Mazda 626 GD FE4 '91 – Biała Dama
Nawet mnie nie strasz bo jeszcze kupa części czeka na wymianęPayorez napisał(a):do GD cokolwiek coraz ciężej dostać!

Świat jest mały. W sumie nie przyszło mi do głowy żeby spytać czy jesteś użytkownikiem forumMajk500 napisał(a):A więc to do Ciebie je wysłałem?
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 626 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
ArteK86 napisał(a):Dzięki za dobre słowa.Myślałem, że teraz też jest na co patrzećNiron napisał(a):Piękna 626 fajnie że tak o nią dbasz , będzie na co popatrzeć za kilka lat.
no jest, ale za kilka lat, zostanie GD tyle ile palców na 2 rękach i jednym z nich pewnie będzie Twoja Biała Dama, o to mi chodziło
Hehe, to nie krechy od kół, to krechy nie do końca wyschniętego betonu(paski betonu do łatwiejszego poziomowania wylewki). Mazda wjeżdża do garażu przez bramę w prawym dolnym rogu zdjęcia, niestety inaczej nie pozwala konstrukcja budynku. Prostopadle do Madzi stoi jeszcze auto żony
.
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 626 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
W ostatnim czasie Mazda zawitała do forumowego magika tadziola celem wyeliminowania strzałów tłumika i ogólnej poprawy pracy silnika. Okazało się, że ktoś ostro pomieszał podciśnienia a także źle ustawił zapłon(auto jeździło wcześniej tylko na gazie). Po tygodniowym pobycie auto jeździ jak nowe, ładnie wkręca się na obroty, równo pracuje i przyśpiesza jak powinno.
Wczoraj udało mi się założyć tłumik końcowy, nie zdajecie sobie sprawy jak to jest jechać cichym autem po tak długiej przerwie – w końcu nic nie strzela i tłumik jest cały.
Dzisiaj z kolegą odwiedziliśmy, jak co miesiąc, Klasyczną Niedzielę.
Muszę wymienić jeszcze kopułkę i palec.
Wczoraj udało mi się założyć tłumik końcowy, nie zdajecie sobie sprawy jak to jest jechać cichym autem po tak długiej przerwie – w końcu nic nie strzela i tłumik jest cały.
Dzisiaj z kolegą odwiedziliśmy, jak co miesiąc, Klasyczną Niedzielę.
Muszę wymienić jeszcze kopułkę i palec.
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 626 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
klasyki niczego sobie
, ja tydzień temu prowadziłem znajomego Civica ze stożkiem i przelotem bez klimy z WWA do domu jakieś 200km uwierz mi, wiem jak to jest, przesiąść się z czegoś takiego do normalnego cichego samochodu 

Madziulka jest w dobrych rękach
,prezentuje się bardzo ładnie na żywo
. Jest jeszcze trochę do zrobienia, ale jak dopniesz ostatni guzik to będzie petarda 

Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości