Mazda 626 GF FS '01
Miałem bardzo duże wibracje na kierownicy. Najpierw sprawdzałem koła a potem zajrzałem pod maskę czy wszystko ok. Dziwnie to wygląda bo raz pojawiają się wibracje a raz nie. Raz są przy prędkościach 90-120 a raz przy 50-70. Po czym ustają i nie ma ich wcale.
Tak czy siak madzia idzie do mechaniora na wymianę rozrządu, łaczników stabilizatora tył i wstawienia reperaturki prawy tył. Zobaczy też co jest powodem tych drgań.
Tak czy siak madzia idzie do mechaniora na wymianę rozrządu, łaczników stabilizatora tył i wstawienia reperaturki prawy tył. Zobaczy też co jest powodem tych drgań.
moze masz panie kola niedokrecone czy cos?
Szykuje sie pracowity tydzien widze
Szykuje sie pracowity tydzien widze

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
kola chyba odpadaja bo, chyba wszystkie dokrecales na zlocie.. zreszta, po dlugiej trasie, pewnie by zaczely drgac jeszcze bardziej. Sprawdz wizualnie czy opony nie posiadaja wad, i moze zaliczyles dziure o co nietrudno, wiec kwestia wywazenia. wazne jest to czy opony nie ząbkują, wtedy lubia drgac. u mnie delikatnie tez cos czasem wibruje, ale powyzej 150km/h.
i co tam dziadek? znalazles przyczyne?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Auto zrobione
Przyczyną pojawiających się drgań na kierownicy był zacinający się prawy przedni zacisk.
Raz się blokował a raz chodził ok, aż w końcu zablokował się na amen
. Został naprawiony.
Teraz czekają hamulce od M6 do założenia. Dzięki Dominator za informacje w sprawie ich montażu, dziękuję również Hazu za zaciski
Ponad to auto ma wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody i tylne klocki (poprzednie odkleiły się od blaszek)
Raz się blokował a raz chodził ok, aż w końcu zablokował się na amen

Teraz czekają hamulce od M6 do założenia. Dzięki Dominator za informacje w sprawie ich montażu, dziękuję również Hazu za zaciski
Ponad to auto ma wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody i tylne klocki (poprzednie odkleiły się od blaszek)
no no czyli gitara. Jesli wszystko dziala to cieszę się bardzo 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Ładna GFka. Fele Mega
Mam pytanko co do swapa hamulców z M6.
Czy zaciski trzeba wymienić razem z jażmami, czy pasują te od 626?

Mam pytanko co do swapa hamulców z M6.
Czy zaciski trzeba wymienić razem z jażmami, czy pasują te od 626?

Adi, super sprawa
Poczujesz różnice
Przy zmianie bedziesz musiał odpiąc tą zawleczkę od kolumny amortyzatora trzymającą przewód hamulcowy, przy kazdorazowej inspekcji hamulców wymagającej wyjęcia klocków, równiez. Nie zapomnij potem załozyc tej zawleczki. Tak przezornie to mowie, bo ja taki bląd popelnilem i byla lipa..

ladnie dziadek sobie poczynasz ale dlaczego tarcze pomalowales na czarno to nie mam pojecia 
cos jeszcze bedziesz dlubal?
cos jeszcze bedziesz dlubal?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Dziękuję Dominator za informacje.
Mietek tarcze te są fabrycznie malowane na czarno
Co do dłubania to ...... może jakiś dolocik
, szyby będą przyciemnione (tylna i boczne tylne), myśle też o przedniej rozpórce 
Mietek tarcze te są fabrycznie malowane na czarno
Co do dłubania to ...... może jakiś dolocik
rclmati napisał(a):Zazdroszczę ! Sam poluję na zaciski od 6tkiNapisz potem jak wrażenia, czy da się odczuć różnicę w hamowaniu.
Myślę że to było pytanie retoryczne
Adi, chodzą mi po głowie te same pomysły co Tobie, przede wszystkim dolot, ale zrób pierwszy i daj info, bo nie chce mi się szukać
To zależy jak teraz Ci hamuje. W moim przypadku róznica jest bardzo odczuwalna, a dodam ze na poprzednim ori rozmiarze i komplecie brembo,od nowosci było zrobione tylko ok 20kkm. Nic tylko montowac od M6
Adi działaj z tym i nie katuj hamulców na początku 

adidom napisał(a):Myśle, myśle nad dolotem ale chce to zrobić tak żeby nie usuwać akumulatora.
Nie ma problemu bo miejsca jest sporo, trzeba tylko zabezpieczyc filtr przed zaciąganiem wody.. Jeśli Cię stać to fajne zestawy mozna ściągnąć z usa, ale to już spore wydatki. Zerknij jak dolot robił lucas007 w swojej GE.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości