Mazda 626 GE KL-DE '96
Gratuluję zakupu tak pięknego klasyka, który powoli staje się białym krukiem na naszych drogach Kiedy sam szukałem blisko 6 lat temu, nie udało mi się znaleźć nic w akceptowalnym stanie. Znalazł się za to X6, którego jak najbardziej sobie chwalę, niemniej jak chodzi o praktyczność i użyteczność, 626GE powala go na głowę. Polecam poliuretany do zawieszenia, naprawdę robią robotę!!!
- Od: 13 mar 2011, 01:10
- Posty: 60
- Skąd: Mikołów
- Auto: Xedos 6 CA KF 2.0 V6 automat
Tak jak pisze BOTTLE nie ma co sie bac 17''. A jednak auto duzo zyskuje na wygladzie
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2035 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
W maździe ostatnio poprawiłem przód bo był źle spasowany, naprawiłem abs i w najbliższym czasie wymienię olej. Szykuję też ciekawego moda który jest w trakcie realizacji. Mazda tymczasowo przeszła na urlop bo pewien osobnik w samochodzie marki bmw e34 wjechał we mnie i uciekł z miejsca zdarzenia. Oczywiście tablice zapamiętałem ale jak widać dla policji to i tak nawet z tablicami ciężko znaleźć sprawce. Także teraz nic nie mogę robić czekam na wyjaśnienie i przyjazd rzeczoznawcy.
Wiem przez co przechodzisz z tym że u mnie policja dość szybko odnalazła sprawcę... najwięcej czasu zeszło właśnie na szacowanie strat. Pamiętaj że po wycenie pismo odwoławcze to priorytet numer jeden
Jeśli przez przypadek podpiszesz papier zawierający w treści słowo "ugoda", pismo odwoławcze argumentujesz tym, że w chwili podpisania umowy nie znałeś cen rynkowych części
Jeśli przez przypadek podpiszesz papier zawierający w treści słowo "ugoda", pismo odwoławcze argumentujesz tym, że w chwili podpisania umowy nie znałeś cen rynkowych części
Z tym odwołaniem to już mam temat przerabiany nie raz teraz tylko liczę aby cokolwiek dali bo stało się to parę dni temu a sprawca przecież w tym czasie mógł już zrobić swój samochód. I wtedy ciekawe jak jemu udowodnią że brał udział w kolizji.
Madzia sprawuje się znakomicie, śmigam i nabijam kolejne Km. Z ostatnich rzeczy to na początku sezonu wleciały oponki DUNLOP SP Sport FastResponse R15 195/60 ogólnie jestem zadowolony z zakupu jedynie na mokrej nawierzchni dają . Z dwa tysiące km temu wymieniłem olej na total 10w40 wraz z filtrem oleju i na chwile obecną nie zauważyłem jego ubytku. Wpadła również prawie nówka pompa paliwa bo tamta niestety wyzionęła ducha. Z najbliższych planów to ogarnięcie blacharki ale narazie muszę czekać na zakończenie sprawy z kolizją. Teraz najlepsza część która ostatnio wpadła to jasna skóra ! Planuję ją troszkę odnowić w sensie może pomalować ?
Adoz napisał(a):Madzia sprawuje się znakomicie, śmigam i nabijam kolejne Km. Z ostatnich rzeczy to na początku sezonu wleciały oponki DUNLOP SP Sport FastResponse R15 195/60 ogólnie jestem zadowolony z zakupu jedynie na mokrej nawierzchni dają . Z dwa tysiące km temu wymieniłem olej na total 10w40 wraz z filtrem oleju i na chwile obecną nie zauważyłem jego ubytku. Wpadła również prawie nówka pompa paliwa bo tamta niestety wyzionęła ducha. Z najbliższych planów to ogarnięcie blacharki ale narazie muszę czekać na zakończenie sprawy z kolizją. Teraz najlepsza część która ostatnio wpadła to jasna skóra ! Planuję ją troszkę odnowić w sensie może pomalować ?
Piękna jasna wieprzowinka w środku
Jak masz teraz półsyntetyka to wymień śmiało następnym razem na syntetyka!
Motor "V6" ci podziękuje!
No może nie np. za Castrola ale jest na ten temat dyskusja na forum.
Gratuluję zakupu tak pięknego klasyka
Skórka w środku wygląda bajecznie
Tez bym nie lał tego specyfika
Szerokości bezawaryjnej , niech służy i cieszy oko
Skórka w środku wygląda bajecznie
jurand napisał(a):No może nie np. za Castrola ale jest na ten temat dyskusja na forum.
Tez bym nie lał tego specyfika
Szerokości bezawaryjnej , niech służy i cieszy oko
Dzięki za miłe słowa, co do oleju to dopiero wymieniałem także jeszcze sporo czasu do namysłu Mazda powoli dochodzi do należytego stanu musze tylko mieć więcej wolnego czasu żeby ogarnąć.
Zostało zrobić ładowanie bo czasem nie ładuje i te piekielne virsy ostatnio robiłem to dwa zaworki nie działały wymieniłem ale dalej coś nie tak bo pierwszy otwiera się odrazu a drugi nie żyje. (może wtyczki, styki)
Zostało zrobić ładowanie bo czasem nie ładuje i te piekielne virsy ostatnio robiłem to dwa zaworki nie działały wymieniłem ale dalej coś nie tak bo pierwszy otwiera się odrazu a drugi nie żyje. (może wtyczki, styki)
Zamień je miejscami może jest uszkodzony jak coś to mam lub wepnij miernik i zobacz czy masz przy otwarciu napięcie
Skorki fajne nawet bardzo umyj je konkeetnie tylko zebys farby nie starl. A boczki do skor masz? Bo chuba Sa ciemne. Aaaaa olej total 10w40 to nie do naszych v-ek.... Lej odrazu nawet po 2 tys na 5w30 lub 5w40 jak katujesz. Nie rozumiem dlaczego tyle osob leje 10w40
krzysek71 napisał(a):Zamień je miejscami może jest uszkodzony jak coś to mam lub wepnij miernik i zobacz czy masz przy otwarciu napięcie
Dwa zaworki wymieniłem i obydwa działają bo podłączałem na krótko także jedynie zostaje opcja tak jak mówisz sprawdzić na drugim czy podaje prąd. Dzięki za radę
julek napisał(a):Skorki fajne nawet bardzo umyj je konkeetnie tylko zebys farby nie starl. A boczki do skor masz? Bo chuba Sa ciemne. Aaaaa olej total 10w40 to nie do naszych v-ek.... Lej odrazu nawet po 2 tys na 5w30 lub 5w40 jak katujesz. Nie rozumiem dlaczego tyle osob leje 10w40
Boczki mam, leżą w piwnicy. Tylko jest jeden minus bo myślałem że będzie można przerzucić same jakby środki a nie cały boczek a u mnie plastiki są czarne a w tamtych skórzanych jasne także trochę lipa ;/
Skóra na duży + co do oleju to nie wiem co Wy macie Mam 10w40 dostaje ostro po pupie i nie płacze Dobrze mu się na takim jeździ to ma taki.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Mówisz Chmielu? jakbyś zalal w fabryce 10w40 to ciekawe jak by wygladal w srodku bo 300 tys km.... a ost ogladalem mazde z przebiegiem 360tys od nowosci na 5w30 silnik w srodku czysty bialy bez nagaru i idealnie chodzacy. 10w40 zalepia silnik.
julek napisał(a):Mówisz Chmielu? jakbyś zalal w fabryce 10w40 to ciekawe jak by wygladal w srodku bo 300 tys km.... a ost ogladalem mazde z przebiegiem 360tys od nowosci na 5w30 silnik w srodku czysty bialy bez nagaru i idealnie chodzacy. 10w40 zalepia silnik.
W moim KLu mam zalane 5w30 Eneosa. I jak narazie nic sie z nim nie dzieje. Jak masz 10w40 to masz twoja decyzja twoj silnik. Dobrze ze syntetyk a nie mineral bo paru asow lejacych to g...
na tym forum bylo
Ostatnio widziałem silnik w trakcie remontu co prawda był to zwykły 2.0 136 KM i jeździł on praktycznie 300k km na 10w40 i jakoś nie widziałem nic tam pozalepianego i w nagarze także nie wiem co masz na myśli Julek. Moim zdaniem olej spełnia swoją funkcje i nic nie zalepia w silniku jeśli wymieniasz go systematycznie co 10k km. Jedynie czego obawiam się w KL z tym olejem że w zimę przy dużych mrozach może być nie ciekawie bo jak ją kupiłem i wyszedł większy mróz to popychacz trochę zagrał przy odpaleniu.
Powiem tak. Drugi raz wymieniałem olej od czasu kiedy mam KL'a. Za pierwszym razem było rudo-szaro. Jakieś 3 tyś temu wymieniałem olej i ładnie złoto i szczerze z ręką na sercu jakoś czyściej to wyglądało. Fakt nie miało to koloru jak srebro czy coś w tym stylu, ale po prostu ładnie bez jakiś baboli itp.
Co do odpalania zimą na 10w40 wszystko ładnie równo bez pukania itp, lecz to już indywidualna decyzja kto co leje.
Co do odpalania zimą na 10w40 wszystko ładnie równo bez pukania itp, lecz to już indywidualna decyzja kto co leje.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości