Mazda 626 GF RF-T '99 Indigo Blue
WOW ale laska
GRATULUJE
GRATULUJE
- Od: 6 lip 2008, 14:21
- Posty: 684
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001
malkolm problem z mocą w DiTD tkwi w samej pompie wtryskowej.
Te silniki przy przebiegu rzędu 250-280tys.km (licznikowo) po regeneracji osiągają moce w przedziale 115-118KM i ok 250NM – bardzo zbliżone wartości do moich. Po prostu moje małe mody pozwoliły mi wrócić do zdrowej serii.. teraz gdybym zregenerował pompę (a nie mam po co skoro jest sprawna w 100%) moce rzędu 130KM (a może i ciut więcej) nie są problemem.
Tak samo jest w CiTD.. fabryka podaje 121 lub 136 kuni... wszystkie mają więcej...
Te silniki przy przebiegu rzędu 250-280tys.km (licznikowo) po regeneracji osiągają moce w przedziale 115-118KM i ok 250NM – bardzo zbliżone wartości do moich. Po prostu moje małe mody pozwoliły mi wrócić do zdrowej serii.. teraz gdybym zregenerował pompę (a nie mam po co skoro jest sprawna w 100%) moce rzędu 130KM (a może i ciut więcej) nie są problemem.
Tak samo jest w CiTD.. fabryka podaje 121 lub 136 kuni... wszystkie mają więcej...
Gibsong napisał(a):Ładny czas, naprawdę
brii napisał(a):konstruktorzy nie zakładali, że ten samochód będzie tak jeździł
i
Gibsong napisał(a):dymi przeokrutnie.
co nie zmienia faktu, że trochę się odpycha
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Riki napisał(a):Ósemki z przodu pewnie nie będzie... ale nawet nie dam się wykazać bo już szkoda autka.
A jednak.... dałem się dyszlowi wykazać i dziś kilka razy wskoczyła ósemka z przodu.. najlepszy czas to 8,90s i 16,40 na 1/4 (temp. na dworzu 23stopnie a auto kompletne)
Jestem zadowolony i schowałem G-techa do szuflady bo już mi szkoda opon i sprzęgła

Nie wiem jak czasy mają się do profi pomiarów ale w Borsku najlepszy oscylował w granicach 18,4...
P.S
We dwie osoby najlepszy czas to 9,01.
Na dniach wycinam katalizator – zobaczymy jakie będą efekty na hamowni 25.07
wczoraj (dziś w nocy) było zimnoooo i auto jeździło zupełnie inaczej
sam nie wiem czy przy seryjnym dolocie bandaż coś da.. ale może przetestuję....
Teraz walczę z EGR-em bo ciągle wyskakują jakieś błędy.. miga kontrolka świec i jest to mówiąc delikatnie...... irytujące. Szukam jakiegoś DiTD z okolicy Warszawy na podmianę zaworu..... zgłoszenia na PW
Najświeższa fotka GFki... druga od lewej

wczoraj (dziś w nocy) było zimnoooo i auto jeździło zupełnie inaczej
Teraz walczę z EGR-em bo ciągle wyskakują jakieś błędy.. miga kontrolka świec i jest to mówiąc delikatnie...... irytujące. Szukam jakiegoś DiTD z okolicy Warszawy na podmianę zaworu..... zgłoszenia na PW
Najświeższa fotka GFki... druga od lewej
Michałku, zmierz mi proszę grubość wentylatora chłodnicy lub klimy w DiTD 
Gibsong napisał(a):Się uturbi.
domyślam się, że post nie dotyczy auta z tematu więc proszę nie robić OT
malkolm napisał(a):jak tam idą pracę nad reflektorami??
na razie leżą na półce i się kurzą...
Ostatnio edytowano 18 lip 2009, 12:30 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
Riki napisał(a):powiem szczerze, straciłem wene i chce je sprzedać.....
wystaw na allegro na pewno ktoś się znajdzie, a aby nie trzeba było nic w nich zmieniać wystarczy nakleić jakieś tam paski, takie jak przy anglikach i będziesz mógł na nich jeździć, tylko troszkę gorzej będą świeciły, no i wygląd
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości