Mazda 626 GE KL-DE '93 2.5 v6

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez PeKa » 26 maja 2014, 07:44

KlUsKav6 napisał(a): jaki polecacie płyn chłodniczy do mojej madzi teraz jest tak borygo nalany i się zastanawiam czy nie zmienić :)


Osobiście mam Prestone i taki polecam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez KlUsKav6 » 27 maja 2014, 10:28

A są jakieś różnice pomiędzy tymi płynami co są w sprzedaży bo czytałem że każdy płyn jest taki sam jak cała reszta <nauka> ale czy to prawda to nie wiem <co?> ma ktoś wiedzę na ten temat
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Postprzez PeKa » 27 maja 2014, 10:36

Przede wszystkim wlej płyn IAT a nie OAT.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez KlUsKav6 » 29 maja 2014, 09:47

Aha to juz wiadomo sory że. zalewam tak pytaniami ale czy w tym modelu jest filtr kabinowy bo w tej drugiej nie ma a za schowkiem nie wiadomo jak go włożyć i to mnie męczy czy ja mam jak to sprawdzic dokładnie z gury dzięki
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Postprzez cichy_86 » 29 maja 2014, 09:52

nie występuje taki filtr w tym modelu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez KlUsKav6 » 29 maja 2014, 20:03

Nie ma filtru kabinowego w v6 <co?> a da się to założyć czy <dupa>
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Postprzez cichy_86 » 29 maja 2014, 21:41

KlUsKav6 napisał(a):Nie ma filtru kabinowego w v6

cichy_86 napisał(a):nie występuje taki filtr w tym modelu.


KlUsKav6 napisał(a):a da się to założyć czy


po co dokładać sobie pracę ? popracuj przy czym innym w aucie itd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez Dominator » 29 maja 2014, 22:56

Jezeli naklad pracy umiarkowany to zakladaj. przynajmniej bedziesz miec czystsze powietrze w samochodzie, a raczej mniej kurzu itd..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez KlUsKav6 » 31 maja 2014, 20:11

Nakładu niema żadnego :) :) co mnie bardzo cieszy a filtr to chyba założę bo jak włączę nawiew to mi listki i dużo kurzu wpada będę modził na teraz zrobię sobie czyszczenie przepustnicy po 21 latach się należy, wypiorę tapicerkę i porządnie nawoskuję aha i muszę zmienić radio bo to jest stare jeszcze na kasety <glupek2> <lol>
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Postprzez KlUsKav6 » 4 cze 2014, 17:54

Panowie potrzebuje pilnej rady mianowicie wyczyściłem przepustnice trzeba było nie ruszać <płacze> <płacze> i po zamontowaniu madzia dostała 1500 obr/min i cieknie płyn chłodniczy z przepustnicy są tam dwa węże małe i krótkie wszystko połączyłem ze sobą chyba dobrze a w korku na chlodnicy susza nie ma nic płynu czy to jest powód takich obrotów proszę o szybką odpowiedz :( :( :(
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Postprzez Kaszel91 » 5 cze 2014, 09:55

Nie, przy braku płynu obroty falują. Masz nauczkę na przyszłość że "lepsze jest wrogiem dobrego"
TPS ustawiony ?
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez KlUsKav6 » 5 cze 2014, 20:34

Tak jest już ok wszystko wruciło do normy po dolaniu płynu i zakręceniu węży jest ok i lepiej się zbiera :) :) :)
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Postprzez KlUsKav6 » 24 lip 2014, 10:22

witam ponownie mam kolejne pytanko :D otóż mam do zmiany zaciski hamulcowe i teraz jest pytanie czy dostane nowe czy trzeba reanimować stare pytałem w paru sklepach to powiedzieli ze nie ma szans :| na necie też nie znalazłem ma ktoś jakieś pomysły <co?>
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Postprzez Bounty » 24 lip 2014, 11:38

Regeneracje zrob i beda jak nowe, gumki tloczki itp + do tego jakis kolor lady i pixis glancus bedzie ;D
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Kaszel91 » 25 lip 2014, 20:03

To zalezy czy przod czy tyl. Czy moze calosc.
Tak jak napisal Bounty, trzeba kupic zestawy naprawcze i robic to raczej samemu(chyba ze masz dobrego i taniego ogarnietego mechanika).
Sa 2 rodzaje zestawow. Z prowadnicami i bez.
Z tego co wiem to do pelnej pelnej regenerki potrzebne sa i te i te.
Za tyl wychodzi ok 25zl/szt na przod komplet (te z prowadnicami i bez) wyniosl mnie ok 100.

Nowy zacisk jest do dostania bez problemu. Cena – lekko ponad tysiac trzysta zl :)

I to nie zart. Pytalem w paru hurtowniach i nie bylo z tym problemu, tylko kto jest na tyle durny zeby zaplacic za zacisk nierzadko polowe wartosci auta <glupek2>
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez Bounty » 26 lip 2014, 05:00

Ewentualnie swap zaciskow z M6 wieksze tarcze i klocki = lepsze hamowanie;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez KlUsKav6 » 22 mar 2015, 14:30

Witam po bardzo długiej nieobecności nie było mnie w kraju ale do rzeczy mam mały problem otóż moje oczko w głowie znaczy się madzia wystukało mi błąd 41 elektrozawór tak mi sie wydaje i nie wiem o który chodzi wyświetla mi 4 długie błyski w odstępie 2 sec i potem 4 sec przerwy i jest jeden krótki i tak w kółko. zmieniana była uszczelka pod deklem tylna możliwe ze coś jest przestawione <co?> aha i delikatnie szarpie silnikiem bardzo proszę o pomoc
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Postprzez MrShaleck » 22 mar 2015, 15:27

Pewnie ktoś Ci jakiegoś podciśnienia nie podpiął do elektrozaworu :)
W pierwszej kolejności posprawdzaj wężyki, chociaż elektrozawory lubią padać.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2613 (10/40)
Skąd: PRAUST
Auto: Mazda 626 Coupe F2T
BMW X3 35i F25 Msport

Postprzez KlUsKav6 » 22 mar 2015, 15:40

no właśnie niewiem o co chodzi moc ma nie przerywa tylko na wolnych obrotach ma takie delikatne zadławienie od czasu do czasu ma ktoś zdjęcie tych podciśnień z tylu silnika i z przodu te co idą do klawiatury będę bardzo wdzięczny czytam te schematy ale nic nie rozumiem z nich <nauka> <co?>
najlepiej naprawiać samemu bo mechanicy to masakra vw i audi tylko potrafią <nie>
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Postprzez KlUsKav6 » 27 mar 2015, 14:05

Witam sprawdziłem wszystkie podciśnienia według schematu i raczej jest wszystko dobrze podłączone a to delikatne drganie jest nadal i błąd 41 też mechanik też rozkłada ręce <płacze> ma ktoś jakiś pomysł czytam forum już 3 dzień o obrotach ustawianiu o uszczelkach pod kolektorem lewym powietrzu egr-ach itd co można jeszcze sprawdzić :| <oczy> każda wskazówka jest cenna z góry dzięki aha czy vrisy mogą mieć wpływ na to szarpanie czy to osobny układ
Forumowicz
 
Od: 29 kwi 2014, 14:30
Posty: 32
Auto: Mazda 626 2.5 v6
1993

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy