Strona 13 z 15

PostNapisane: 26 lis 2009, 23:46
przez PLaster
Waluś napisał(a):pytaj pytaj

nie omieszkam ;)

Waluś napisał(a):mam nadzieję że jeszcze kiedyś się przejade 626 F2T

ja też mam taką nadzieję, a jak ja się przejadę to pewnie i Ty :D

PostNapisane: 27 lis 2009, 11:25
przez Gib
Wszyscy się przejdziemy, Plaster wycieczki po podlasiu zacznie organizować: "Odkryj podlasie z F2T" :)

PostNapisane: 7 sty 2010, 23:56
przez PLaster
po kilku dniach marznięcia poszedłem przeprowadzić na spacer moja coupe'tkę, pierwszy widok <wow>
potem aparat z plecaka i kierat dookoła, a następnie kluczyk w garść i.... za pierwszym podejściem po kilku sekundach kręcenia zagadała ;), następnie kilkanaście chwil latania z miotełką (silnik się ogrzał) i spacerek do wodopoju ;)
a tak wyglądała przed:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PostNapisane: 8 sty 2010, 01:19
przez Gib
Zdaje się że palenie reflektorów przez śnieg dobrze im nie służy.

PostNapisane: 8 sty 2010, 09:47
przez zibi626
To tylko pokazuje jak GDejki były świetnymi autami !!

P.S. Moja GE też nie gorsza, również kilka dni "odpoczywała" pod warstwą śniegu. Po kilku chwilach,kiedy próbowałem dostać się do środka(zamarznięte zamki/uszczelki), wsiadłem, przekręciłem kluczyk i pięknie zagadała bez zająknięcia :) <jupi>

PostNapisane: 8 sty 2010, 11:34
przez PLaster
Gibsong napisał(a):Zdaje się że palenie reflektorów przez śnieg dobrze im nie służy.

myślę, ze na czas zrobienia zdjęcia (ok 30s) nic im się nie stało

PostNapisane: 8 sty 2010, 16:20
przez MazDarek
PLaster napisał(a):po kilku dniach marznięcia poszedłem przeprowadzić na spacer moja coupe'tkę, pierwszy widok

PLaster, to to jeszcze nic. Wczoraj potknąłem się o opakowanie Twojego nowego silnika bo nie było go widać pod śniegiem <lol>

PostNapisane: 8 sty 2010, 16:34
przez PLaster
MazDarek napisał(a):Wczoraj potknąłem się o opakowanie Twojego nowego silnika bo nie było go widać pod śniegiem

to zrób fotki jak to teraz wygląda

PS. pożyczyć miotełkę

PostNapisane: 9 sty 2010, 13:30
przez MazDarek
Teraz wygląda tak

Obrazek

Obrazek


PLaster napisał(a):PS. pożyczyć miotełkę

Dziękuję, mam dwie ;)

PostNapisane: 9 sty 2010, 15:21
przez PLaster
MazDarek napisał(a):Teraz wygląda tak

no to całkiem fajnie :D :D :D

Re: PLaster

PostNapisane: 4 mar 2010, 22:15
przez PLaster
dawno nic nie pisałem to napiszę:
29luty/1marca minęły dwa lata coupe'tki w moich łapkach

oj, ile to fajnych chwil i nowych znajomości zawdzięczam jej :D

Re: PLaster

PostNapisane: 1 lip 2010, 12:14
przez PLaster
dawno nic nie działo się z autem, poza małymi problemami więc czas zacząć działać!
na pierwszy rzut idą hamulce na przedniej osi, tzn klocki Remsa i do tego dziś jadą do mnie tarcze Mikoda GT.

ps.i mi tu nie pisać, że post pod postem – mój temat mój bałagan

Re: PLaster

PostNapisane: 1 lip 2010, 16:23
przez Gib
Mam wrażenie że moje remsa się zużywają wolniej niż tarcze, kiedyś Jaksa pisał że przez remsy którąś z mazd skasował. Ja jestem zadowolony.

Re: PLaster

PostNapisane: 1 lip 2010, 19:08
przez PLaster
teraz też mam Remsy i nie narzekam, a zmieniam dlatego że swego czasy miałem zapieczony zacisk i jeden klocek przedwcześnie mi się skończył (pozostałem 3 są jeszcze ok), a poza tym zmieniam też tarcze na Mikoda GT.
wiele czytałem o tarczach i klockach na temat ich dopasowywania, twardości itp i zdecydowałem się na nie bo było kilka pochlebnych opinii o tej parze.
wiem, że są o wiele lepsze zestawy, ale w tej przestrzeni cenowej powinno być nieźle.

ps. tarcze już do mnie dojechały

Re: PLaster

PostNapisane: 1 lip 2010, 21:47
przez Gib
Coś się klaruje z F2T?

Re: PLaster

PostNapisane: 1 lip 2010, 22:47
przez PLaster
Gibsong napisał(a):Coś się klaruje z F2T?

cały czas myślę...

Re: PLaster

PostNapisane: 6 lip 2010, 01:52
przez PLaster

Re: PLaster

PostNapisane: 6 lip 2010, 08:09
przez Gib
Kompresja zmierzona?

Re: PLaster

PostNapisane: 6 lip 2010, 09:27
przez PLaster
Gibsong napisał(a):Kompresja zmierzona?

ten tu już od razy kompresja – a my tu o tym że auto po roku spoczynku zagadało!!

spokojnie, kompresja to jest drugi etap
pierwszym etapem było w głównej mierze założenie rozrusznika – lepiej nie wiedzieć jak to się zakłada

Re: PLaster

PostNapisane: 6 lip 2010, 10:39
przez Gib
Aha, ogólnie jak już macie rozrusznik założony to pomiar kompresji to jest 10 minut roboty, więc nie wiedziałem że trzeba to na etapy rozkładać. Ale spoko.