Radex napisał(a):moglbys poprzec to jakimis konkretami?
Toyo lepiej trzyma, hamuje etc. na suchym. Mogłaby mieć nieco mocniejszy bok opony bo przy szybszej jeździe na zakrętach widać po zużyciu opony "jak się kładzie" choć w Coupe mam to samo przy profilu 50. Na mokrym nie jest źle ale UR2 są lepsze bo jedyną przewagę jaką widzę to własnie mokra nawierzchnia. No i głośność... UR2 jest głośniejsza. Wadą T1R jest to, że ma mniejszą trwałość, ale cos za coś... u mnie już trzy sezony, jeszcze jeden przejeżdżą i na allegro

Kiedyś przez chwilę miałem UR1 i byłem średnio zadowolony, wskoczyło TOYO i jest OK.
...jak będę zmieniał w przyszłości w GFie to tylko TOYO ew. Falken, Te drugie mam na zimę i.... spisują się lepiej niż tegoroczne Nokiany (WG R2) w Coupe. Nigdy nie kupię już Nokiana a ponoć są takie super.......
Radex napisał(a):bardzo wazna dla mnie jest przyczepnosc na mokrej nawierzchni no i na suchej i mala scieralnosc
Tak to tylko w ERZE
