Mazda 626 GE FS 94.r 2,0
Tak uszczelni Ci silnik i będzie jak nowy
....,skoro kopci i bierze olej to żadna zmiana nic nie da ,może tylko palić mniej lub więcej ale to w granicach błędu pomiarowego ,nie ma jakiegoś złotego środka oprócz remontu a Ty zmieniasz olej ,kombinujesz i myślisz że Ci to wyleczy silnik a część forumowiczów jeszcze upewnia Cię w tym przekonaniu ..Zrobiłeś w ogóle pomiar ubytku oleju ?
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
mark.87 napisał(a): noxes napisał(a):IMHO teraz to już po ptokach...
czyli co??? wymiana nic nie da??
teraz to remont.
mark.87 napisał(a):chyba jednak wymiana pierscieni sie szykuje
chyba nie tylko pierścieni. Musisz zrobić i pierścienie i głowicę.
Ostatnio edytowano 14 paź 2011, 22:17 przez noxes, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
jest kopcenie i kopcenie ,jedno to para wodna z wydechu ,z reguły nasila się w kresie jesiennym i przy jeździe na krótkich odcinkach ,drugie to kopcenie po nagrzaniu silnika i tu jest kilka przyczyn w zależności od koloru dymu ,inny jak bierze płyn i inny jak olej .Tak że przyczyny kopcenia to nie tylko olej i zanim zacznie się coś kombinować należy przyjrzeć się faktycznym ubytkom płynów i dokładnie obejrzeć silnik pod względem wycieków i dopiero wtedy decydować o remoncie czy też nie
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
na forum jest temat kopcenie i ubytki oleju silnikowego, zapraszam do lektury można się z niego dowiedzieć dużo przydatnych rzeczy, Z doświadczenia wiem, ze jeśli nie ubywa płynu pod korkiem nie ma majonezu, nie bombluje płyn i nie ma w płynie oleju to jest silnik do remontu i do góra i dół.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Juz koledzy remont zaplanowany, a dymi na niebiesko strasznie tylko gdy zimny jest i wiem ze to olej bo ubywa mi z silnika,dziennie robie 100km i to nie ''para wodna''.
Jak juz robic remont to konkretny, wymieniał bede uszczelniacze, uszczelke pod głowica, pierscienie i panewki no i rozrzad przy okazji. Oczywiscie planowanie głowicy i ewentualnie co bedzie potrzeba,całosc zaleje znow syntetykiem i według mojego mechanika bedzie GIT.
Jak juz robic remont to konkretny, wymieniał bede uszczelniacze, uszczelke pod głowica, pierscienie i panewki no i rozrzad przy okazji. Oczywiscie planowanie głowicy i ewentualnie co bedzie potrzeba,całosc zaleje znow syntetykiem i według mojego mechanika bedzie GIT.
Witam po przerwie kozystajac z ostatniej mozliwosci nagralem na pamiatke przed remontem filmik o dymieniu dla porownania po remoncie
oto link
http://www.youtube.com/watch?v=jK6Hfr7-Vj0
oto link
http://www.youtube.com/watch?v=jK6Hfr7-Vj0
Dymi elegancko
Pokrywa i osłona wyszły ładnie, co do niebieskiej reszty niezbyt mi to podchodzi
Mam w planach u siebie maznąć pokrywkę na czarno
Szybkiego i udanego remontu życzę 



- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Moja była jeszcze bardziej kopciła, a ile oleju piła
Było na 40km 2l
po remoncie? nie ma do czego porównywać, nie może dymić!
mark.87 napisał(a): dymieniu dla porownania po remoncie
po remoncie? nie ma do czego porównywać, nie może dymić!
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Hej. Napisz ile Cię będzie kosztować remont silnika. Ja mam taką samą furkę i tą samą przypadłość-kopcenie na niebiesko na zimnym. U mnie o dziwo nie bierze dużo oleju, dolewam raz na miesiąc coś koło 100ml max na 1000km. Tragedii nie ma na razie. U mnie bardziej kopci na Valvoline 10W40, na 15W40 puścił bąka i tyle. Na półsyntetyku kopci dopóki się nie zagrzeje silnik. Pół miasta zasmrodzone jest... Nie wiem czy jest sens naprawiać silnik jak za 2tys. można kupić drugą Mazdę.
- Od: 30 kwi 2010, 21:56
- Posty: 122
- Skąd: Otwock
- Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.
po remoncie? nie ma do czego porównywać, nie może dymić!
Dokladnie jak kolega napisał robie cały silnik, cały dól i gora no i mam nadzieje ze po remoncie nie zobacze juz dymka, a oleju palila sporo bo co 2dni musialem dolac z 100ml z czego wychodzi
6dni x80km=480km
co 2 dni 100ml
a wiec wychodzi na 480km 300ml oleju,jak dla mnie za duzo.
Kolego roberto81 lepiej wyremontowac silnik i byc pewnym niz zmienic na gorszy. koszt przewiduje ok 2tys.zl
Dzis autko juz u mechanika stoi wiec do soboty powinno byc zlozone
noxes napisał(a):remont to okolo 2tyś. Trzeba robic górę i dół.
Dokladnie jak kolega napisał robie cały silnik, cały dól i gora no i mam nadzieje ze po remoncie nie zobacze juz dymka, a oleju palila sporo bo co 2dni musialem dolac z 100ml z czego wychodzi
6dni x80km=480km
co 2 dni 100ml
a wiec wychodzi na 480km 300ml oleju,jak dla mnie za duzo.
Kolego roberto81 lepiej wyremontowac silnik i byc pewnym niz zmienic na gorszy. koszt przewiduje ok 2tys.zl
Dzis autko juz u mechanika stoi wiec do soboty powinno byc zlozone
mark.87 napisał(a):Dzis autko juz u mechanika stoi wiec do soboty powinno byc zlozone
Szybki mechanik. Moja stała 2 tyg.
na początku zanim się ułoży troszkę dymku może puścić, ewentualnie oleju posączyć troszkę. Spalanie oleju miałes całkiem małe. U mnie aż się z wydechu olej lał.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Kolego wszystko zalezy od mechanika, ja u swojego juz 2 silniki robiłem ( opla i poloneza) i w kazdym silnik i w 4 dni z planowaniem glowicy złozył. Dzis cały silnik rozebrał , głowica juz u planowania jest. jutro jedzie po czesci i zaczyna składanie, do soboty złozy o ile głowice szybko odzyska,
ja 2 tyg bez samochodu nie dam rady,wiec 4 gora 5dni i znow smigał bede.
ja 2 tyg bez samochodu nie dam rady,wiec 4 gora 5dni i znow smigał bede.
Tylko co??? trudna sprawa bo bmw to fajne auta a mazda tez wdzieczne choc zawsze myslalem ze japonczyki robia niezawodne auta a tutaj taka niespodzianka, przy przebiegu 200tys remont silnika, w moim poprzednim Oplu vectra a 1.6s 82KM remont wypadl przy 300tys i to dlatego ze uszczelka pod glowica struchlala z starosci,
Dzis troszke nowych nie za milych wiesci od mechanika, w glowicy wszystkie zawory do wyzucenia tak wypalone a co za tym idzie dzien moze 2 zwloki z glowica i pewnie na swieta bede bez autka, dol silnika mimo wieku w idealnym stanie, zero zuzycia gladzi cylindrow bez zadnej rysy ale mimo wszystko pierscienie i panewki ida nowe,no i najgorsze rozrzad plywal w oleju a paska "nie bylo za wiele juz"
Dzis troszke nowych nie za milych wiesci od mechanika, w glowicy wszystkie zawory do wyzucenia tak wypalone a co za tym idzie dzien moze 2 zwloki z glowica i pewnie na swieta bede bez autka, dol silnika mimo wieku w idealnym stanie, zero zuzycia gladzi cylindrow bez zadnej rysy ale mimo wszystko pierscienie i panewki ida nowe,no i najgorsze rozrzad plywal w oleju a paska "nie bylo za wiele juz"

mark.87 napisał(a):Tylko co??? trudna sprawa bo bmw to fajne auta a mazda tez wdzieczne choc zawsze myslalem ze japonczyki robia niezawodne auta a tutaj taka niespodzianka, przy przebiegu 200tys remont silnika, w moim poprzednim Oplu vectra a 1.6s 82KM remont wypadl przy 300tys i to dlatego ze uszczelka pod glowica struchlala z starosci,
mazda i bmw to tylko 1/3 tego co jest

mark.87 napisał(a): "nie bylo za wiele juz"
silnik bezkolizyjny jeśli ori.
To zależy jak kto dba o silnik. Wierzysz w to że masz 200tyś przejechane? Bo ja nie. Ja mam z 1992r i mam najechane rzekomo 270tyś, w sumie góra silnika nie nosi śladów naprawy, ale miska była ściągana.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Przebieg to nie wszystko, poprzedniego własciciela zna moj sasiad i moze potwierdzic ze on robił 10-15tys rocznie, tylko ale z numeru VIN wynika ze autko pochodzi z Niemiec a w polsce jest kilka lat wiec pewnie ma najechane jeszcze raz tyle.
Gdybym mial kase to od razu bym zmienil mazde na BMW E39 530i. to sa super samochody i maja pierdolniecie ze w fotel wciska,bez urazy dla posiadaczy mazd
Gdybym mial kase to od razu bym zmienil mazde na BMW E39 530i. to sa super samochody i maja pierdolniecie ze w fotel wciska,bez urazy dla posiadaczy mazd
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość