Mazda MX-6 GE KL 1993 A-Spec
Fajnie że wróciłeś do Mazdy, to było tylko kwestią czasu kiedy wrócisz
Gratuluję MX'a

Gratuluję MX'a
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Loko gratki z powrotu do modelu
Wedlug mnie to ogromna wada, w E-specu siedzi sie wysoko wiec nie wyobrazam sobie jak to wyglada w Twoim egzemplarzu.
Loczek napisał(a):Amerykanskie fotele bez regulowanego zagłówka, ale zato troche wyzej osadzone niz fotele E-spec
Wedlug mnie to ogromna wada, w E-specu siedzi sie wysoko wiec nie wyobrazam sobie jak to wyglada w Twoim egzemplarzu.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Mako napisał(a):Wedlug mnie to ogromna wada, w E-specu siedzi sie wysoko wiec nie wyobrazam sobie jak to wyglada w Twoim egzemplarzu.
W poprzednim tez miałem te fotele, i mi 182 siedziało sie fenomenalnie.
tco_tm napisał(a):A-Spec, czyli mogłaby być Mystere, jeśli tylko jest z Kanady.
Zwykły a-spec.
Mystere miał kilka bajerów jak np złote znaczki.
tco_tm napisał(a):A-Spec, czyli mogłaby być Mystere, jeśli tylko jest z Kanady. Na oko przywrócenia do oryginału wymagają błotniki i lusterka. Welcome back!
A kto powiedział że będzie przywracany do originału
tco_tm napisał(a):Welcome back!
Szkoda że tylko widze że wieksza rotacja i niewiadomo co sie dzieje niz jak odchodziłem
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Mako napisał(a):Loko gratki z powrotu do modelu
Loczek napisał(a):Amerykanskie fotele bez regulowanego zagłówka, ale zato troche wyzej osadzone niz fotele E-spec
Wedlug mnie to ogromna wada, w E-specu siedzi sie wysoko wiec nie wyobrazam sobie jak to wyglada w Twoim egzemplarzu.
No to ja mam jakiś speszal edyszyn
A co do foteli amerykańskich to nie wiem jak się na nich siedzi ale są po prostu brzydkie
Loczek napisał(a):Mystere miał kilka bajerów jak np złote znaczki.
Wcale nie musiał. Złote znaczki, modne w tamtym czasie w Stanach, były opcją na liście.
Loczek napisał(a):A kto powiedział że będzie przywracany do originału
Wnioskuję z nacisku w opisie na "a-spec"
Loczek napisał(a):Szkoda że tylko widze że wieksza rotacja i niewiadomo co sie dzieje
Rotacja jak w silniku Wankla.

the right man in the wrong place...
Niestety przy aucie nic nie ruszone.
Po czesci praca
Po drugiej czesci to to ze teraz na warsztat wepnchnilem ojca jeepa w ktorym robie remont silnika bo sie popsul
Jezeli mi wszystko pyknie to se wpolowie sierpnia biore wolne sam se podpisze i ide na tydzien do garazu.
Ale zeby nie było. to juz mam naruchane piaskowanie furmanki, coby z wszystskich zakamarków wyciagnąc ruda. Najwazniejsze dobfze przygotowac bude. A potem sie bedzie modzic.
Po czesci praca
Po drugiej czesci to to ze teraz na warsztat wepnchnilem ojca jeepa w ktorym robie remont silnika bo sie popsul
Jezeli mi wszystko pyknie to se wpolowie sierpnia biore wolne sam se podpisze i ide na tydzien do garazu.
Ale zeby nie było. to juz mam naruchane piaskowanie furmanki, coby z wszystskich zakamarków wyciagnąc ruda. Najwazniejsze dobfze przygotowac bude. A potem sie bedzie modzic.
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Dziendobry.
A wiec troche czasu mineło. Niestety nic w Mxie nie ruszone.
Teraz szybka mobilizacja i za dwa tygodnie auto wjezdza na wartsztat.
mam niesamowitą rozterkę z wizją co do auta, troche mi kiedys namieszał pijany onyx ii walcze ze sobą.
zanim po piaskowaniu naprawie połataną bandażami i strupami podloge minie troche czasu i wizja docelowa doleci.
Musze sie zgłosic do kilku ludzi po czesci.
ogolnie walka odnosi się do faktu czy mx powienien mieć mozliwosc jazdy po drogach czy nie
taze dwa tygodnie i beda fotki
A wiec troche czasu mineło. Niestety nic w Mxie nie ruszone.
Teraz szybka mobilizacja i za dwa tygodnie auto wjezdza na wartsztat.
mam niesamowitą rozterkę z wizją co do auta, troche mi kiedys namieszał pijany onyx ii walcze ze sobą.
zanim po piaskowaniu naprawie połataną bandażami i strupami podloge minie troche czasu i wizja docelowa doleci.
Musze sie zgłosic do kilku ludzi po czesci.
ogolnie walka odnosi się do faktu czy mx powienien mieć mozliwosc jazdy po drogach czy nie
taze dwa tygodnie i beda fotki
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Loczek napisał(a): troche mi kiedys namieszał pijany onyx ii walcze ze sobą
Zamiast szukać winnych weź się lepiej za robotę
Jakiś hardcore odchudzanieć chodzi Ci Loczuś po głowie? Podobno poniżej tony Hamerykańce schodzą. Też rozwarzam czy jednej z moich MX6 nie gołocić całkowicie do bólu.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Tzn tak wizja jesli o odchudzanie jest pewna. niechce samochodu po bułki bo to nie daje szczescia. Niechce auta do jazdy do pracy bo mam inny charakter zyciowy. Chce auto typowo do zabawy. tylko walcze z myslami jesli chodzi o konkretną forme rozrywki analizując mozliwosci mx-a.
temat jest dosc problematyczny. Bo analizujac wielki internet sa 3 ciekawe projekty. Jeden kosmiczny na 1/4 mili. Drugi w UK srebnra J-spec swego czasu z kf-ze typowo torowa, ale ine warunki maja chłopaki. I jedna taka quazi. ni po bułki ni na tor. A reszta to młodzienczo nieprzemyslane projekty.
temat jest dosc problematyczny. Bo analizujac wielki internet sa 3 ciekawe projekty. Jeden kosmiczny na 1/4 mili. Drugi w UK srebnra J-spec swego czasu z kf-ze typowo torowa, ale ine warunki maja chłopaki. I jedna taka quazi. ni po bułki ni na tor. A reszta to młodzienczo nieprzemyslane projekty.
- Od: 31 sty 2006, 17:30
- Posty: 2112
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Bezawaryjne i Niebite
Loczek napisał(a):Tzn tak wizja jesli o odchudzanie jest pewna. niechce samochodu po bułki bo to nie daje szczescia. Niechce auta do jazdy do pracy bo mam inny charakter zyciowy. Chce auto typowo do zabawy. tylko walcze z myslami jesli chodzi o konkretną forme rozrywki analizując mozliwosci mx-a.
temat jest dosc problematyczny. Bo analizujac wielki internet sa 3 ciekawe projekty. Jeden kosmiczny na 1/4 mili. Drugi w UK srebnra J-spec swego czasu z kf-ze typowo torowa, ale ine warunki maja chłopaki. I jedna taka quazi. ni po bułki ni na tor. A reszta to młodzienczo nieprzemyslane projekty.
zrob dobry performance ale bez przesady – o klatce zapomnij, chyba ze lubisz jezdzic non stop w kasku i szelkach (lub lubisz czeste wizyty w szpitalu z lbem rozbitym
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości