Mazda 626 GW RF-4F '00
Niedawno wymienione wszystko co w zawieszeniu stukało + sprężyny oraz poduszka pod silnikiem od strony rozrządu. Drgania zmalały ale nie zanikły więc coś jeszcze oprócz tej poduszki powoduje drgania. Zapewne po zimie będę dochodził co to jeszcze może być. W między czasie zakupiłem brewki. Jeszcze nie pomalowane i nie wiem czy zagoszczą na stałe. Po prostu zastanawia mnie jak będą wyglądały.
- Od: 4 sty 2013, 22:08
- Posty: 256
- Skąd: Rzeszów / Kraków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 TD 110KM
Paolo napisał(a):Nemek liczę, że na spota na Podhalu się wybierzesz bo jestem ciekaw co i jak![]()
A pochwal się co z felgami upatrzone jakieś czy na wiosnę zostawiasz?
Paolo napisał(a):Nemek liczę, że na spota na Podhalu się wybierzesz bo jestem ciekaw co i jak![]()
A pochwal się co z felgami upatrzone jakieś czy na wiosnę zostawiasz?
Felgi są upatrzone ale jako że ostatnio wydałem ok 2000 na auto i kupiłem jeszcze za 2000 wódkę na wesele więc jestem spłukany i chwilowo odpuszczam. Na pewno pojawią się na wiosnę chyba, że jeszcze jakieś weselne wydatki oprócz garnituru się pojawią
Kilka typów: (nr 1 jest najbardziej prawdopodobnym zakupem)
Beny napisał(a):chyba se jaja robiszNemek napisał(a):W między czasie zakupiłem brewki
Nie robię sobie jaj
EDIT
Wczoraj zakupiłem H7 Tungsrama NightBraker +90%. Powiem Wam, że różnica w oświetleniu drogi jest duża.
- Od: 4 sty 2013, 22:08
- Posty: 256
- Skąd: Rzeszów / Kraków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 TD 110KM
Nemek napisał(a):Niedawno wymienione wszystko co w zawieszeniu stukało + sprężyny
Pokazuj jak siedzi na nowych sprężynach
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Co do zarowek, to chyba Tungsram Megalight? night breaker to raczej firma osram.
Co do brewek, dobrze ze to tylko na probe
Felgi bez wiekszych przerobek to tylko te ostatnie ori Mazdy.
Nie wiem jak duze sa roznice w wielkosci nadkola pomiedzy GW a GF i czy od strony zawieszenia jest tak samo, ale domyslam sie ze bedzie ciezko upchnac te felgi, trzeba bylo mowic to sprawdzili bysmy moje od Mx, dalo by to pewien obraz.. mam 7.5 cala, ET 30..
Co do brewek, dobrze ze to tylko na probe
Felgi bez wiekszych przerobek to tylko te ostatnie ori Mazdy.
Nie wiem jak duze sa roznice w wielkosci nadkola pomiedzy GW a GF i czy od strony zawieszenia jest tak samo, ale domyslam sie ze bedzie ciezko upchnac te felgi, trzeba bylo mowic to sprawdzili bysmy moje od Mx, dalo by to pewien obraz.. mam 7.5 cala, ET 30..
Zrobię zdjęcia i porównam ze Złotym. Będzie lepiej widać obniżenie. Według mnie poszła w dół niecałe 3cm.
Dominik możliwe że tak się nazywają, nie mam jak tego sprawdzić
felgi Mazdy właśnie nie za bardzo mi się podobają.
Dominik możliwe że tak się nazywają, nie mam jak tego sprawdzić
Ostatnio edytowano 8 gru 2013, 11:57 przez Nemek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 4 sty 2013, 22:08
- Posty: 256
- Skąd: Rzeszów / Kraków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 TD 110KM
Paolo mogłoby być niżej. Ale to ma być również samochód rodzinny. Jest to kompromis między chęciami a funkcjonalnością. Jest bardziej twardo niż było, lepiej się trzyma drogi i jest pewniejszy w zakrętach. Podsumowując, tak jestem zadowolony ale to nie to co było w BMW 
- Od: 4 sty 2013, 22:08
- Posty: 256
- Skąd: Rzeszów / Kraków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 TD 110KM
za odpowiednia oplata mozna sobie zrobic zdjecie na osiemnastkach
do zobaczenia niebawem ! 
- Od: 27 sty 2013, 18:00
- Posty: 149 (0/3)
- Skąd: Kraków Nowa Huta
- Auto: Mazda 626 2.0 TurboDI
My Mazda's
viewtopic.php?f=314&t=153609&view=unread#unread
Mućce stuknęło już 200tyś (po raz któryś
).
Walka z rudym pomimo świetnego efektu i zastosowanych środków niestety przegrana. Rudy znowu wychodzi, nie mam już do tego siły. Na wiosnę planuję malować całe auto i najprawdopodobniej wymienię całe progi na nowe, dodatkowo będę szukał błotników bez korozji (choć wiem, że to jest w zasadzie nie możliwe) lub kupię nowe.
Planów na autko trochę przybyło ale ze względu, że ślub za pasem na pewno wszystkich w tym roku nie uda mi się zrealizować.
Otóż w planach na najbliższe dwa lata:
– regulacja zaworów,
– wymiana świec,
– wymiana podkładek pod wtryskami,
– wymiana uszczelki pod deklem,
– wyczyszczenie dolotu,
– wymiana zegarów na Indiglo,
– naprawienie nieszczęsnej anteny,
– zakup felg 17 cali i pomalowanie na kolor zielony lub pomarańczowy,
– malowanie całego samochodu na mat (kolor najprawdopodobniej zostanie taki sam),
– malowanie niektórych elementów pod kolor felg (grill, lusterka, może plastiki i warga),
– kupno wargi pod przedni zderzak,
– wygłuszenie samochodu,
– dalsze poszukiwanie przyczyny trzęsienia się auta (tak wiem, że to diesel ale mnie to strasznie wkurza),
– zmiana oświetlenia wnętrza na białe,
– zamontowanie oświetlenia pod drzwi (jakieś malutkie nie rzucające się w oczy a spełniające swoją rolę),
– zamontowanie czujnika zmierzchu,
– podpięcie tylnych świateł w klapie aby się świeciły razem z tymi w błotnikach,
– obszycie kierownicy skórą lub alcantarą albo mix
.
Odnośnie czujnika zmierzchu. Czy ktoś kiedyś coś takiego zakładał i orientuje się czy mogę sobie zamontować dowolny czujnik i go podpiąć czy muszę mieć oryginalny od Mazdy. Czy prócz tego muszę mieć zamontowane automatyczne włączanie świateł mijania (dzienne się włączają automatem ale mijania trzeba włączyć manetką). I ostatnie, co to jest na kokpicie po lewej stronie na podszybiu. Czy to nie jest właśnie coś od czujnika zmierzchu/deszczu?
Walka z rudym pomimo świetnego efektu i zastosowanych środków niestety przegrana. Rudy znowu wychodzi, nie mam już do tego siły. Na wiosnę planuję malować całe auto i najprawdopodobniej wymienię całe progi na nowe, dodatkowo będę szukał błotników bez korozji (choć wiem, że to jest w zasadzie nie możliwe) lub kupię nowe.
Planów na autko trochę przybyło ale ze względu, że ślub za pasem na pewno wszystkich w tym roku nie uda mi się zrealizować.
Otóż w planach na najbliższe dwa lata:
– regulacja zaworów,
– wymiana świec,
– wymiana podkładek pod wtryskami,
– wymiana uszczelki pod deklem,
– wyczyszczenie dolotu,
– wymiana zegarów na Indiglo,
– naprawienie nieszczęsnej anteny,
– zakup felg 17 cali i pomalowanie na kolor zielony lub pomarańczowy,
– malowanie całego samochodu na mat (kolor najprawdopodobniej zostanie taki sam),
– malowanie niektórych elementów pod kolor felg (grill, lusterka, może plastiki i warga),
– kupno wargi pod przedni zderzak,
– wygłuszenie samochodu,
– dalsze poszukiwanie przyczyny trzęsienia się auta (tak wiem, że to diesel ale mnie to strasznie wkurza),
– zmiana oświetlenia wnętrza na białe,
– zamontowanie oświetlenia pod drzwi (jakieś malutkie nie rzucające się w oczy a spełniające swoją rolę),
– zamontowanie czujnika zmierzchu,
– podpięcie tylnych świateł w klapie aby się świeciły razem z tymi w błotnikach,
– obszycie kierownicy skórą lub alcantarą albo mix
Odnośnie czujnika zmierzchu. Czy ktoś kiedyś coś takiego zakładał i orientuje się czy mogę sobie zamontować dowolny czujnik i go podpiąć czy muszę mieć oryginalny od Mazdy. Czy prócz tego muszę mieć zamontowane automatyczne włączanie świateł mijania (dzienne się włączają automatem ale mijania trzeba włączyć manetką). I ostatnie, co to jest na kokpicie po lewej stronie na podszybiu. Czy to nie jest właśnie coś od czujnika zmierzchu/deszczu?
- Od: 4 sty 2013, 22:08
- Posty: 256
- Skąd: Rzeszów / Kraków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 TD 110KM
Raczej nie, a to czujnik temperatury od klimy?
oblivion napisał(a):Raczej nie, a to czujnik temperatury od klimy?
Znalazłem w książce serwisowej.
Jest to czujnik światła słonecznego (sonnenlicht) / czujnik temperatury do klimatyzacji (temperaturfuhler).
- Od: 4 sty 2013, 22:08
- Posty: 256
- Skąd: Rzeszów / Kraków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 TD 110KM
Wczoraj dokonał się pierwszy sezonowy zakup do GW. Mianowicie felgi Borbet 17' 8j et35. Dzisiaj wyważanie i założenie a przy malowaniu auta możliwe, że regeneracja pójdzie i malowanie na odpowiedni kolor
Jak na razie muszę pomalować zaciski bo ktoś sobie wymyśli, że ładnie będą wyglądały jak będą żółte 
- Od: 4 sty 2013, 22:08
- Posty: 256
- Skąd: Rzeszów / Kraków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 TD 110KM
Nemek napisał(a):Wczoraj dokonał się pierwszy sezonowy zakup do GW. Mianowicie felgi Borbet 17' 8j et35.
Daj fotkę jak się prezentują na Madzi
-
miro62
Fajna felga,ten delikatny rant będzie dobrze wyglądał.
Ale zaciski na żółto? Może na złoto lepiej.
Dopisano 12 kwi 2014 10:55:
Fajna felga,ten delikatny rant będzie dobrze wyglądał.
Ale zaciski na żółto? Może na złoto lepiej.
Dopisano 12 kwi 2014 10:55:
Fajna felga,ten delikatny rant będzie dobrze wyglądał.
Ale zaciski na żółto? Może na złoto lepiej.
Ale zaciski na żółto? Może na złoto lepiej.
Dopisano 12 kwi 2014 10:55:
Fajna felga,ten delikatny rant będzie dobrze wyglądał.
Ale zaciski na żółto? Może na złoto lepiej.
Dopisano 12 kwi 2014 10:55:
Fajna felga,ten delikatny rant będzie dobrze wyglądał.
Ale zaciski na żółto? Może na złoto lepiej.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Chłopaki na razie malują się zaciski :–) jak tylko założę to wrzucę fotki :–)
Wysłane z mojego HUAWEI Y300-0100 przy użyciu Tapatalka
EDIT
No i felgi założone i zaciski wymalowane. Jak na razie próbny kolor. Niestety z jednej opony ucieka powietrze więc jeszcze raz czeka mnie wulkanizacja. Przejechałem się kawałek tak żeby zaliczyć jakąś chopkę no i niestety amorki są za miękkie bo dobija tył więc pewnie będzie wymiana na b4 lub b6, no chyba, że polecacie coś innego do tych felg i obniżeniu -40.
Wysłane z mojego HUAWEI Y300-0100 przy użyciu Tapatalka
EDIT
No i felgi założone i zaciski wymalowane. Jak na razie próbny kolor. Niestety z jednej opony ucieka powietrze więc jeszcze raz czeka mnie wulkanizacja. Przejechałem się kawałek tak żeby zaliczyć jakąś chopkę no i niestety amorki są za miękkie bo dobija tył więc pewnie będzie wymiana na b4 lub b6, no chyba, że polecacie coś innego do tych felg i obniżeniu -40.
- Od: 4 sty 2013, 22:08
- Posty: 256
- Skąd: Rzeszów / Kraków
- Auto: Mazda 626 GW 2.0 TD 110KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość