Mazda 626 GF Lift ’00 1.8 Exclusive – Lukazie [*RIP*]

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez duli92 » 19 sie 2011, 16:41

co mnie rozbawiło lakier 100% orginał haha haa kpina to jest tylko auto a fachowców masz do pupy niema mazdy z tego roku bez chociażby zaprawek na nadkolach a jak malowane to musiało być stuknięte kpina <glupek2> <glupek2> <cisza>
duli92
 

Postprzez Lukazie » 19 sie 2011, 19:30

duli92 napisał(a):co mnie rozbawiło lakier 100% orginał haha haa kpina to jest tylko auto a fachowców masz do [tiiit] niema mazdy z tego roku bez chociażby zaprawek na nadkolach a jak malowane to musiało być stuknięte kpina

Jedynie co pozostaje, to musisz mi wierzyć na słowo.. :)
Sprawdzane przez lakiernika, drugiego mechaniko-lakiernika, i są pod wielkim wrażeniem . Sprawdzany każdy element miernikiem lakierniku . Po prostu widać,że Niemiec bardzo dbał o samochód . Jeśli chodzi o nadkola to powolutku widać jak wychodzi ruda (ale to narazie bardzo małe widoczne, będą dopiero do roboty) . Ale nawet na nadkolach widać,że nie ma żadnych zaprawek, wszystko jest Oryginalny spaw.
Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez Lord » 19 sie 2011, 19:35

Lukazie napisał(a):Jeśli chodzi o nadkola to powolutku widać jak wychodzi ruda (ale to narazie bardzo małe widoczne, będą dopiero do roboty)
To już zabieraj się do roboty puki zimy nie ma i puki rdza jeszcze w zarodku. Najlepiej jak zrobisz ranty nadkoli przed polską zimą, która zrujnuje je. Jak zadbasz teraz to zaoszczędzisz sobie późniejszej większej roboty i zmartwień.
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 01:30
Posty: 87
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GY 2.0 LF-DE 2007
było: Corolla e12 2.0 D4D | 626 GF 2.0

Postprzez Lukazie » 29 lis 2011, 22:59

Moja madzia dostała dzisiaj Xenony.. <serduszka> , a konkretnie HID 6000K – Efekt jest porażający.. :)
Widoczność poprawiła się w stosunku do zwykłych żarówek halogenowych niemalże w 100% ! <spoko> , a i wygląd samochodu znacznie zyskał. Taki zestaw jest do kupienia u mnie w sklepie w Piotrkowie, lub jak kto woli na zamówienie. W tym tygodniu powinienem dodać zdjęcia tego "cudeńka".. <serduszka>

P.S Dowiadywałem się odnośnie zrobienia progów, gdyż ruda już się lekko pojawia.
Niestety, z tego co usłyszałem to tak: Nie można zrobić tego i tylko tego elementu, trzeba ściągnąć cały błotnik i od początku go pomalować.. <glupek2> , i koszt takiej przyjemności to 400zł /element x2 wychodzi 800zł za dwa.. <głaszcze> <glupek2> . Teraz się zastanawiam czy to wogóle robić, rdza jest widoczna dopiero jak się schylimy pod próg. Jakieś propozycje ?.. ;)


P.S Zapraszam również na stronę pierwszą gdzie uzupełniłem swój udział w samochodzie ! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez oblivion » 29 lis 2011, 23:11

Wszystko można zrobić, byle nie spie*****ć jak koledze lasic100.
Wklej duże fotki rdzy z bliska, to ktoś coś doradzi ;) Raz piszesz progi, a raz błotnik ;)
Lukazie napisał(a):Teraz się zastanawiam czy to wogóle robić

No jak się w takim tempie jak teraz będziesz zastanawiał... Ostatni post w sierpniu <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Radex » 29 lis 2011, 23:53

Lukazie napisał(a):Teraz się zastanawiam czy to wogóle robić, rdza jest widoczna dopiero jak się schylimy pod próg. Jakieś propozycje ?..

jedyne słuszne, tanie i rozsądne rozwiązanie to zabezpieczyć to samemu skoro i tak nie bedzie to widoczne.

wjedz na kanala podszlifuj rudą i wyczysc jak nalezy. pomaluj farba antykorozyjna ze 2 warstwy a na koniec psiknij srebrnym co by nie rzucalo sie w oczy.

ja bym tak zrobił poki co.
nie wiem jak to wyglada w rilu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Lukazie » 30 lis 2011, 00:15

Fotki będą niebawem, a jedynie co podchodzi rdzą to tylne nadkola... Widoczne jedynie jak się przypatrzymy z bliska, natomiast cały lakier jest w 100% Oryginalny, dlatego szkoda żeby ktoś mi to spaprał.. <cisza> Mało tego lakiernik powiedział, że zrobi się tzw. "chmurka" i będzie to widoczne pod słońce.. <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez oblivion » 30 lis 2011, 09:29

Jak się dobrze wypoleruje to "chmurka" schodzi, gorzej jak lakier będzie dobrany źle i zostaje plama innego odcienia...
Jak masz kilka z bliska widocznych malutkich bąbelków to warto wyczyścić samemu do gołej blachy taką kropkę jak bąbel, pędzelkiem podkładzik antykorozyjny i pędzelkiem dobrany kolor w lakierni (można nabić spray, psiknąć do zatyczki i pędzelkiem nanieść). Na Twoim lakierze to będzie niewidoczne, chyba że z bliska ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Lukazie » 30 lis 2011, 20:48

oblivion napisał(a):Jak masz kilka z bliska widocznych malutkich bąbelków to warto wyczyścić samemu do gołej blachy taką kropkę jak bąbel, pędzelkiem podkładzik antykorozyjny i pędzelkiem dobrany kolor w lakierni (można nabić spray, psiknąć do zatyczki i pędzelkiem nanieść). Na Twoim lakierze to będzie niewidoczne, chyba że z bliska


No właśnie o to chodzi, żeby było prawie niewidoczne – Wiadomo jak to później przy sprzedaży.. <oczy>
Są to delikatne bąbelki widoczne jedynie z bliska.. :) Ciekawe ile mnie taka "zabawa" wyniesie.. <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez Lukazie » 3 gru 2011, 23:50

Na pierwszej stronie zaktualizowałem zdjęcia.. :)
Dzisiaj od samego rana: Myjka, odkurzacz, polerka , a na koniec dnia.... ? deszcz.. <glupek2>
Nie mniej jednak udało mi się pstryknąć parę fotek.
P.S Założone są Oryginalne Xenony, oraz diody pozycyjne (w kolorze białym), a nie jak na zdjęciu powychodziły niebieskie.. <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez Riki » 4 gru 2011, 01:06

Lukazie napisał(a):Założone są Oryginalne Xenony


Jakiej firmy ? :)

Na moje oko.. nieco oślepia ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Lukazie » 4 gru 2011, 12:36

Riki napisał(a):Jakiej firmy ? Na moje oko.. nieco oślepia

Xenony zakładane u mnie w sklepie.. :) , firmy HID – Z Chińskiej fabryki Philipsa – Sprzedałem już bardzo dużo tych zestawów, i jak narazie była tylko jedna reklamacja przetwornicy.. <spoko>
Tak jak napisałem wyżej, zdjęcia nie oddają tego co na żywo. I tak już są obniżone o 2 "Pozycje" w dół (sterownikiem przy kierownicy).. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez Mako » 4 gru 2011, 12:52

Powiedz co to znaczy oryginalny xenon? Ori tzn dla mnie taki jaki byl montowany w samochodzie wyjezdzajacym z fabryki. W GF nie wydaje mi sie zeby kiedykolwiek byl montowany xenon fabrycznie. Masz naprawde fajne zadbane auto i niczego mu tak naprawde brakowalo wiec ten xenon/zenon pasuje jak przyslowiowy kwiatek do kozucha. Niestety lustro od zarowki halogenowej nie jest wstanie skupic tak mocnego zrodla swiatla jak xenon wiec swiecisz doslownie wszedzie a tym samym oslepiasz nadjezdzajacych z naprzeciwka. Ja znalazlem sposob na tego rodzaju przerobki w autach oslepiajacych mnie gdy jade w ciemnosciach- zarowki w dlugich duzo mocniejsze niz standardowe. Sorry ale ta przerobka jest porazka i istna plaga na naszych drogach.

EDIT
Xenony zakładane u mnie w sklepie.. :) , firmy HID – Z Chińskiej fabryki Philipsa


Niezly oryginalny xenon
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Lukazie » 4 gru 2011, 14:08

Mako napisał(a):Niezly oryginalny xenon

Źle się wyraziłem..Jak dla mnie jest kolosalna różnica pomiędzy zwykłymi żarówkami halogenowymi, a Xenonem. Poza tym, wyregulowałem je do dołu, także nie oślepia kierowców jadących z naprzeciwka.
Na zdjęciach wygląda to jak Wiejski Tuning, jednak "Na Żywo" – .. Po prostu trzeba to zobaczyć i dopiero oceniać.. <ok>
Ja to i tak mam barwę 6000K, a niektórzy jadący np. w Kadetach mają barwę 12000K, i to kompletnie niewyregulowane.. <glupek2> To mogę wtedy nazwać "Oślepianiem". Mam zamiar kupić na Allegro soczewki, ewentualnie zamówić do sklepu i postawić na półce – Tylko nie wiem czy to się sprzeda...
Chodzi oczywiście o przeróbkę zwykłego reflektora refleksyjnego, tam umieszczamy soczewkę i wrzucamy Xenon.. <ok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Postprzez Mako » 4 gru 2011, 16:07

Z zalozeniem soczewki jest troche roboty ale niezly efekt wychodzi. Ja szukam zarnikow o barwie 3000K nigdzie u nas w kraju nie spotkalem jeszcze, najnizsza barwa to 4300K. Chcialbym je wsadzic w halogeny. Najpierw czeka mnie zrobienie porzadku ze zderzakiem.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Roni » 4 gru 2011, 16:35

Lukazie napisał(a):Mam zamiar kupić na Allegro soczewki, ewentualnie zamówić do sklepu i postawić na półce – Tylko nie wiem czy to się sprzeda...
Chodzi oczywiście o przeróbkę zwykłego reflektora refleksyjnego, tam umieszczamy soczewkę i wrzucamy Xenon..


No więc to nie jest takie proste, lekarstwem na oślepianie nie jest regulacja światła w dół ponieważ lampy w twojej maździe mają nie gładkie szkło, co powoduje rozproszenie światła. Sam posiadam hid xenony 8000k w swojej maździe i wiem że mi sie dobrze jedzie ale innym osobą na drodze przeszkadza, skąd wiem? Zrób taki teścik, daj kumplowi swoje auto a ty pojedziesz jego i spróbujcie się minąć na nie oświetlonej drodze i w dodatku żeby była wąska.

Co do przeróbki, to wrzucenie soczewki na seryjne szkoło nic nie pomoże. trzeba zająć sie szkłem, można się pokusić o wypolerowanie ale czy to da oczekiwany efekt? .

Samemu lepiej nie kombinować i oddać firmie która się tym specjalizuje np. http://hidretrofit.wordpress.com Rozmawiałem z nimi i powiedzieli mi to co wcześniej napisałem: "Szkło w reflektorze nie jest gładkie, więc soczewka nic nie pomoże."
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez oblivion » 4 gru 2011, 17:53

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Roni » 4 gru 2011, 18:00

oblivion napisał(a): Niestety ceny zabijają...


Coś za coś :( Relfektor swoją drogą a do tego trzeba doliczyć przeróbkę ...
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Riki » 4 gru 2011, 18:15

Mam takie lampy na półce ;) do przedlifta. Leży sobie. Kupione jak dolc był w okolicach trójki czyli podobnie ale nieco mniej za nie zapłaciłem. Przyjszły z JPN ;)
Generalnie oprócz w/w brakuje tam jeszcze el. regulacji + identycznych kostek. Wszystko trzeba przerabiać. Jest klosz z pleksi, gładki a żarówka posiada przysłonę (w naszych jej nie ma)

Rozumiem, że to sprzedajesz i w żadnym wypadku nie podważam Twojego zdania :) znasz temat. Z moich jednak doświadczeń ( +też swego czasu sprzedawałem oświetlenie) wynika, iż w GF xenon oślepia. Miałem różne żarniki, przetwornice itd... wszystko na próbę, bo nie mógłbym wyjechać tym na ulicę – co z tego, że ja widzę skoro tamci są oślepiani? Napisz jak zachowuje się Twój xenon, nie mryga to też?
P.S
Gwoli ścisłości jak nadjeżdża z przeciwka jakiś banan w Xseries by BMW to też nic nie widze. Auto za kupę kasy, światła ma fenomenalne ale oślepia na maxa.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Lukazie » 4 gru 2011, 21:14

Riki napisał(a):są oślepiani? Napisz jak zachowuje się Twój xenon, nie mryga to też? P.SGwoli ścisłości jak nadjeżdża z przeciwka jakiś banan w Xseries by BMW to też nic nie widze. Auto za kupę kasy, światła ma fenomenalne ale oślepia na maxa.


Mój Xenon nie mruga,jest jednolite światło. Mało tego, większość użytkowników drogi powinna dawać znaki,że moje światło ich oślepia (Jak np. mruganie długimi), lub wskazanie palcem, ewentualnie na światłach, jest wiele różnych sposob. Jednak ja się z takim przypadkiem nie spotkałem... Być może ludzie się przyzwyczaili,że takie są seryjne i już. Jak dobrze napisałeś przykład BMW X i nie tylko – Mam te same oczucia.P.S również jestem pracownikiem sklepu z Xenonami (Więcej info w podpisie).. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2010, 14:01
Posty: 559
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 626GF '00 1.8 16V 101KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy