MichałB napisał(a):Sylwo moze teraz lac się do środka auta, ja podobnie zrobiłem wycięcia w plastiku i lało się do środka  

 
"Daszek" nad magnesem głośnika został i dodatkowo guma ochronna. Można by pomyśleć z jakąś folią jeszcze co by woda płynęła do zewnętrznej części drzwi.
Edit:
Już od jakiegoś czasu wyczuwalny był spory luz na prawej półosi ale dopiero teraz udało się zdemaskować dokładnie przyczynę wibracji podczas przyspieszania. Przegub wewnętrzny pracował w dziwnym położeniu – przyczyną prawdopodobnie była za krótka półoś od skrzyni do przegubu wew. 

 nie będę strzelał gdzie i kto ją podmienił 
 
 Jest znacznie grubsza od oryginału z xedosa i nosi ślady po regeneracji/tokarki:



Przegub wew nie dość, że dziwnie mały a niby dedykowany do CA KF to jeszcze wygląda już jak przypalony – wiadomo, że pod moją nogą lekko nie miał 
 
 Założyliśmy też nowy zewn. OEM Japan :

Serwis przeprowadził Mr. Maliniak 

Wpadły dwa przeguby wewnętrzne w oryginale (używane ale bez wyczuwalnych luzów). A było z czego wybierać 
 
 Kolejna sprawa którą ogarniam przed Poznaniem to felgi na lato. Ogólnie są w dobrym stanie ale ranty doczekają się wreszcie odnowienia. Tu reklama 
zakładu w Rykach 
 . Efekt wkrótce a tym czasem smutek i jazda na zimowych.
