Mazda 626 GE FS '92
super kremowy kolorek 
coś dla ucha
http://hard-core.pl/
coś dla ducha
http://www.sxe.xu.pl/
coś dla ciała
http://www.wegetarianie.pl/
http://www.wegetarianizm.net/
http://hard-core.pl/
coś dla ducha
http://www.sxe.xu.pl/
coś dla ciała
http://www.wegetarianie.pl/
http://www.wegetarianizm.net/
- Od: 25 wrz 2006, 23:17
- Posty: 44
- Skąd: częstochowa
- Auto: mazda 323 F 95r
Pajko czy to auto z foty ktora wstawiles bylo zglebione czy tylko same 18" wstawione z oponka
?
Jesli bylo glebione to wiesz moze o ile
Jesli bylo glebione to wiesz moze o ile
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
aha ciekawe jakby wygladal na seryjnym ile by mial przeswitu 
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
Pajko nie znam sie na zawiasie zbyt powiedz czy im wieksza felga tym auto idzie wyzej (wiekszy ma przeswit) ?
i jaki zawias zastosowac gwint czy sa jakies kity bo z tego co wiem to na samych sprezynach mozna max o 40 obinzyc bo potem amor w pupę dostaje i spring lata na nim.
i jaki zawias zastosowac gwint czy sa jakies kity bo z tego co wiem to na samych sprezynach mozna max o 40 obinzyc bo potem amor w pupę dostaje i spring lata na nim.
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
jacobs napisał(a):Pajko, pakiet od V6 zostaje?
oczywiscie ze tak
Dragi napisał(a):i jaki zawias zastosowac gwint czy sa jakies kity bo z tego co wiem to na samych sprezynach mozna max o 40 obinzyc bo potem amor w pupę dostaje i spring lata na nim.
gwinty sa z tego co sie orinentuje tylko firmy KAW taki zestaw ma SERAPH ja na razie i na sezon '08 zostaje na seryjnych amorach i jamexach-35 mm ale na sezon '09 raczej na pewno bedzie gwint
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
znacie moze link do jakiegos sklepu gdzie mozna obejrzec taki gwint zobaczyc cene do mazdy
na allegro szukalem ale tam nie ma gwintow do mazdy nawet tej firmy KAW
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
jacobs napisał(a):Dragi napisał(a):Pajko nie znam sie na zawiasie zbyt powiedz czy im wieksza felga tym auto idzie wyzej (wiekszy ma przeswit) ?
to chyba logiczne.
no niekoniecznie, bo jak zalozysz wieksza felge zmniejszajac jednoczesnie profil opony to nie ma prawa isc wyzej, skoro srednica calego kola pozostanie bez zmian
- Od: 9 lis 2003, 00:21
- Posty: 227
- Skąd: Luboń/k Poznania
- Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)
ja myslalem ze jesli damy wieksza felge z ta sama opona (profil) to bedzie mniejszy przeswit a nie wiekszy
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
Dragi napisał(a):ja myslalem ze jesli damy wieksza felge z ta sama opona (profil) to bedzie mniejszy przeswit a nie wiekszy
to zdeka przeczy logice...
.:MarciN:. napisał(a):Dragi napisał(a):ja myslalem ze jesli damy wieksza felge z ta sama opona (profil) to bedzie mniejszy przeswit a nie wiekszy
to zdeka przeczy logice...
niby czemu skoro wieksza felga toi przeswit sie zmniejsza (tak mi sie wydawalo)
Skoro jest inaczej to jakbys mogl wytlumacz czemu tak sie dzieje ?
- Od: 8 paź 2007, 21:55
- Posty: 92
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 '98 GF
2.0 + LPG
Dragi napisał(a):niby czemu skoro wieksza felga toi przeswit sie zmniejsza (tak mi sie wydawalo)
to źle ci się wydawało.
Przy większej feldze zmniejsza się prześwit pomiędzy nadkolem a oponą, a nie pomiędzy nadwoziem a ziemią. Oczywiście zależy to od opony też, bo można dobrać tak oponę że nic się nie zmieni.
Żeby łatwo to ci wytłumaczyć pominę rozmiar opony. Czyli np. jak masz felgę 14'' to odległość piasty (środka felgi) od ziemi wynosi 7'' (połowę średnicy). Przy feldze 17'' ta odległość będzie wynosiła 8,5''. czyli samochód będzie stał 1,5 cala wyżej, o 1,5 cala zmniejszy się także prześwit felga-nadkole. Oczywiście to wszystko jest liczone bez opon. Najczęściej małe felgi mają wysoki profil opon, a duże niski więc te różnice wysokości się zmniejszają.
To chyba logiczne.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości