Neonixos666 napisał(a):i ja będę musiał objąć schedę moderowania
Już sobie odpuszczam dalsze dłubania, auto jeździ normalnie, wyprzedza i przy normalnej (nie zawalidrogowej) jeździe spala 100% po mieście (dzisiaj sprawdzałem) 6,5 litra/100km więc nie ma sensu ładować dalej kasy dla tych kilku koni

Szkoda roboty. Kiedyś sobie kupię jakąś szybką benzynkę do zabawy, a to niech sobie jeździ i wozi mój tyłek tak jak teraz.
Chcesz moderować ? Zapisz się do klubu, bez tego możesz najwyżej zaśmiecać dział

Koniec OT
Zapominamy o mocy i skupiamy się na wyglądzie zewnętrznym auta. Skoro nigdy nie jechało i teraz nie jedzie to już raczej nie pojedzie, więc olewam temat powerboksów, chipów, cewek, oporników i innych drutów które prędzej zaszkodzą niż pomogą. Poszedłem po rozum do głowy, właśnie sobie przypomniałem słowa starszych, doświadczonych mazdowiczów, którzy mówili mi to od początku...

(co nie zmienia faktu, że wszystko co do tej pory zrobiłem dla silnika, raczej mu nie zaszkodzi, a może tylko pomóc). Dzisiaj znów zmierzyłem elastyczność 80-120 na V biegu i... wyszło to co ostatnio czyli 14 s. więc przynajmniej sprawność motorka w zakresie 1800 – 2300 rpm się poprawiła. (przyp. przed czyszczeniem dolotu i wtrysków było ponad 20s)