Mazda MX-6 GE KL 92'
To w takim razie się nie wymądrzam, ale uważam, że moja teoria i tak nie jest do końca bez sensu 
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
onyx napisał(a):Seryjny stab jest cienki jak parasolka od drinka
Tu się zgodzę, oglądałem go ostatnio i nie spodziewałem się, że jest taki cieniutki
Dopisano 21 lut 2013, 18:36:
A pomożecie mi znalezc jakis dobry aparat zaplonowy i kolektor ssacy?
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
JKK napisał(a):Nad kołem zamachowym się zastanowię...
Polecam Otockiego

Twoja teoria na temat balansu jest słuszna, ale w przypadku GE producent się nie popisał i jest tu sporo do poprawy a nie do zepsuciakamilspider napisał(a):To w takim razie się nie wymądrzam, ale uważam, że moja teoria i tak nie jest do końca bez sensu
Kolektor po polerce ma Siw-y. Co do reszty to raczej nie.
otoczak robi bardzo fajne koła zamachowe, również polecam

Wieści z warsztatu:
Silnik na szlifierni. Cylindry będą tulejowane, szlifowany będzie wał korbowy, wałki rozrządu, głowica przejdzie regenerację, planowanie, itd. Ogólnie full-opcja
Powinni uwinąć się z robotą do końca tygodnia i silnik wraca do warsztatu. Wtedy w ruch uszczelki, pierscionki, panewki i te inne 
Wieści z lakierni:
Podkład nałożony, lakier dobrany. Dziś konserowacja podwozia. Do końca tygodnia będzie gotowe
Felgi wypiaskowane, jutro malowanie 
Poza tym prezenty, prezenty, prezenty...




.. wniebowzięcie
Silnik na szlifierni. Cylindry będą tulejowane, szlifowany będzie wał korbowy, wałki rozrządu, głowica przejdzie regenerację, planowanie, itd. Ogólnie full-opcja
Wieści z lakierni:
Podkład nałożony, lakier dobrany. Dziś konserowacja podwozia. Do końca tygodnia będzie gotowe
Poza tym prezenty, prezenty, prezenty...




.. wniebowzięcie

- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
wygrałeś na loterii? 
fajnie się dzieje będę śledził temat powodzenia 

W jakim stanie był silnik przed remontem?
Dlaczego szlifujesz wał korbowy, panewka ci sie obróciła ?
Czy w dolocie simoty masz podłączenie do podciśnienia i odmy ?
Czy zegary z wersji USA to celowy zakup ?
Wstaw fotki silnika po zdjęciu głowic
Dlaczego szlifujesz wał korbowy, panewka ci sie obróciła ?
Czy w dolocie simoty masz podłączenie do podciśnienia i odmy ?
Czy zegary z wersji USA to celowy zakup ?
Wstaw fotki silnika po zdjęciu głowic
W jakim stanie był silnik przed remontem?
Dlaczego szlifujesz wał korbowy, panewka ci sie obróciła ?
Kiepskim. Zagotowany przeze mnie. Przyczyną było niedopatrzenie (uszkodzony wskaznik temperatury) i zaniedbanie (strasznie zasyfiony układ chłodzenia, który okazał się być jeszcze mocniej zasyfiony niż mi się wydawało). Silnik po usterce odpalał i pracował na wolnych obrotach równo, jednak wystarczyło lekko zwiększyć obroty i w silnik zamieniał się w zestaw perkusyjny. Cały układ chłodzenia był zawalony żółtawym kiślem. Po rozebraniu, przekazano mi, że z dwoch cylindrow zrobiły się 'łódki'– przczyną był wyślizgany wał korbowy, krótkie sworznie i przez pracę tłoka podobno potrafi się takie coś zrobić. Odchył od normy wynosił u mnie ok 4mm gdzie norma to granica 2mm. Stąd tulejowanie i szlif wału. Wybacz mi moją znajomość mechaniki, opisuję to jak potrafię. Poza tym wyślizgane były wałki rozrządu a robótki przy głowicy to przy całkowitym remoncie chyba oblig. Tłoki są ok. Panewki do wymiany (z nimi też były jakieś przeboje), pierścienie do wymiany, sprzęgło złom.
Czy w dolocie simoty masz podłączenie do podciśnienia i odmy ?
Tak jest, w pierwszym zgięciu z alu są dwa podłączenia, wygląda to dokładnie tak: http://imageshack.us/a/img713/8310/cold ... amx6v6.jpg
Czy zegary z wersji USA to celowy zakup ?
No właśnie z zegarami jest taka sprawa, że nie do końca jestem ich pewiem. Nie jest to wersja USA. One są UK z samochodu RHD. Wg mnie są ciekawsze, ta podwójna skala podoba mi się
Wstaw fotki silnika po zdjęciu głowic
Yes Sir!
BTW w końcu zajrzałeś na mój temat

- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Zaglądam zaglądam. Temat ślędzę na bieżąco
.
Dziś odwiedziłem warsztat, zwiozłem im większość prezentów i zajrzałem na lakiernię. Prace idą do przodu, podwozie zakonserwowane
Krzysiu dziś robił coś na mokro. Ogólnie auto obecnie nie wygląda reprezentacyjnie ale i tak pyknąłem dwie fotki


Uploaded with ImageShack.us
Dopisano 27 lut 2013, 16:54:
Tak poza tym to miałem wizję.
Jako że dokładki mazdaspeed są praktycznie nieosiągalne a na progach i hokeju zderzaka przedniego mi zależy (auto wygląda z nimi jeszcze piękniej niż bez
) pogrzebałem na forum mx6.com. Znalazłem tam temat w którym pewien pasjonata opisywał jakie dokładki z innych modeli pasują do Mx6 lub pasują po małych przeróbkach. Była ich cała lista i część z nich była dostępna na polskim allegro. Znalazłem takie:


Dokładki progów są od Opla Vectry A, hokej od Hondy Accord 97-00. Z dostępnych na portalu aukcyjnym wydają się być najładniejsze. Zapytałem więc wczoraj Krzysia-lakiernika czy by podjął się próby zamontowania ich na mazdzie. Przemyślał sprawę i się nie zgodził, podobno to za dużo dłubaniny z takimi tematami. Zadzwoniłem do sprzedawy i poprosiłem o wymiary dokładek. Progi są o 4cm dłuższe niż próg Mx6, wymiary hokeja były ciężkie do zmierzenia.
Macie jakieś pomysły?


Uploaded with ImageShack.us
Dopisano 27 lut 2013, 16:54:
Tak poza tym to miałem wizję.
Jako że dokładki mazdaspeed są praktycznie nieosiągalne a na progach i hokeju zderzaka przedniego mi zależy (auto wygląda z nimi jeszcze piękniej niż bez


Dokładki progów są od Opla Vectry A, hokej od Hondy Accord 97-00. Z dostępnych na portalu aukcyjnym wydają się być najładniejsze. Zapytałem więc wczoraj Krzysia-lakiernika czy by podjął się próby zamontowania ich na mazdzie. Przemyślał sprawę i się nie zgodził, podobno to za dużo dłubaniny z takimi tematami. Zadzwoniłem do sprzedawy i poprosiłem o wymiary dokładek. Progi są o 4cm dłuższe niż próg Mx6, wymiary hokeja były ciężkie do zmierzenia.
Macie jakieś pomysły?
- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Fajny pomysł z takim przeszczepem
U siebie mam hokej właśnie z hondy accord, ale oryginalny. Na dole zderzaka jest taka malutka szczelina po długości do której nasunąłem/dopasowałem tą dokładkę i jest idealnie (trzeba było tylko ją trochę podgrzać i przytrzymać przy klejeniu). Dokładka trzyma się na 2 wkrętach, a poza tym poszła ponad połowa tubki do klejenia szyb i nie ma prawa odpaść. Prędzej odpadnie cały zderzak niż ona sama 
Podasz listę tych dokładek, progów itp które pasują od innych aut?
Podasz listę tych dokładek, progów itp które pasują od innych aut?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
http://www.mx6.com/forums/2g-mx6-appear ... tures.html
Dopisano 27 lut 2013, 18:19:
Dokładki kupione
nie mogłem się powstrzymać
będziemy modzić! 
Dopisano 27 lut 2013, 18:19:
Dokładki kupione

- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Możesz podać linka i powiedzieć ile dałeś za progi?
Dzięki.
Usuń ten post
Dzięki.
Usuń ten post
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Dziś dzień ZONKA.
ZONK nr 1: okazuje się, że zegary które kupiłem mają wklejaną szybkę i ni cholery nie da się zamontować alu-ramek
ZONK nr 2: w warsztacie przymierzyli oryginalne kolektory KL do tych chińskich kwasiaków które kupiłem i okazuje się, że jedna ze śrub nie pasuje (na jednym i drugim baranku tak samo, odchył około 1cm na bok). Właśnie rozmawiałem ze sprzedawcą i twierdzi, że wszystkie takie kolektory są identycznie, nieważne czy do probe, mx6 czy innych KL. Powiedział, że trochę ich sprzedał i nikt nie zgłaszał takiego bubla. Poza tą jedną, zaznaczoną w czerwone kółeczko, wszystkie pasują idealnie. Poza tym powiedział, że jeśli nawet ta jedna nie pasuje to przedmuchów nie powinno być.. nie podoba mi się to..

ZONK nr 1: okazuje się, że zegary które kupiłem mają wklejaną szybkę i ni cholery nie da się zamontować alu-ramek
ZONK nr 2: w warsztacie przymierzyli oryginalne kolektory KL do tych chińskich kwasiaków które kupiłem i okazuje się, że jedna ze śrub nie pasuje (na jednym i drugim baranku tak samo, odchył około 1cm na bok). Właśnie rozmawiałem ze sprzedawcą i twierdzi, że wszystkie takie kolektory są identycznie, nieważne czy do probe, mx6 czy innych KL. Powiedział, że trochę ich sprzedał i nikt nie zgłaszał takiego bubla. Poza tą jedną, zaznaczoną w czerwone kółeczko, wszystkie pasują idealnie. Poza tym powiedział, że jeśli nawet ta jedna nie pasuje to przedmuchów nie powinno być.. nie podoba mi się to..

- Od: 1 lut 2011, 12:24
- Posty: 165
- Skąd: N.n.N
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL
Nie ma różnicy w jakim aucie ,kolektory są identyczne jeśli chodzi o silnik z serii K. ,sama uszczelka pasuję ? I nie słuchaj że bez jednej śruby możesz skręcić ,muszą być wszystkie .Dziwi mnie jedno że na bazę remontu nie kupiłeś lepszego silnika ,jakoś nie mam przekonania do tych wszystkich szlifów ,powodzenia w remoncie ..
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości