Mazda 626 GF FS '01

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez adidom » 17 lip 2012, 17:01

Miałem bardzo duże wibracje na kierownicy. Najpierw sprawdzałem koła a potem zajrzałem pod maskę czy wszystko ok. Dziwnie to wygląda bo raz pojawiają się wibracje a raz nie. Raz są przy prędkościach 90-120 a raz przy 50-70. Po czym ustają i nie ma ich wcale.

Tak czy siak madzia idzie do mechaniora na wymianę rozrządu, łaczników stabilizatora tył i wstawienia reperaturki prawy tył. Zobaczy też co jest powodem tych drgań.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Mieczyslaw » 17 lip 2012, 19:44

moze masz panie kola niedokrecone czy cos?
Szykuje sie pracowity tydzien widze
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez Dominator » 17 lip 2012, 21:11

kola chyba odpadaja bo, chyba wszystkie dokrecales na zlocie.. zreszta, po dlugiej trasie, pewnie by zaczely drgac jeszcze bardziej. Sprawdz wizualnie czy opony nie posiadaja wad, i moze zaliczyles dziure o co nietrudno, wiec kwestia wywazenia. wazne jest to czy opony nie ząbkują, wtedy lubia drgac. u mnie delikatnie tez cos czasem wibruje, ale powyzej 150km/h.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez adidom » 17 lip 2012, 22:52

Jutro będę się za to brał :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Mieczyslaw » 18 lip 2012, 16:40

i co tam dziadek? znalazles przyczyne?
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez adidom » 26 lip 2012, 18:59

Auto zrobione :D Przyczyną pojawiających się drgań na kierownicy był zacinający się prawy przedni zacisk.
Raz się blokował a raz chodził ok, aż w końcu zablokował się na amen <lol> . Został naprawiony.
Teraz czekają hamulce od M6 do założenia. Dzięki Dominator za informacje w sprawie ich montażu, dziękuję również Hazu za zaciski :D

Ponad to auto ma wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody i tylne klocki (poprzednie odkleiły się od blaszek)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Mieczyslaw » 29 lip 2012, 12:53

no no czyli gitara. Jesli wszystko dziala to cieszę się bardzo :P
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez adidom » 5 sie 2012, 18:27

Nowe części do założenia :D

zaciski przednie od M6 – oczyszczone i pomalowane na czarno
tarcze Mikoda – nacinane, nawiercane i pomalowane na czarno
klocki TRW

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez tomi84 » 5 sie 2012, 18:45

Ładna GFka. Fele Mega <spoko>

Mam pytanko co do swapa hamulców z M6.
Czy zaciski trzeba wymienić razem z jażmami, czy pasują te od 626?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 17:08
Posty: 157 (0/1)
Skąd: Bielsko - Biała
Auto: Jest M6 GY '04 CiTD
Audi A3 '00 TDI
Była: 626 GF '01 DiTD
323F BA '96 Z5
Fiat Punto II '00 1,9D
VW Golf '94 1,8 GT
Opel Corsa '94 1,2i

Postprzez adidom » 5 sie 2012, 19:38

Jarzmo też trzema mieć od M6 bo zacisk jest większy niż ten w 626 GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Dominator » 5 sie 2012, 22:00

Adi, super sprawa <spoko> Poczujesz różnice :) Przy zmianie bedziesz musiał odpiąc tą zawleczkę od kolumny amortyzatora trzymającą przewód hamulcowy, przy kazdorazowej inspekcji hamulców wymagającej wyjęcia klocków, równiez. Nie zapomnij potem załozyc tej zawleczki. Tak przezornie to mowie, bo ja taki bląd popelnilem i byla lipa..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Mieczyslaw » 6 sie 2012, 15:55

ladnie dziadek sobie poczynasz ale dlaczego tarcze pomalowales na czarno to nie mam pojecia :P
cos jeszcze bedziesz dlubal?
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez adidom » 6 sie 2012, 18:35

Dziękuję Dominator za informacje.
Mietek tarcze te są fabrycznie malowane na czarno :P
Co do dłubania to ...... może jakiś dolocik :D , szyby będą przyciemnione (tylna i boczne tylne), myśle też o przedniej rozpórce :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez rclmati » 6 sie 2012, 20:33

Zazdroszczę ! Sam poluję na zaciski od 6tki ;) Napisz potem jak wrażenia, czy da się odczuć różnicę w hamowaniu.
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez Dominator » 6 sie 2012, 23:21

rclmati napisał(a):Zazdroszczę ! Sam poluję na zaciski od 6tki ;) Napisz potem jak wrażenia, czy da się odczuć różnicę w hamowaniu.

Myślę że to było pytanie retoryczne ;)
Adi, chodzą mi po głowie te same pomysły co Tobie, przede wszystkim dolot, ale zrób pierwszy i daj info, bo nie chce mi się szukać :P
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez rclmati » 7 sie 2012, 17:18

Że będzie lepiej to jest pewne i ja też jestem tego świadomy. Jestem ciekaw tylko jak duża jest różnica.
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez Dominator » 7 sie 2012, 19:41

To zależy jak teraz Ci hamuje. W moim przypadku róznica jest bardzo odczuwalna, a dodam ze na poprzednim ori rozmiarze i komplecie brembo,od nowosci było zrobione tylko ok 20kkm. Nic tylko montowac od M6 <spoko> Adi działaj z tym i nie katuj hamulców na początku :)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez adidom » 7 sie 2012, 21:14

Myśle, myśle nad dolotem ale chce to zrobić tak żeby nie usuwać akumulatora. Co z tego wyjdzie zobaczymy :D . Teraz na pierwszym planie jest swap hamulców, potem przyciemnienie szyb, a potem ....... :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Dominator » 7 sie 2012, 21:21

adidom napisał(a):Myśle, myśle nad dolotem ale chce to zrobić tak żeby nie usuwać akumulatora.

Nie ma problemu bo miejsca jest sporo, trzeba tylko zabezpieczyc filtr przed zaciąganiem wody.. Jeśli Cię stać to fajne zestawy mozna ściągnąć z usa, ale to już spore wydatki. Zerknij jak dolot robił lucas007 w swojej GE.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez adidom » 7 sie 2012, 21:33

Rzeczywiście. Nie widziałem zdjęć wcześniejszej wersji dolotu bo na ostatnich zdjęciach ma stożek w miejscu akumulatora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1276 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy