
Mazda 626 GE FS 94.r 2,0
No dzieki skorzystam tez z twojego linku choc pisalem juz do 2serwisow mazdy czy maja na stanie ow zaworek,mam nadzieje ze po wymianie klekot ustanie a po wymianie oleju znikna objawy dymienia 

dyszel85 napisał(a):Pamiętaj że silniki serii FS/FP lubią wysoki stan oleju. Jeżdżenie na min. skutkuje hałasowaniem zaworka pompy oleju
zibi626 napisał(a):Klekocze pewnie zaworek .
Dla obojga kolegow duuuuze piwko. jednak winny był zaworek.dzis rano dolałem 300ml oleju i po przebyciu 40kmdo pracy nie słyszałem klekotu to samo teraz gdy wracałem. Klekot ustał i jest super, a zaworek kupie na zapas bo jest tanio z sklepu z linku. wielki dzieki i pozdrawiam








Dopiero zaczynasz swoją przygodę z GE tak więc słuchaj dobrych rad ludzi którzy już parę lat się turlają tym wozidłem
Zmień olej na dobrego półsyntetyka i powinno być dobrze. Moja jak parę dni postoi to lubi przez moment zaklekotać 

Cieszę się,że wymiana zaworka załatwiła sprawe klekotu.
Napisz jak z dymieniem z rana
P.S. Dzięki za piwko, dzisiaj piątek więc należy to uczcić
Napisz jak z dymieniem z rana
P.S. Dzięki za piwko, dzisiaj piątek więc należy to uczcić
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Witam miałem wymienic olej wczoraj ale niestety nie miałem warunków zeby dostac do filtra sie, poza tym wymienie zaworek i od razu olej u kolegi mechanika na kanale. Korzystajac z wolnej soboty troszke odświeżyłem Madzie.
kilka fotek przed rozpoczeciem prac-



a to juz po zakonczeniu prac-











Jeszcze tylko polerka napisów i malowanie na kolor niebieski i bedzie super.
Efekt wyszedł bardzo zadowalajacy jak dla mnie
Oczekuje komentaży i dalszych rad.

kilka fotek przed rozpoczeciem prac-



a to juz po zakonczeniu prac-











Jeszcze tylko polerka napisów i malowanie na kolor niebieski i bedzie super.
Efekt wyszedł bardzo zadowalajacy jak dla mnie
Oczekuje komentaży i dalszych rad.




Sorry, ale jakoś mi nie leży zwłaszcza ta pucha filtra, wraz z rurą pomalowana na niebiesko – to przesada, złuszczy się to wszystko i tyle
Pokrywa ładniej wyglądała by wypolerowana, silnik wymyty i kable uporządkowane.

Dlaczego kolego miało by to się niby złyszczyć????
moze i wypolerowana pokrywa była by ładniejsza ale mi podoba się pomalowana na żywy kolor,kwestia gustu

moze i wypolerowana pokrywa była by ładniejsza ale mi podoba się pomalowana na żywy kolor,kwestia gustu
Pokrywa wygląda ok, ale ta cała reszta... co Cię pokusiło malowac na niebiesko? Było na czarmo maznąć albo wogóle.
Lakier z plastiku zejdzie bo napewno nie używałeś PZP
Lakier z plastiku zejdzie bo napewno nie używałeś PZP
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Moze i niekturym to sie nie podobac ,ale jak dla mnie efekt jest zadowalajacy, lepiej niebiesko niz stare plastiki z kturych płatami schodzil lakier!!!!
A po pierwsze miałem akurat niebieski sprey a stary kolor i tak był niebieski tylko ze inny odcien.
dokładnie nie uzyłem pzp ale mysle ze wytrzyma jakis czas na zwykłym podkładzie, w ostatecznosci zawsze mozna zmienic kolor.
Czas pokaze

A po pierwsze miałem akurat niebieski sprey a stary kolor i tak był niebieski tylko ze inny odcien.
dokładnie nie uzyłem pzp ale mysle ze wytrzyma jakis czas na zwykłym podkładzie, w ostatecznosci zawsze mozna zmienic kolor.
Czas pokaze





Moze i troche za kolorowo ale fajny widok mimo to. moze za jakis czas przemaluje na czarno, koszt mały a efekt moze bedzie lepszy. wszystko z czasem 
Witam dzis wkoncu wymieniłem olej na 10w40 Valvoline MaxLife, klekot zaworka ustał zobaczymy przy porannym rozruchu czy pusci dymek jak do tej pory, 

Koledzy porażka, w wtorek po wymianie oleju na valvolin max life pol syntetyk samochod daje niepokojace objawy-
przed wymiana jezdziłem na pelnym syntetyku i auto tylko podczar rannego rozruchu zadymilo przez 10-15s a teraz po wymianie dymi na niebiesko jak LOKOMOTYWA przez 2-3min,
Znajomy kolega stwierdził ze olej wypłukał mi silnik i dlatego tak dymi, pierscienie tez pewnie do wymiany i dlatego taka lokomotywa jest,
poradzcie co robic-
zalac go motodoktorem i wymienic olej na pelny syntetyk czy od razu lepiej łupac silnik???????????????

przed wymiana jezdziłem na pelnym syntetyku i auto tylko podczar rannego rozruchu zadymilo przez 10-15s a teraz po wymianie dymi na niebiesko jak LOKOMOTYWA przez 2-3min,
Znajomy kolega stwierdził ze olej wypłukał mi silnik i dlatego tak dymi, pierscienie tez pewnie do wymiany i dlatego taka lokomotywa jest,
poradzcie co robic-
zalac go motodoktorem i wymienic olej na pelny syntetyk czy od razu lepiej łupac silnik???????????????










Ale pewnie silnik wyplukany jest i rozszczelniony, czy zmiana na pelny syntetyk go uszczelni czy na niewiele sie zda, bo na chwile obecna to nie wyrobie z olejem skoro tak dymi
P.S. a moze dolac motodoktora zebu uszczelnil silnik i wymienic po kilku dniach olej???
P.S. a moze dolac motodoktora zebu uszczelnil silnik i wymienic po kilku dniach olej???
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości