Mazda 626 GF FS '00 Mariusz'a Blue Magic...

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Radex » 10 gru 2011, 09:05

Lukazie, fajny subwoofer kupisz w granicach 400zł do tego wzmacniacz też około 400zł i zestaw kabli. razem wyjdzie jakieś 900zł :P
ewentualnie wersja budżetowa ze słabszym wzmacniaczem i slabszym glosnikiem tak tylko żeby uzupełnić "scenę" gdzie sam robisz skrzynkę to jakieś 400-500zł za skrzynkę, piec i kable.

zapraszam do działu CAR AUDIO <czytaj>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez mariusz323wgr » 9 sty 2012, 00:07

Dzisiaj wizyta u @bananmina zdiagnozowała przyczynę moich problemów z jazdą na LPG. Niestety do wymiany jest już reduktor [po przejechaniu 35k km o dziwo]. :|
Energy Gaz Polska oceniam jeszcze raz = od zera do zera... i polecam omijać ich zakład szerokim łukiem, części jedne z najtańszych i najgorszych, ceny wysokie no i podejście do klienta bez komentarza.

We wtorek trzeba się więc wybrać ponownie na południe i zadbać o Magdalenę, na szczęście Krzysiek zna się na rzeczy i pewność wykonanej porządnie roboty zawsze jest... :]

... a miałem już tylko czekać do wymiany rozrządu z inwestowaniem w auto :|
P.S. Jednak jakby nie patrzeć z racji LPG co do paliwa i eksploatacji jestem już 1800,00 zł na plusie :)

Adios!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez mariusz323wgr » 10 lut 2012, 19:30

Witam, mała aktualizacja stanu mojej Mazdy :]
Druga wizyta u @bananmina pomogła w znalezieniu przyczyny problemów ze spadającymi obrotami [nie był to o dziwo reduktor] = do regulacji są zawory, a dokładniej jeden z cylindrów robił problemy...

Dzisiaj wizyta u Jaksy pomogła w pełni. :D Wyregulowane zawory jednego z cylindrów, wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów. Obecnie nie ma już żadnych problemów z rzucaniem auta na biegu jałowym.
Przy okazji wymieniony filtr kabinowy, który był już ostro zapierdzielony [po 40k km] i wydolność nawiewów była mocno nadszarpnięta [50% może]...

Teraz i jeździ dobrze i grzeje aż miło <serduszka>

Już niedługo na liczniku będzie 178k km więc czas na wymianę rozrządu z pompą.. :| <koszty>
P.S. Najbliższe plany to zakup dwóch używanych opon letnich na tylną oś – oraz sprawdzenie maszynek w felgach alu. Byle do wiosny :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez mariusz323wgr » 20 mar 2012, 23:48

mariusz323wgr napisał(a):P.S. Najbliższe plany to zakup dwóch używanych opon letnich na tylną oś – oraz sprawdzenie maszynek w felgach alu. Byle do wiosny :P

Plan wykonany i zrealizowany :)
Zakupione dwie używki w super stanie Fulda Carat Exelero 205/50 ZR16 [ich nietypowość zawyża cenę nowych opon, ale raczej zaniża jak się kupuje używane] i zrobiona zbieżność w AZ Auto w Warszawie. Oponki poszły na przód, a z tyłu latają Federale, które były wcześniej na przedniej ośce i są ok. :)
Wszystko w końcu lata na felgach alu '16 i jest bardzo dobrze jeżeli chodzi o prowadzenie auta. :D

Mazda już ma ponad 180 000 km, wiadomo parę rzeczy jest do zrobienia, ale na razie musi jeździć na obecnych podzespołach, które z czasem będą wymieniane [do wakacji raczej się wyrobię].
___________________

<serduszka> <serduszka> <serduszka>

Obrazek

Sesja z kolegą @Riki'm i jego 626 już na bliźniaczych felgach... ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez Riki » 21 mar 2012, 13:46

Jeszcze jedno........ ;)
Obrazek
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Radex » 21 mar 2012, 14:22

ładne fotki :) fajnie że wziąłeś te felgi Riki <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez chemical » 22 mar 2012, 00:01

Zgadzam się, felgi pierwsza klasa <spoko>
OEM, optycznie lekki wzór, podkreślają "limuzynowy" charakter GFki.
Polecam MazdaParts.plczęści mazda
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 11:52
Posty: 44
Skąd: Warszawa

Postprzez mariusz323wgr » 25 mar 2012, 23:26

Obrazek

wymyta, czysta i pachnąca – sezon letni rozpoczęty na dobre. <serduszka>
P.S. Co do felg to jak dla mnie jeszcze ładniejsze są @Banditowe od Mazdy 3, idealnie pasują do GF'a w sedanie.

Mazda niestety zaczęła mi trochę sama latać po drodze, szczególnie w koleinach i jak złapie jakąś nierówność – oponki są OK, tak samo jak i zbieżność...
Wygląda na to, że do wymiany są tuleje tylne wahaczy przednich?! – na przeglądzie techn. gościu mi mówił, żebym na nie zwrócił już uwagę bo zużyte.
Czy aby na pewno może to być przyczyną takiego "niepewnego" zachowania auta na drodze?

P.S.2 Będzie trzeba się do P. Jaksy przejechać..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez oblivion » 26 mar 2012, 07:45

Ja się przesiadłem z opon 185 na 205 to tez mi zaczęła latać po koleinach, muszę się przyzwyczaić <lol>
Tuleje wahacza raczej słychać niż czuć na koleinach... Mogę się mylić ale moje się tłukły niemiłosiernie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez mariusz323wgr » 29 mar 2012, 23:26

@oblivion masz rację, wina leży w szerokości opon i w naszych polskich drogach :|
na "normalnej" jezdni auto się prowadzi jak nigdy, kiedy tylko zaczną się koleiny robi się niewesoło..

P.S. Na po świętach umówiona już wizyta u Jaksy na wymianę oleju = Dexelia 5W30 syntetyk ory od nowości i nadal zero ubytku.. <serduszka>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez Radex » 30 mar 2012, 10:52

noo, opony dają bardzo dużo jeśli chodzi o specyfikację prowadzenia.
ja po zmianie na 205/45/17 musze trzymac kierownice jak w gokarcie, wybiera wszystkie nierówności

mariusz323wgr napisał(a):Na po świętach umówiona już wizyta u Jaksy na wymianę oleju = Dexelia 5W30 syntetyk ory od nowości i nadal zero ubytku..

<spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Gregory » 30 mar 2012, 21:20

Na szerszych macie taki objaw, że kręcąc w miejscu, wspomaganie działa trochę ciężej?
Szkoda że moje wozidło nie jest po FL <płacze>
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Dominator » 30 mar 2012, 21:25

Gregory napisał(a):Na szerszych macie taki objaw, że kręcąc w miejscu, wspomaganie działa trochę ciężej?

Większa szerokość=większy opór
Gregory napisał(a):Szkoda że moje wozidło nie jest po FL <płacze>

nasze przedliftowe nie wyglądają tak dziadkowo :P
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez mariusz323wgr » 11 kwi 2012, 23:24

Gregory napisał(a):Szkoda że moje wozidło nie jest po FL <płacze>

przed liftem też są ok, mi tylko wnętrze nie odpowiada jeżeli chodzi o kolorystykę, reszta git :D
@Dominator – już do tych swoich opon się przyzwyczaiłem, ogólne prowadzenie jest super, oby się kolein wystrzegać.

Olej wymieniony po równych 10 000 km, teraz jeździmy do 192k km na spokojnie... jest plan żeby takiego przebiegu za szybko nie osiągnąć, się okaże :P tym bardziej, że lato za pasem <serduszka>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez umcyk » 12 kwi 2012, 21:40

mariusz323wgr napisał(a):...
Olej wymieniony po równych 10 000 km, teraz jeździmy do 192k km na spokojnie... jest plan żeby takiego przebiegu za szybko nie osiągnąć, się okaże :P tym bardziej, że lato za pasem <serduszka>

taaa, jasne :) smigniesz nawet nie bedziesz wiedzial kiedy <lol>
ja tez niebawem bede zmienial oleum, ale to jeszcze pare 5km :)
Mariusz mozesz w wolnej chwili zrobic zdjecie poduchy silnika od strony rozrzadu i zapodac mi na maila ??
ciezko wchodzi mi 1 bieg i podejrzewam ze to wina tej wlasnie poduchy.
Jak przy wrzucaniu doloze troche gazu to bieg wskakuje idealnie, bez tego to loteria. Z gory dzeki
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 21:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez mariusz323wgr » 18 kwi 2012, 13:56

@umcyk jak bym wiedzial gdzie toto sie znajduje to nie ma problemu... ale az tak nie ogarniam gdzie co sie pod maska znajduje..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez umcyk » 18 kwi 2012, 21:52

mariusz323wgr napisał(a):@umcyk jak bym wiedzial gdzie toto sie znajduje to nie ma problemu... ale az tak nie ogarniam gdzie co sie pod maska znajduje..

od strony rozrzadu jest takie cos co laczy silnik z powiedzmy blotnikiem, takie cos okraglego podobnego do tulei wachacza :)
u mnie w watku jest gdzies zdjecie tego ustrojstwa, jak zabaczysz to znajdziesz
SZUKAM DODATKOWEJ PRACY – KAT "B" I "C" KURS NA PRZEWOZ RZECZY. POMOC W REMONTACH !! MEBLE NA WYMIAR !!
Moja wola jest by w wypadku nagłej śmierci, moje tkanki i narządy zostały przekazane do transplantacji ratując życie innym. Informuję także, że o swej decyzji powiadomiłem moją rodzinę i najbliższych, którzy w krytycznym momencie winni ją uszanować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 21:44
Posty: 659 (0/10)
Skąd:
Auto: umcykowoz:)
626 GF 2.0 115KM rok 2000
Pb + LPG

Postprzez mariusz323wgr » 21 kwi 2012, 22:39

umcyk napisał(a):
mariusz323wgr napisał(a):@umcyk jak bym wiedzial gdzie toto sie znajduje to nie ma problemu... ale az tak nie ogarniam gdzie co sie pod maska znajduje..

od strony rozrzadu jest takie cos co laczy silnik z powiedzmy blotnikiem, takie cos okraglego podobnego do tulei wachacza :)
u mnie w watku jest gdzies zdjecie tego ustrojstwa, jak zabaczysz to znajdziesz

ogarnę to na dniach... :]

... a w międzyczasie doznałem niezłego szoku, jak otworzyłem maskę mazdziny – bo coś zapłon mi wypadał na LPG i na PB o dziwo też :|

Obrazek

kable już wymienione na te same, czyli NGK, z tym, że czy to możliwe żeby aż tak się zniszczyły po 45k km i trochę ponad roku eksploatacji.. a może jakiś zwierz mi to przegryzł?! :|

P.S. Obecnie już jest znowu jak być powinno i w końcu nie ma problemów z jazdą na niskich obrotach – a myślałem że to wina samej instalacji LPG.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez jacobs » 21 kwi 2012, 22:59

mariusz323wgr napisał(a):a może jakiś zwierz mi to przegryzł?!

Miałem praktycznie identycznie jak mysz grasowała w garażu :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Radex » 21 kwi 2012, 23:44

zdecydowanie zwierz. same z siebie by się tak nie przegryzły ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy