Mazda 626 GF Lift RF-Turbo '00 F-16

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Bandit » 4 lut 2011, 17:21

Radex napisał(a):czyli generalnie po przeprowadzonych zabiegach wzrosła kultura pracy oraz brak wahań mocy?
a kuniów nie przybyło <płacze>

Dokładnie tak <spoko> więc jakiś efekt jest.
sq2jul napisał(a):Bandit ogarnij sie, bo Cie zdejma z moderowania w dieslu :P

<co?> ale o co chodzi?
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Badyl » 4 lut 2011, 19:56

no to teraz podpinaj tego boxa!
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Neonixos666 » 4 lut 2011, 20:08

No Bandit bo zostaniesz oskarżony o zamulenie madzi i ja będę musiał objąć schedę moderowania :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 5 lut 2011, 00:19

Neonixos666 napisał(a):i ja będę musiał objąć schedę moderowania

Już sobie odpuszczam dalsze dłubania, auto jeździ normalnie, wyprzedza i przy normalnej (nie zawalidrogowej) jeździe spala 100% po mieście (dzisiaj sprawdzałem) 6,5 litra/100km więc nie ma sensu ładować dalej kasy dla tych kilku koni <oczy> Szkoda roboty. Kiedyś sobie kupię jakąś szybką benzynkę do zabawy, a to niech sobie jeździ i wozi mój tyłek tak jak teraz.
Chcesz moderować ? Zapisz się do klubu, bez tego możesz najwyżej zaśmiecać dział :P
Koniec OT

Zapominamy o mocy i skupiamy się na wyglądzie zewnętrznym auta. Skoro nigdy nie jechało i teraz nie jedzie to już raczej nie pojedzie, więc olewam temat powerboksów, chipów, cewek, oporników i innych drutów które prędzej zaszkodzą niż pomogą. Poszedłem po rozum do głowy, właśnie sobie przypomniałem słowa starszych, doświadczonych mazdowiczów, którzy mówili mi to od początku... <glupek2> (co nie zmienia faktu, że wszystko co do tej pory zrobiłem dla silnika, raczej mu nie zaszkodzi, a może tylko pomóc). Dzisiaj znów zmierzyłem elastyczność 80-120 na V biegu i... wyszło to co ostatnio czyli 14 s. więc przynajmniej sprawność motorka w zakresie 1800 – 2300 rpm się poprawiła. (przyp. przed czyszczeniem dolotu i wtrysków było ponad 20s)
Ostatnio edytowano 7 lut 2011, 18:53 przez Bandit, łącznie edytowano 1 raz
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 5 lut 2011, 00:25

to był żart bandit przecież wiesz że nie ma działu diesel bez ciebie.
Moim zdaniem to sporo mazda nie trzyma wartości i nie trzeba się tym przejmować.
Najważniejsze że właściciel jest zadowolony z samochodu i że służy mu pięknie i oby jak najdłużej, a po modach wygląda super <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 5 lut 2011, 00:47

Neonixos666 napisał(a):to był żart bandit przecież wiesz że nie ma działu diesel bez ciebie.

Wiadomo, co nie :P
Może takie coś kiedyś sobie sprawię :P http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... abNumber=1
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 5 lut 2011, 00:57

No taki sprzęt może nie jednego zaskoczyć dresiarza w BMW :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez szkodnik_byd » 5 lut 2011, 01:24

chcialem tylko zdementowac iz moj wykres jest kiedys lpg do teraz lpg bo wymienialem listwe na benzynie 129km wyszlo ;p i wtedy i teraz
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Riki » 5 lut 2011, 01:29

Bandit napisał(a):więc olewam temat power boksów, chipów, cewek, oporników i innych drutów które prędzej zaszkodzą niż pomogą.

...jak tam uważasz, ja sądziłem, że arystokrata wciągnie dolotem wszystkie Di/CiTD na forum a tu właściciel nie dość, że nic nie robi to jeszcze zapodał 17tki :P

P.S
Ładne kółka.... ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bandit » 5 lut 2011, 01:35

Nic na siłę Riki. Nie będę regenerował jeszcze sprawnej pompy wtryskowej dla tych utraconych kucy, a inne rozwiązanie nie przychodzi mi do głowy. Ja też spodziewałem się lepszych efektów pracy, którą włożyłem w auto, ale nie udało się i dalsze pomysły mi się skończyły. '17 na oponie 205/40 są o 26 mm niższe od seryjnych 185/65/15 więc nie powinno być problemów z ruszaniem i normalną codzienną jazdą z resztą na 205/50/17 też nie było problemów ;)
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Riki » 5 lut 2011, 10:22

Wszystko doskonale rozumiem..... :) miałem u siebie z pięć różnych rozmiarów kółek i teraz przy 205/55/15 jest jak dla mnie najlepiej choć....... jak plany uda się zrealizować to wjedzie inne zawieszenie i wtedy inna felga. Na Wiosnę biorę się za heble :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Bandit » 7 lut 2011, 18:48

Wymieniłem dzisiaj zbiorniczek płynu do spryskiwaczy z tego małęgo 2 litrowego na duży 5 litrowy i to taki który pokazuje kontrolką przy zegarach, że płyn się kończy, wcześniej ta kontrolka mi nie działała :P
Nynuch dzięki <prosze>
A tak u mnie turbo dmucha 1,1 BAR :D
(tak wiem, że te śrubki szpecą :P )
Ostatnio edytowano 7 lut 2011, 18:56 przez Bandit, łącznie edytowano 2 razy
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 7 lut 2011, 18:52

Ile max ci dmuchnęło?
mi się skala kończy na trójce (wyskalowane do 1.5 bar) :D
z tym zbiorniczkiem to i ja muszę pomyśleć bo też mam ten mały.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 7 lut 2011, 18:57

Nie wiem jak jest w BJ, w GF przed liftem zdarzały się i małe i duże, a w poliftach tylko małe <glupek2>
Dmucha max 1,1 bara (1,5 to chyba przesada) moc i tak nie bierze się z powietrza :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 7 lut 2011, 19:02

no te 1.5 ja biorę z przymrużeniem oka bo wskaźnik nie jest najwyższej marki. Kiedyś mi tez tak dmuchało 1.1 ale coś się odblokowało i teraz wali mi taki ciśnienie że hej i turbo wyraźniej słychać. Tylko wystarczy paliwa dolać i będzie cudo :P .
W bj większe zbiorniczki miały wersje ze spryskiwaczami reflektorów ale takie ciężko znaleźć. Ciekawe czy od 626 pasuje :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bandit » 7 lut 2011, 19:32

Neonixos666 napisał(a): Tylko wystarczy paliwa dolać i będzie cudo

ciekawe jak ? i trzeba to będzie jeszcze wystroić ;) To nie jest takie proste :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Neonixos666 » 7 lut 2011, 19:42

Już ci mówiłem że odpowiedni opornik na czujniku temperatury powietrza i sam doleje paliwa kwestią jest dopasowanie opornika żeby nie było chmury czarnego dymu za samochodem :P .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez sq2jul » 7 lut 2011, 21:37

Neonixos66 – wkladaj i smigaj na hamownie. Jestem ciekawy efektu :)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez Bandit » 7 lut 2011, 21:44

sq2jul napisał(a):Neonixos66 – wkladaj i smigaj na hamownie. Jestem ciekawy efektu :)

Dokładnie, hamownia to jedyna wiarygodna forma sprawdzenia przyrostu mocy. Też jestem ciekaw wyniku.
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez Badyl » 7 lut 2011, 21:58

Bandit wrzuć film bez umcy umcy – chciałem porównać tonację klekotu :)
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy