Mazda 626 GE KL '95 2,5i V6 24v
Nikt nic nie sprawdzał, stoi cały czas w garażu. Był tylko u mnie ProboszczV6, odgięliśmy troche pas przedni żeby zobaczyc co tam w środku się dzieje. Zadeklarował, że mógłby to naprawic, sam nie wiem...
Uderzenie było centralne, tylko tyle mogłem zrobic jak już wiedziałem, że dojdzie do kolizji. Zdaje się ze buda się krzywi przy narożnych uderzeniach, więc jakoś w podświadomości miałem żeby jebn*c go centralnie. No i tak się stało. Stąd nawet błotniki nie są cofnięte, drzwi otwierają się normalnie.
Co do lakierowania, stary, staje na uszach żeby znaleźc takie auto obojętnie czy sprawne czy uszkodzone w tym samym kolorze. Wtedy pas byłby malowany tylko w miejscach spawania, maska może by nie była malowana, zderzak pewnie też... Jak na złośc nie trafiłem jeszcze takiej samej w kolorze 11N noble green mica. Także jeżeli już coś będzie lakierowane, to naturalnie, że w całości.
Uderzenie było centralne, tylko tyle mogłem zrobic jak już wiedziałem, że dojdzie do kolizji. Zdaje się ze buda się krzywi przy narożnych uderzeniach, więc jakoś w podświadomości miałem żeby jebn*c go centralnie. No i tak się stało. Stąd nawet błotniki nie są cofnięte, drzwi otwierają się normalnie.
Co do lakierowania, stary, staje na uszach żeby znaleźc takie auto obojętnie czy sprawne czy uszkodzone w tym samym kolorze. Wtedy pas byłby malowany tylko w miejscach spawania, maska może by nie była malowana, zderzak pewnie też... Jak na złośc nie trafiłem jeszcze takiej samej w kolorze 11N noble green mica. Także jeżeli już coś będzie lakierowane, to naturalnie, że w całości.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Ach gdybym mieszkał bliżej Górnego Śląska to zapewne zaopiekowałbym się twoim wóziem
jeżeli szczeliny między drzwiami i błotnikami nie poszły to i karosarz powinien być ok
,a le najlepiej to sprawdzić.
Najlepiej by było jakbyś znalazł elementy w takim samym kolorze, jednak warto wziąć poprawkę że nawet elementy fabrycznie pomalowane mogą nieznacznie różnić się odcieniem, dlatego warto całość pomalować
Trzymam kciuki i zapewniam cię że po takim remoncie autko jeszcze się odwdzięczy nie raz
jeżeli szczeliny między drzwiami i błotnikami nie poszły to i karosarz powinien być ok

Najlepiej by było jakbyś znalazł elementy w takim samym kolorze, jednak warto wziąć poprawkę że nawet elementy fabrycznie pomalowane mogą nieznacznie różnić się odcieniem, dlatego warto całość pomalować
Trzymam kciuki i zapewniam cię że po takim remoncie autko jeszcze się odwdzięczy nie raz

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Oglądałem to auto, bez większych problemów dałoby się zrobić to tak żeby nie było widać śladów naprawy, zgrzewy rozwiercić, pas wspawać na fabryczne punkty, oszlifować i pomalować, podłużnice nie są ruszone, szpary są wszystkie równe. Faktem jest to że najlepiej byłoby rzeczywiście mieć taką drugą na części, żeby nie kupować po jednym drobnym plasticzku, tylko przełożyć tak jak to ma być.
Koledzy ze Śląska powinni pamiętać Mitsubishi Colta od Szymona (ZYG), auto padlina, na dzień dzisiejszy nie widać że było walone w bok, wszystko zaczęło pasować, rdza usunięta(pół podłogi nowe), w międzyczasie wstawiony był też pas przedni bo mój tata nie zauważył że coś przed nim stoi... po wszystkim auto udało się poskładać jak w fabryce, wszystkie szpary równe, a efekt dzwona był gorszy niż w opisywanej wcześniej 626.
GE KL w dobrym stanie to raczej rzadkość, szkoda byłoby to teraz sprzedawać za "psi c..j" skoro te auta raczej tańsze nie będą. Qlesz moje zdanie znasz, jak będziesz chciał, zrobimy to z kumplem tak że widać nie będzie, oczywiście jeśli znajdziemy czas bo roboty innej jest sporo ostatnio... no i do tego, "szewc bez butów chodzi" jak to mówią, trzeba się zająć własnymi autami.
Co do Xeda, warto, ale warto też wziąć temat na chłodno.
Koledzy ze Śląska powinni pamiętać Mitsubishi Colta od Szymona (ZYG), auto padlina, na dzień dzisiejszy nie widać że było walone w bok, wszystko zaczęło pasować, rdza usunięta(pół podłogi nowe), w międzyczasie wstawiony był też pas przedni bo mój tata nie zauważył że coś przed nim stoi... po wszystkim auto udało się poskładać jak w fabryce, wszystkie szpary równe, a efekt dzwona był gorszy niż w opisywanej wcześniej 626.
GE KL w dobrym stanie to raczej rzadkość, szkoda byłoby to teraz sprzedawać za "psi c..j" skoro te auta raczej tańsze nie będą. Qlesz moje zdanie znasz, jak będziesz chciał, zrobimy to z kumplem tak że widać nie będzie, oczywiście jeśli znajdziemy czas bo roboty innej jest sporo ostatnio... no i do tego, "szewc bez butów chodzi" jak to mówią, trzeba się zająć własnymi autami.
Co do Xeda, warto, ale warto też wziąć temat na chłodno.
Ostatnio edytowano 8 sty 2014, 18:13 przez ProboszczV6, łącznie edytowano 1 raz
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
No to oddawaj do Proboszcza. Przynajmniej masz pewność, że zna Twoje wymagania 
Jest też pozytywna presja, że efekt prac ujrzy forum
Jest też pozytywna presja, że efekt prac ujrzy forum

Jeżeli coś znajdę to podrzucę linka
Fajnie że podjąłeś jedyną słuszną decyzję, mocno dopinguję
W razie jakichkolwiek pytań z zakresu blacharki, spawania i lakierowania możesz śmiało pisać, postaram się pomóc
Fajnie że podjąłeś jedyną słuszną decyzję, mocno dopinguję

W razie jakichkolwiek pytań z zakresu blacharki, spawania i lakierowania możesz śmiało pisać, postaram się pomóc

-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Taki całkiem przekonany, że to słuszna decyzja to nie jestem... Zobaczymy jak pójdą poszukiwania.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Zakończyłem poszukiwania. Jakby ktoś potrzebował jakieś części to można pytac na gg czy pw.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Poszukiwania dawcy. Drugie takie auto kupił bym bez zastanawiania się.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Jak potoczą sie losy auta? idzie na części?
Ride or Die......


- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Idzie na części. Jakby się trafiła GE KL po lifcie, to dużo mógłbym przełożyc, ale w cuda ciężko mi wierzyc wiec idzie na części. Narazie nie wszystko od razu będzie dostępne, ale takie rzeczy jak koła zimowe, spojler ze stopem, zaciski przednie z GE, koła letnie 17``, akumulator, kolektory ze stali nierdzerwnej i inne elementy, które są już zdemontowane, nie były montowane lub są łatwe do zdemontowania można nabywac jeśli kogoś interesują. Elementy zawieszenia, układu hamulcowego, napęd, silnik, będą dostępne raczej na wiosnę, no chyba, że się znajdzie jakiś uparty chętny np. na komplet skrzyni czy silnika to pomyślimy.
Mile widziany odbiór osobisty, mogę wiele części dowieźc po trasie Cieszyn – Tychy – Zawiercie – Radom – Kock – Biała Podlaska, możliwa też wysyłka choc jeśli chodzi o sporych rozmiarów elementy to niechętnie.
Mile widziany odbiór osobisty, mogę wiele części dowieźc po trasie Cieszyn – Tychy – Zawiercie – Radom – Kock – Biała Podlaska, możliwa też wysyłka choc jeśli chodzi o sporych rozmiarów elementy to niechętnie.
Ostatnio edytowano 21 sty 2014, 00:08 przez qlesh, łącznie edytowano 1 raz
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Kolektory zostały pokryte powłoką termiczną w firmie Hipeco, koszt kolektorów 800 + powłoka 500, oddam za 900 zł.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Dokladki pakietu v6 całe? Bo byłbym zainteresowany:)
Ride or Die......


- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Szkoda że idzie na części
No ale cóż tak to już bywa.
fakt faktem sprzedając ją na części, jest jeden plus że będą one jeszcze długo służyły w innych autach
Swoją drogą jak możesz to napisz na PW ile halogeny przednie?
fakt faktem sprzedając ją na części, jest jeden plus że będą one jeszcze długo służyły w innych autach

Swoją drogą jak możesz to napisz na PW ile halogeny przednie?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Sprzedasz rarytasy, a potem ze sprzedażą zwykłych części będziesz się męczył, będą Ci tylko leżeć i wkurzać tak jak mnie moje graty 
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości