• Przetoczenie wszystkich tarcz hamulcowych,
• Wymiana prawej półosi (uszkodzony przegub wewnętrzny),
• Wymiana sprężyn przód i tył,
• Łożyska amortyzatorów, mocowania sprężyn tył (od 626 z przełożonymi org. szpilkami),
• Przeprojektowanie układu wydechowego (usunięcie katalizatorów wstępnych),
• Poprawa elementów aerodynamicznych doprowadzających zimne powietrze do jednostki V6 (widoczne na zdjęciu
• Zestaw zimowych opon na mniejszej feldze,
• Dodatkowo bolid został wyposażony w super efektywny płyn do z spryskiwaczy z nanotechnologią zapobiegającą powstawaniu smug z pobliskiego Ultramarketu „Owad”, niezamarzającym w temperaturze nawet -173 *C.
Wprowadzone modyfikacje pozwoliły na:
• Wyeliminowanie tzw. "Nascar Efekt" (powodem była bardziej zużyta prawa przednia sprężyna)
• Poprawienie wydajności jednostki V6 – w zakresie dolnych obrotów ciągnie dużo lepiej (niczym przydrożny ssak leśny z minimum 3 letnim doświadczeniem)
Poniżej kilka fotek w wersji "Brzydkie Kaczątko" (czyli u*ebana po deszczu)