwane oponki
Gwintu mocno skręcał nie będę bo musze przez dwa tygodnie dojeżdżać przez strasznie nie równa drogę na na kursy w dodatku w cztery osoby i pełen bagażnik
ale przód pewnie pójdzie lekko niżej
Jutro po montażu wrzucę fotki . Wymieniłem również świece na denso i jeden przewód bo gdy zdejmowane go to cały środek został na świecy
Mazda lepiej chodzi nic nie strzeli i przerwie ale dalej są te wysokie obroty gdy jadę wrzucę na luz to okolo 1400 jest zatrzymam się maleją :/ co może być macie jakieś pomysły ?
Panowie jutro kończę ostatnia felge i od razu zakładam bo mam też dwie oczekiwane oponki


- Od: 21 sty 2016, 19:26
- Posty: 50
- Skąd: Warmińsko-mazurskie
- Auto: Mazda 626 gf 1997
Kawał dobrej roboty, super madzia:)
- Od: 17 maja 2015, 09:40
- Posty: 43
- Skąd: Pruszcz Gdański
- Auto: Mazda MX6 2.0 115KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości