Wracając do kierunkowskazów to będą clear type
Mazda 626 GF FS '01
		
				1, 2
			
	
	Samochód w końcu opłacony i ubezpieczony.  Dzisiaj odbyłem pierwszą legalną jazdę 
Wracając do kierunkowskazów to będą clear type 
  
			
			
		Wracając do kierunkowskazów to będą clear type
o jaaaa Gieefe kupil   Nie nie no a gdzie fele w chromie i takie tam.To chyba dla Doroty auto
  Nie nie no a gdzie fele w chromie i takie tam.To chyba dla Doroty auto  
			
			
		 Nie nie no a gdzie fele w chromie i takie tam.To chyba dla Doroty auto
  Nie nie no a gdzie fele w chromie i takie tam.To chyba dla Doroty auto  - 
					
						waldii
Bardzo ładny egzemplarz. Podoba mi się. Gratulacje  
			
			
		
 
- Od: 15 maja 2004, 16:37
- Posty: 824
- Skąd: Kolno
Zyg napisał(a):ale... poka to nowe, czarne!
Które?
To wątek na temat 626 GF

proszę nie siać OT. Przyjdzie dzień w którym Koper pochwali się RX'em a teraz szarańcza sio z tematu o 626 
			
			
		Dzięki Krzychu  Twój nowy dupowóz też jest fajny
 Twój nowy dupowóz też jest fajny  
 
			
			
		W ramach aktualizacji:
Obecny przebieg to 135,5 kkm
Kilka dni temu do gefki wleciał sekwencyjny wtrysk gazu IV gen. ELPIGAZ
Elementy instalacji:
– zbiornik gazu zamiast koła zapasowego,
– reduktor VEGA-i do wtrysku gazu,
– przewód elastyczny Fardo- H2,
– wielozawór ELPIGAZ AT02A 200/30 – TOR,
– obudowa gazoszczelna BORMECH,
– wlew gazu ELPIGAZ SMALL ( dwuczęściowy, schowany za klapką paliwową),
– zespół wtryskiwaczy AEB 4 cyl.,
– komputer sterujący Comfort 3,4 cyl. STELLA,
– filtr szeregowy D16 fazy lotnej gazu,
– sensor ciśnienia gazu STELLA AE025
Przy najbliższej okazji wrzucę aktualne fotki.
			
			
		Obecny przebieg to 135,5 kkm
Kilka dni temu do gefki wleciał sekwencyjny wtrysk gazu IV gen. ELPIGAZ
Elementy instalacji:
– zbiornik gazu zamiast koła zapasowego,
– reduktor VEGA-i do wtrysku gazu,
– przewód elastyczny Fardo- H2,
– wielozawór ELPIGAZ AT02A 200/30 – TOR,
– obudowa gazoszczelna BORMECH,
– wlew gazu ELPIGAZ SMALL ( dwuczęściowy, schowany za klapką paliwową),
– zespół wtryskiwaczy AEB 4 cyl.,
– komputer sterujący Comfort 3,4 cyl. STELLA,
– filtr szeregowy D16 fazy lotnej gazu,
– sensor ciśnienia gazu STELLA AE025
Przy najbliższej okazji wrzucę aktualne fotki.
 
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
Jak na razie zrobiłem 300km w mieście jest git. Instalacja jest tak wyregulowana, że podczas wyprzedzania i ciągnięcia na wysokich obrotach nie przełącza się na benzynę.
Najważniejsze jest to, że nie odczuwam momentu przełączenia się na gaz czyli spadku mocy.
Montaż tej instalacji uważam za dobrą inwestycję
			
			
		Najważniejsze jest to, że nie odczuwam momentu przełączenia się na gaz czyli spadku mocy.
Montaż tej instalacji uważam za dobrą inwestycję
Madzia dzisiaj zmieniła właściciela   
 
Proszę moderatora o zamknięcie tematu.
			
			
		Proszę moderatora o zamknięcie tematu.
mckoper napisał(a):Madzia dzisiaj zmieniła właściciela
Proszę moderatora o zamknięcie tematu.
no szkoda, i co teraz? mazda 5? czy mpv?
Kurdens :/ wielka szkoda   ale mam nadzieje że koperek miło nas zaskoczy
  ale mam nadzieje że koperek miło nas zaskoczy 
			
			
		Wracam do korzeni... będzie Miller Cycle Engine  
			
			
		
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości






 , życzę bezawaryjnej jazdy
 , życzę bezawaryjnej jazdy  





