Mazda 626 GD RF7 '91r 2.0D sedan
Wyposażenia da się zawsze dołożyć. A tu klima, a tu szybki w prądzie i powolutku powolutku w luksusy obrośnie 
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
a dzięki! : )
no tak jakoś chyba było, że Diesle były traktowane jako podkategoria, bo chyba tylko w benzyniakach były montowane el. szyby i el lusterka, podgrzewane fotele, inne fotele i kanapa, oraz chociażby spryskiwacze reflektorów czy szyber dach.
Jedno jest pewne: mniej elektryki = mniej problemów z elektryką
no tak jakoś chyba było, że Diesle były traktowane jako podkategoria, bo chyba tylko w benzyniakach były montowane el. szyby i el lusterka, podgrzewane fotele, inne fotele i kanapa, oraz chociażby spryskiwacze reflektorów czy szyber dach.
Jedno jest pewne: mniej elektryki = mniej problemów z elektryką

Payorez napisał(a):Jedno jest pewne: mniej elektryki = mniej problemów z elektryką
Mit z lat 90 o japońskich samochodach

A idź zapytaj jakiegokolwiek właściciela Passerati B3/B4 jak tam jego elektryka się trzyma. (zakładając, że cokolwiek będzie miał w prądzie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Wszystkim się przycina
Jak się zrobi cieplej to przesmaruj wszystkie ruchome elementy zamka, rozbierz siłownik i też go dobrze nasmaruj 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
A co polecacie do smarowania uszczelek od drzwi, bo ostatnio trochę przymarzły mi drzwi 
Mam wyrobioną stacyjkę, że zawsze mogę kluczyk wyciągnąć. Na początku bylem wkurzony, a teraz widzę same plusy, rano odpalam auto, zamykam je, idę zjeść śniadanie i się ogarnąć i po 15-20 minutach wracam do odmrożonego i ciepłego auta ;D.
ps. madzia chyba była kręcona bo jednak cyferki nie ustawiają się w super rządku, i jest jakiś paproch za szybką. Auto ma 22 latka więc może to tylko moje przewrażliwienie : ). Btw. rejestracje już są na DW.
Bilans na ten miesiąc, od kupienia minął miesiąc i 2 dni, tydzień stała u mechaników.
Przez ten czas spaliła 66,2 litrów ON przejeżdzając licznikowe 1045 km ( może być rozrzut, bo licznik pokazuje więcej km/h niż gps), co daje średnią ok 6,5litra do max 7 litrów per 100km.
Mam wyrobioną stacyjkę, że zawsze mogę kluczyk wyciągnąć. Na początku bylem wkurzony, a teraz widzę same plusy, rano odpalam auto, zamykam je, idę zjeść śniadanie i się ogarnąć i po 15-20 minutach wracam do odmrożonego i ciepłego auta ;D.
ps. madzia chyba była kręcona bo jednak cyferki nie ustawiają się w super rządku, i jest jakiś paproch za szybką. Auto ma 22 latka więc może to tylko moje przewrażliwienie : ). Btw. rejestracje już są na DW.
Bilans na ten miesiąc, od kupienia minął miesiąc i 2 dni, tydzień stała u mechaników.
Przez ten czas spaliła 66,2 litrów ON przejeżdzając licznikowe 1045 km ( może być rozrzut, bo licznik pokazuje więcej km/h niż gps), co daje średnią ok 6,5litra do max 7 litrów per 100km.
Mazdy GD z silnikiem Diesla też wychodziły z bogatym wyposażeniem
. Posiadałem GD w kombi 2.0 Diesel Comprex i miała pełną elektrykę
.
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
Ja osobiście używam silikonu w sprayu, myję uszczelkę, wycieram do sucha, psikam silikonem, lekko przecieram, ewentualnie czekam aż się wchłonie i nic nie przymarza. Stosuję go także do zamków aby nie zamarzały. Zabieg powtarzam raz na miesiąc, czasem częściej ale to tylko moje zboczenie.Payorez napisał(a):A co polecacie do smarowania uszczelek od drzwi, bo ostatnio trochę przymarzły mi drzwi
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 626 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
przejechane licznikowe 1270km, spalone 85 litrów ON
jednak patrząc na to, że prędkościomierz pokazuje "więcej", obliczyłem, że od licznikowych 40 do 150km/h przekłamuje 5-18 km/h, a więc średnio 7%, więc odejmując 7% z 1270 wychodzi około 1188km, przy 85 litrach daje nam spalanie średnie 7,14 litra / 100km, w cyklu pół na pół, miasto i poza miasto,
a nie jak myślałem 6,5 litra. Co sądzicie o takim wyniku? 7,14litra ON
czyli pomiędzy 7,5 litra miasto i 6,5 litra sama trasa. Czy te silniki czasem nie paliły mniej? pewnie to zależy od ustawienia kąta wtrysku, ale u mnie był niby ustawiany. Trochę mnie to zaniepokoiło..
Lecz w sumie cały miesiąc na mrozie zanim ruszę na uczelnie to auto jest odpalone 20 minut, żeby się nagrzało, a zanim dojadę na ta uczelnie to silnik ledwo łapie 70 stopni ( mam niecałe 6km na PWr).
jednak patrząc na to, że prędkościomierz pokazuje "więcej", obliczyłem, że od licznikowych 40 do 150km/h przekłamuje 5-18 km/h, a więc średnio 7%, więc odejmując 7% z 1270 wychodzi około 1188km, przy 85 litrach daje nam spalanie średnie 7,14 litra / 100km, w cyklu pół na pół, miasto i poza miasto,
a nie jak myślałem 6,5 litra. Co sądzicie o takim wyniku? 7,14litra ON
czyli pomiędzy 7,5 litra miasto i 6,5 litra sama trasa. Czy te silniki czasem nie paliły mniej? pewnie to zależy od ustawienia kąta wtrysku, ale u mnie był niby ustawiany. Trochę mnie to zaniepokoiło..
Lecz w sumie cały miesiąc na mrozie zanim ruszę na uczelnie to auto jest odpalone 20 minut, żeby się nagrzało, a zanim dojadę na ta uczelnie to silnik ledwo łapie 70 stopni ( mam niecałe 6km na PWr).
Auto na postoju jak jest opalone to też pobiera paliwko
Liczyłeś to
?
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
No to silnik w ciagu godziny spala ok 0.8-1l/h czyli 0.4 litra zostawiasz na jalowym:) ja tez teraz mam w
ostatnio wlalem 23l lpg to 3-4 silnik spalil na jalowym
a zrobilem jakies 203km i koniec lpg:)
takze spalanie On jalowym tez podnosci spalanie na 100km

takze spalanie On jalowym tez podnosci spalanie na 100km
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Payorez napisał(a):no spalania na jałowym nie dodawałemno to mnie uspokoiliście trochę
ale wole, żeby się zagrzał niż na zimnym jechać od razu.
To akurat raczej nie ma znaczenia, czy jedziesz czy stoi i się nagrzewa. Oczywiście jeśli od razu do odciny nie dajesz, bo wtedy to można się pożegnać z głowicą
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
haha ja przy spokojnej jeździe muszę liczyć 12 
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Lakier faktycznie zadbany tak samo i srodek;) kierownica fajna ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Dolicz jeszcze opony zimowe, u siebie zaobserwowałem jakieś 0,5l większe spalanie. Na lato mam jakieś micheliny niby z niskimi oporami toczenia i pewnie dlatego. 20 minut rozgrzewki na postoju to też robi swoje. Jak jest mróz niech z minutkę pochodzi i w drogę, tylko delikatnie z gazem
myślę ,że bez problemu jesteś w stanie zejść do 5l/100km.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości