Mazda 626 GF FS '01 Lift 2.0 HP 100kW – Czarnulka Radex'a
boczek86 napisał(a):piekne masz to autko radziu![]()
![]()
![]()
Przestań słodzić, czorne jak wungiel
Jak mnie wnerwia ten prześwit z przodu (hvjowo proporcjonalny do tyłu) – u mnie jest tak samo
-
Fasola
Bart0n napisał(a):Czyżbyś miał Webasto?
tak, ma możliwość zaprogramowania 3 godzin o której się załącza.
Fasola napisał(a):Przestań słodzić, czorne jak wungiel
Boczek w końcu jakby nie było z woj. śląskiego
Fasola napisał(a):Jak mnie wnerwia ten prześwit z przodu (hvjowo proporcjonalny do tyłu) – u mnie jest tak samo
mnie też, ale tak ma być.
ciekaw jestem czy ucierpiałaby aerodynamika gdyby opuścić niżej sam przód

wątpię, raczej wyjdzie autu na +Radex napisał(a):ciekaw jestem czy ucierpiałaby aerodynamika gdyby opuścić niżej sam przód
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Widziałem kiedyś 626 GE w sedanie z obniżonym tylko przodem i wyglądała
Ktośtam pisał, że mocowania amortyzatorów obrywają bardziej czy cóś...

Ktośtam pisał, że mocowania amortyzatorów obrywają bardziej czy cóś...
Radex napisał(a):ciekaw jestem czy ucierpiałaby aerodynamika gdyby opuścić niżej sam przód
Nie wydaje MNIE się, żeby opuszczenie przodu o jakieś 3cm miało wpływ na aerodynamikę.
oblivion napisał(a):Ktośtam pisał, że mocowania amortyzatorów obrywają bardziej czy cóś...
Wiadomo, że im twardziej tym mniejsze tłumienie, a sztywne elementy mocniej są nadwyrężane. Jak cały idzie w dół, to też tak się dzieje.
U mnie w M6 też przód ciut wyżej sterczy niż tył. Generalnie motyw dostrzegalny, ale żeby jakoś w oczy to kłuło, to nie powiem.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Bardziej twardo to jedno ale obniżając tylko przód zmienia się kąt nachylenia mocowań tylnych amortyzatorów, chociaż nie sądzę żeby to miało jakiś duży wpływ, może po 200000km albo jeździe po dziurach...

Spodziewałem się nocnego zdjęcia
Było by czarne na czarnym, czyli apokalipsa 
Dobrze że odświeżyłeś temat, bo myślałem, że już wszyscy swoje GF-y posprzedawali.
Dobrze że odświeżyłeś temat, bo myślałem, że już wszyscy swoje GF-y posprzedawali.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
konkretnie radzio

- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
jarsoN napisał(a):mało czarnego na niej.

Bartg napisał(a): Zdjęcie w dowodzie też wymieniasz ?
ostatnio wyrabiałem nowy także odpada
jarsoN napisał(a):Karta fajowa, szkoda, że mało czarnego na niej.
szkoda że dopiero teraz mnie oświeciło..... faktycznie mogłem wyciąć tło z foty i dać czarne tło
do tego dodać jeszcze efekt blasku w reflektorach u byłoby ekstra.
ale z drugiej strony lepsza karta z takim tłem jak jest bo one mają tendencję do wycierania się i nie będzie tak tego widać
Fasola napisał(a):Nie myślałeś nad tym bu urodzić się jeszcze raz i być czarnuchem
na pewno w poprzednim wcieleniu nim byłem

Szymon napisał(a):dobrze wydane 15zł Radzio
jeden sześciopak mniej
muszę się w końcu zabrać za tą pokrywę zaworów ale to chyba po weekendzie po kumpel sprzedał auto i pewnie będzie chciał jeździć oglądać "OKAZJE"


Sześciopak? Co za szczyny pijesz czarny bracie? 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości