Mazda 626 GF RF-T '99 Indigo Blue

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez artro219 » 1 lip 2009, 15:12

WOW ale laska
GRATULUJE
Obrazek
Magnetyzer spełnia swe zadanie tylko z czip rezystorem i naklejkami,wydech z rynny i alukołpaki ze spinerami. Teścia Antka, szwagra brat ma taki zestaw i taaaak mu golf zapierda.. znaczy się śmiga ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2008, 14:21
Posty: 684
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 323F BJ 2,0 DITD 2001

Postprzez malkolm » 1 lip 2009, 15:43

Riki napisał(a):Nówka z salonu miała dokładnie tyle samo mocy co moja więc... oczko

Riki powróciłeś do serii??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Riki » 1 lip 2009, 18:51

malkolm problem z mocą w DiTD tkwi w samej pompie wtryskowej.
Te silniki przy przebiegu rzędu 250-280tys.km (licznikowo) po regeneracji osiągają moce w przedziale 115-118KM i ok 250NM – bardzo zbliżone wartości do moich. Po prostu moje małe mody pozwoliły mi wrócić do zdrowej serii.. teraz gdybym zregenerował pompę (a nie mam po co skoro jest sprawna w 100%) moce rzędu 130KM (a może i ciut więcej) nie są problemem.
Tak samo jest w CiTD.. fabryka podaje 121 lub 136 kuni... wszystkie mają więcej...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 1 lip 2009, 19:00

Nie ma się co sugerować CITD bo one są z czasów kiedy mamy prawdziwy wyścig zbrojeń a gifty w doładowanych dieslach są na porządku dziennym.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 1 lip 2009, 19:11

Niech Ci będzie.... <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 1 lip 2009, 22:34

Trzeba pamiętać że w czasach kiedy DITD powstawało konkurenci to byli Vectra 2.0 DTI i 1.9 AFN, absolutnym szałem było 320d E46 136 KM.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Riki » 1 lip 2009, 23:31

Gibsong napisał(a):absolutnym szałem było 320d E46 136 KM.


ano było.... w końcu to.... no dobra już pisaliśmy o tym na poprzedniej stronie <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez PLaster » 1 lip 2009, 23:36

Gibsong napisał(a):Ładny czas, naprawdę

brii napisał(a):konstruktorzy nie zakładali, że ten samochód będzie tak jeździł

i
Gibsong napisał(a):dymi przeokrutnie.

co nie zmienia faktu, że trochę się odpycha
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Riki » 7 lip 2009, 01:46

Riki napisał(a):Ósemki z przodu pewnie nie będzie... ale nawet nie dam się wykazać bo już szkoda autka.


A jednak.... dałem się dyszlowi wykazać i dziś kilka razy wskoczyła ósemka z przodu.. najlepszy czas to 8,90s i 16,40 na 1/4 (temp. na dworzu 23stopnie a auto kompletne)
Jestem zadowolony i schowałem G-techa do szuflady bo już mi szkoda opon i sprzęgła <lol>

Nie wiem jak czasy mają się do profi pomiarów ale w Borsku najlepszy oscylował w granicach 18,4...

P.S
We dwie osoby najlepszy czas to 9,01.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Riki » 13 lip 2009, 15:14

Na dniach wycinam katalizator – zobaczymy jakie będą efekty na hamowni 25.07 ;)
wczoraj (dziś w nocy) było zimnoooo i auto jeździło zupełnie inaczej :| sam nie wiem czy przy seryjnym dolocie bandaż coś da.. ale może przetestuję....
Teraz walczę z EGR-em bo ciągle wyskakują jakieś błędy.. miga kontrolka świec i jest to mówiąc delikatnie...... irytujące. Szukam jakiegoś DiTD z okolicy Warszawy na podmianę zaworu..... zgłoszenia na PW :P ;)

Najświeższa fotka GFki... druga od lewej :)

Obrazek
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Adaś » 13 lip 2009, 15:40

Michałku, zmierz mi proszę grubość wentylatora chłodnicy lub klimy w DiTD ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Riki » 13 lip 2009, 23:41

Adaś napisał(a):Michałku, zmierz mi proszę grubość wentylatora chłodnicy lub klimy w DiTD


Adaś, jutro zmierzę i napiszę Ci na pw ;) chyba, że dzisiejsze pomiary długopisem Ci wystarczą :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 17 lip 2009, 12:28

Śmietnik trochę zrobię:
GE-FS – 8,6 & 16,7
GF-RF – 8,9 & 16,4

co jest GE od 3b przestaje jechac?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jacobs » 17 lip 2009, 16:43

Gibsong napisał(a):co jest GE od 3b przestaje jechac?

Pewnie tak ;) A Mazda Rikiego robi robotę :D Nie dość że świetnie wygląda to jeszcze dobrze jeździ :)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Gib » 18 lip 2009, 09:30

Się uturbi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jacobs » 18 lip 2009, 10:25

Gibsong napisał(a):Się uturbi.

FS'a?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez malkolm » 18 lip 2009, 10:32

Riki a jak tam idą pracę nad reflektorami??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez Riki » 18 lip 2009, 12:27

Gibsong napisał(a):Się uturbi.


domyślam się, że post nie dotyczy auta z tematu więc proszę nie robić OT :D

malkolm napisał(a):jak tam idą pracę nad reflektorami??


na razie leżą na półce i się kurzą... :) powiem szczerze, straciłem wene i chce je sprzedać.....
Ostatnio edytowano 18 lip 2009, 12:30 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 18 lip 2009, 12:29

Nice.
Ostatnio edytowano 18 lip 2009, 14:49 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez malkolm » 18 lip 2009, 13:47

Riki napisał(a):powiem szczerze, straciłem wene i chce je sprzedać.....

wystaw na allegro na pewno ktoś się znajdzie, a aby nie trzeba było nic w nich zmieniać wystarczy nakleić jakieś tam paski, takie jak przy anglikach i będziesz mógł na nich jeździć, tylko troszkę gorzej będą świeciły, no i wygląd
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy