Mazda MX-6 GE KL 1993 A-Spec

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Loczek » 9 maja 2011, 17:40

Dzięki będe pamietał, Każda para rąk która trzyma papier jest przydatna :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Cukierek » 10 maja 2011, 20:01

Fajnie że wróciłeś do Mazdy, to było tylko kwestią czasu kiedy wrócisz :D
Gratuluję MX'a :) :)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Mako » 10 maja 2011, 20:34

Loko gratki z powrotu do modelu ;)
Loczek napisał(a):Amerykanskie fotele bez regulowanego zagłówka, ale zato troche wyzej osadzone niz fotele E-spec

Wedlug mnie to ogromna wada, w E-specu siedzi sie wysoko wiec nie wyobrazam sobie jak to wyglada w Twoim egzemplarzu.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Paweł » 10 maja 2011, 20:43

A-Spec, czyli mogłaby być Mystere, jeśli tylko jest z Kanady. Na oko przywrócenia do oryginału wymagają błotniki i lusterka. Welcome back! :D
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/943)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Loczek » 10 maja 2011, 21:06

Mako napisał(a):Wedlug mnie to ogromna wada, w E-specu siedzi sie wysoko wiec nie wyobrazam sobie jak to wyglada w Twoim egzemplarzu.

W poprzednim tez miałem te fotele, i mi 182 siedziało sie fenomenalnie.
tco_tm napisał(a):A-Spec, czyli mogłaby być Mystere, jeśli tylko jest z Kanady.

Zwykły a-spec.
Mystere miał kilka bajerów jak np złote znaczki.
tco_tm napisał(a):A-Spec, czyli mogłaby być Mystere, jeśli tylko jest z Kanady. Na oko przywrócenia do oryginału wymagają błotniki i lusterka. Welcome back! :D

A kto powiedział że będzie przywracany do originału ;)
tco_tm napisał(a):Welcome back! :D

Szkoda że tylko widze że wieksza rotacja i niewiadomo co sie dzieje niz jak odchodziłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez DamianMX6 » 10 maja 2011, 21:28

Mako napisał(a):Loko gratki z powrotu do modelu ;)
Loczek napisał(a):Amerykanskie fotele bez regulowanego zagłówka, ale zato troche wyzej osadzone niz fotele E-spec

Wedlug mnie to ogromna wada, w E-specu siedzi sie wysoko wiec nie wyobrazam sobie jak to wyglada w Twoim egzemplarzu.


No to ja mam jakiś speszal edyszyn ;) bo siedzi się nisko.
A co do foteli amerykańskich to nie wiem jak się na nich siedzi ale są po prostu brzydkie :P . Ale lampy tylne to bym ci Loczek zakosił. Nie wybierasz się czasem na zlot do Ryk :> .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 998 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Paweł » 10 maja 2011, 21:57

Loczek napisał(a):Mystere miał kilka bajerów jak np złote znaczki.

Wcale nie musiał. Złote znaczki, modne w tamtym czasie w Stanach, były opcją na liście.

Loczek napisał(a):A kto powiedział że będzie przywracany do originału

Wnioskuję z nacisku w opisie na "a-spec" ;P.

Loczek napisał(a):Szkoda że tylko widze że wieksza rotacja i niewiadomo co sie dzieje

Rotacja jak w silniku Wankla. hahaha ;)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/943)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez loockas » 24 lip 2011, 21:54

Dzieje się tam coś? :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Siw-y » 24 lip 2011, 23:55

loockas napisał(a):Dzieje się tam coś? :P

A nie słyszysz chrupania? <lol>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Loczek » 27 lip 2011, 00:18

Niestety przy aucie nic nie ruszone.
Po czesci praca
Po drugiej czesci to to ze teraz na warsztat wepnchnilem ojca jeepa w ktorym robie remont silnika bo sie popsul :D

Jezeli mi wszystko pyknie to se wpolowie sierpnia biore wolne sam se podpisze i ide na tydzien do garazu.

Ale zeby nie było. to juz mam naruchane piaskowanie furmanki, coby z wszystskich zakamarków wyciagnąc ruda. Najwazniejsze dobfze przygotowac bude. A potem sie bedzie modzic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez sewa » 27 lip 2011, 07:17

To pamiętaj o udokumentowaniu przebiegu prac. Wszyscy chętnie się przyglądną remontowi <spoko>
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2009, 12:53
Posty: 1857 (1/26)
Skąd: Toronto
Auto: MX6 KL '92

Postprzez loockas » 28 lip 2011, 21:57

Loczek napisał(a):wpolowie sierpnia biore wolne sam se podpisze i ide na tydzien do garazu.


Daj znać kiedy i gdzie... Wpadnę na grilla :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Boris86 » 7 sie 2011, 01:50

:) Ciesze sie że wróciłes do MX6:) Kojarze to autko z łódzkich ulic, nawet rozwarzałem jego zakup jak sie okazało że silnikownia padła. Powodzenia w odbudowie:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Beny » 30 paź 2011, 11:32

Dzieje sie coś w temacie czy już Ci przeszło :D
Co dolega staremu silnikowi,da rade go reanimować czy poszedł na złom?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez BILON » 30 paź 2011, 23:33

Mazdeczka z Łodzi. Autko kojarzę bo było dosyć długo do sprzedania.
Ciekawy jestem co ciekawego z niej zrobisz. <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2004, 13:07
Posty: 247
Skąd: Łódź
Auto: Mazda MX6 2,5l 1992r.

Postprzez Loczek » 1 lis 2011, 18:13

Dziendobry.

A wiec troche czasu mineło. Niestety nic w Mxie nie ruszone.

Teraz szybka mobilizacja i za dwa tygodnie auto wjezdza na wartsztat.

mam niesamowitą rozterkę z wizją co do auta, troche mi kiedys namieszał pijany onyx ii walcze ze sobą.

zanim po piaskowaniu naprawie połataną bandażami i strupami podloge minie troche czasu i wizja docelowa doleci.

Musze sie zgłosic do kilku ludzi po czesci.

ogolnie walka odnosi się do faktu czy mx powienien mieć mozliwosc jazdy po drogach czy nie :D

taze dwa tygodnie i beda fotki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez onyx » 1 lis 2011, 19:21

Loczek napisał(a): troche mi kiedys namieszał pijany onyx ii walcze ze sobą


:D ja nigdy nie mieszam po pijaku :P wypraszam sobie, udawałem tylko żebyś nie czuł się sam <faja>

Zamiast szukać winnych weź się lepiej za robotę ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Boris86 » 1 lis 2011, 22:29

Jakiś hardcore odchudzanieć chodzi Ci Loczuś po głowie? Podobno poniżej tony Hamerykańce schodzą. Też rozwarzam czy jednej z moich MX6 nie gołocić całkowicie do bólu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Loczek » 1 lis 2011, 22:49

Tzn tak wizja jesli o odchudzanie jest pewna. niechce samochodu po bułki bo to nie daje szczescia. Niechce auta do jazdy do pracy bo mam inny charakter zyciowy. Chce auto typowo do zabawy. tylko walcze z myslami jesli chodzi o konkretną forme rozrywki analizując mozliwosci mx-a.

temat jest dosc problematyczny. Bo analizujac wielki internet sa 3 ciekawe projekty. Jeden kosmiczny na 1/4 mili. Drugi w UK srebnra J-spec swego czasu z kf-ze typowo torowa, ale ine warunki maja chłopaki. I jedna taka quazi. ni po bułki ni na tor. A reszta to młodzienczo nieprzemyslane projekty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez onyx » 2 lis 2011, 00:01

Loczek napisał(a):Tzn tak wizja jesli o odchudzanie jest pewna. niechce samochodu po bułki bo to nie daje szczescia. Niechce auta do jazdy do pracy bo mam inny charakter zyciowy. Chce auto typowo do zabawy. tylko walcze z myslami jesli chodzi o konkretną forme rozrywki analizując mozliwosci mx-a.

temat jest dosc problematyczny. Bo analizujac wielki internet sa 3 ciekawe projekty. Jeden kosmiczny na 1/4 mili. Drugi w UK srebnra J-spec swego czasu z kf-ze typowo torowa, ale ine warunki maja chłopaki. I jedna taka quazi. ni po bułki ni na tor. A reszta to młodzienczo nieprzemyslane projekty.


zrob dobry performance ale bez przesady – o klatce zapomnij, chyba ze lubisz jezdzic non stop w kasku i szelkach (lub lubisz czeste wizyty w szpitalu z lbem rozbitym <faja> ). Przemysl ile razy w roku bedziesz mial okazje wybrac sie na tor i upalac to auto i czy warto je "psuc" ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy