Mazda 626 GE '94 FP-> KL-ZE
Nie zapominajcie. Lublin nie śpi i mimo że zaczyna później niż inni zawsze wyrabia się na czas. 4 doby bez snu, a co tam...
-
Benzin im Blut

- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Fotki z placu boju to lubie:) 4doby wytrzymałes to nastepne tez dasz rade obys ostatnia zpauzowal;)
będzie odsypiał w drodze
tak jak w zeszłym roku
będzie miał jeszcze dwóch kierowców 

- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
-
Benzin im Blut

- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Teraz dopiero LPG zakładasz? Niezły rozpiździel szkoda ze tak daleko do Was...

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Gaz założony jeszcze tylko uruchomic i strojenie.
Do Zlotu 2dni, a do zrobienia:
– CAI
– przełożenie komputerów
– wymiana olejów i świec
– wymiana kółka alternatora i paska wielorowkowego
-uszczelnienie podstawki filtra oleju
– wyspawanie całego układu wydechowego
– założenie poliuretanów wahaczy przednich
– usunięcie helperów i skręcenie gwintu wraz z camberami
– wymiana tarcz i klocków przód
– złożenie napędu
I wiele innych drobiazgów...
Także tego no....
Do Zlotu 2dni, a do zrobienia:
– CAI
– przełożenie komputerów
– wymiana olejów i świec
– wymiana kółka alternatora i paska wielorowkowego
-uszczelnienie podstawki filtra oleju
– wyspawanie całego układu wydechowego
– założenie poliuretanów wahaczy przednich
– usunięcie helperów i skręcenie gwintu wraz z camberami
– wymiana tarcz i klocków przód
– złożenie napędu
I wiele innych drobiazgów...
Także tego no....
-
Benzin im Blut

- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
swir 
Piotrek nic nie pisze
Kurde auto sprawowało sie świetnie poprostu na trasie jak i na torze
2 nagrania z przejazdów Diabuła
Jakosc telefon w uchwycie takze cudów nima a niby w HD
Takze kliknać na hd i cos lepiej bydzie widac 
2 nagrania z przejazdów Diabuła
Jakosc telefon w uchwycie takze cudów nima a niby w HD

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Co Ty tam pilotowi Krzyczałeś żeby Ci 2 wrzucił?
Jak nie Ogarniasz to Ci pokażę w przyszłym roku
Spoko, żartuję. Ja na cywilnych oponach miałem w zeszłym roku 2:19.... także niezły Masz wynik.
Jak nie Ogarniasz to Ci pokażę w przyszłym roku Spoko, żartuję. Ja na cywilnych oponach miałem w zeszłym roku 2:19.... także niezły Masz wynik.


- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2295 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Fakt nie było kiedy napisać, powrót do rzeczywistości był jak zwykle surowy i bolesny
Na początek nie mniej jednak chcę podziękować:
Rafał88 za nieocenioną pomoc, zarywanie nocek i olbrzymi udział w przygotowaniu auta do Zlotu. Gdyby nie Rafał napewno bym nie zdążył....dzięki stary
Maliniakowi, Julkowi i Bosaczkowi za graty do auta
Damiano V6 za tarcze i troskę o postępy przy aucie
Sylwo za wyjazd do Sandomierza
Flywinowi za cierpliwość i pomoc w ogarnięciu i uruchomieniu instalacji LPG- skoro sam Bananmin pochwalił za mapę to chyba jest dobrze
Go$ka29, mojej żonie ktora do ostatnich chwil dowoziła do Hardcore Garage zupy i obiady regeneracyjne i nie pozwoliła w chwilach zwątpienia zadzwonić do Xeda z rezygnacją ze Zlotu
Dziękuję wam wszystkim. Bez was dawno bym odpuścił.
Teraz do sedna. Podczas przygotowań sypiałem po 4godziny przez ponad tydzień czasu.
Zrobione zostało:
– zawieszenie przód poliuretany + gwint Ta Technix
-Hamulce przod. TarczeTextar i klocki OE Mazda
– skrzynia K8 +piątka z FP( oj długa długa jest)
– komplet kół Rial Montreal Race pomalowanych przez Rafała na biel z palety Forda
– olej do silnika Valvoline VR1 5w50
– filtr oleju Knecht
– świece NGK zimne
– olej skrzyni 75w90 Axenol
– relokacja dolotu
-założenie instalacji LPG Stag 300-6 na wtryskach Valtek
– wyspawanie ukladu wydechowego z usunięciem środkowego tłumika z rury 2,25" oraz pominięciem nieszczęsnych wiecznie pierdzących flansz
– założenie kompa K809
– ustawienie zbieżności
– oraz tysiąc innych rzeczy...
Podsumuję krótko zlot. Auto dojechało i wróciło bez problemów. Na paliwo poszło 2/3 mniej kasy niż poprzednio.
Na torze najlepszy czas 2.15.86 uważam za całkiem niezły jak na zmęczonego kierownika i tak poprawiony o ponad 11sek z zeszłego roku. Auto dostało niezły wycisk. Był ogień na każdym biegu w obawie przed jazdą dieslem. Jestem w koncu zadowolony tym autem ale poziom umiejętnosci wymaga treningu.
Na początek nie mniej jednak chcę podziękować:
Rafał88 za nieocenioną pomoc, zarywanie nocek i olbrzymi udział w przygotowaniu auta do Zlotu. Gdyby nie Rafał napewno bym nie zdążył....dzięki stary
Maliniakowi, Julkowi i Bosaczkowi za graty do auta
Damiano V6 za tarcze i troskę o postępy przy aucie
Sylwo za wyjazd do Sandomierza
Flywinowi za cierpliwość i pomoc w ogarnięciu i uruchomieniu instalacji LPG- skoro sam Bananmin pochwalił za mapę to chyba jest dobrze
Go$ka29, mojej żonie ktora do ostatnich chwil dowoziła do Hardcore Garage zupy i obiady regeneracyjne i nie pozwoliła w chwilach zwątpienia zadzwonić do Xeda z rezygnacją ze Zlotu
Dziękuję wam wszystkim. Bez was dawno bym odpuścił.
Teraz do sedna. Podczas przygotowań sypiałem po 4godziny przez ponad tydzień czasu.
Zrobione zostało:
– zawieszenie przód poliuretany + gwint Ta Technix
-Hamulce przod. TarczeTextar i klocki OE Mazda
– skrzynia K8 +piątka z FP( oj długa długa jest)
– komplet kół Rial Montreal Race pomalowanych przez Rafała na biel z palety Forda
– olej do silnika Valvoline VR1 5w50
– filtr oleju Knecht
– świece NGK zimne
– olej skrzyni 75w90 Axenol
– relokacja dolotu
-założenie instalacji LPG Stag 300-6 na wtryskach Valtek
– wyspawanie ukladu wydechowego z usunięciem środkowego tłumika z rury 2,25" oraz pominięciem nieszczęsnych wiecznie pierdzących flansz
– założenie kompa K809
– ustawienie zbieżności
– oraz tysiąc innych rzeczy...
Podsumuję krótko zlot. Auto dojechało i wróciło bez problemów. Na paliwo poszło 2/3 mniej kasy niż poprzednio.
Na torze najlepszy czas 2.15.86 uważam za całkiem niezły jak na zmęczonego kierownika i tak poprawiony o ponad 11sek z zeszłego roku. Auto dostało niezły wycisk. Był ogień na każdym biegu w obawie przed jazdą dieslem. Jestem w koncu zadowolony tym autem ale poziom umiejętnosci wymaga treningu.
-
Benzin im Blut

- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Dobrze ,ze mogłem pomoc i wszystkie mody dały zamierzony efekt
Tarcze textar to ja uratowałem bo Damian je olał chyba jak wiekosc co sie do niego mowi
, a moze lepiej i to Ty na tym skorzystałeś i masz nowki tarcze PROSTE za friko
Dobrze,ze auto jezdzi , półośki nie nap^%#$ają i daje frajde
Iiii wincyj mocy trzeba tylko teraz

Tarcze textar to ja uratowałem bo Damian je olał chyba jak wiekosc co sie do niego mowi
Iiii wincyj mocy trzeba tylko teraz

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Auto sprawia niesamowitą frajdę z jazdy , w końcu.
Wczorajsza kreska i rolka z Mitsubishi Galantem 2.5v6 coś tam dłubniętym utwierdziła mnie że auto jedzie i dało radę
pozdro dla chłopaków z Mitsumaniaków
W planach:
– zrobienie budy i reanimacja podłogi- szczegóły wkrotce
– lakierowanie nadwozia, kolor już upatrzony
– dalsze poszukiwanie mocy- usunięcie przepływki, montaż czujników temp. i ciśnienia oleju, czujnik AFR i kontroler z wyjsciem cyfrowym, EGT, czujnik temp.wody, strojenie DETem
– montaż foteli kubełkowych
– pasy 5cio punktowe
– obszycie i montaż kierownicy sportowej
– przebudowa wnętrza
– wymiana szyby czołowej
– regeneracja belki tylnej wraz z wymianą tulei [waaaczego?] i zastąpienia ich poliuretanami
– gwintowane tylne zawieszenie
– zmienione body
I pewnie wiele innych
Wczorajsza kreska i rolka z Mitsubishi Galantem 2.5v6 coś tam dłubniętym utwierdziła mnie że auto jedzie i dało radę
pozdro dla chłopaków z MitsumaniakówW planach:
– zrobienie budy i reanimacja podłogi- szczegóły wkrotce
– lakierowanie nadwozia, kolor już upatrzony
– dalsze poszukiwanie mocy- usunięcie przepływki, montaż czujników temp. i ciśnienia oleju, czujnik AFR i kontroler z wyjsciem cyfrowym, EGT, czujnik temp.wody, strojenie DETem
– montaż foteli kubełkowych
– pasy 5cio punktowe
– obszycie i montaż kierownicy sportowej
– przebudowa wnętrza
– wymiana szyby czołowej
– regeneracja belki tylnej wraz z wymianą tulei [waaaczego?] i zastąpienia ich poliuretanami
– gwintowane tylne zawieszenie
– zmienione body
I pewnie wiele innych
-
Benzin im Blut

- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
mx-3lover napisał(a):Co słychać w projekcie?
Za daleko do zlotu zeby teraz coś pisać, dowiemy się o wszystkim na 2 tygodnie przed

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

