Mazda MX-6 GE KL '92 – SIMPLY CLEAN!
Dawno nie robiłem wpisu żadnego.
Auto całe czas, jeździ, przez okres zimowy absolutnie minimum było robione. Ostatnie pomiary spalania dały dosyć fajny wynik, mianowicie 13,1 l/100km. Dodam tylko, że były to wyłącznie krótkie odcinki miejskie, także jest dobrze
Z ciekawszych rzeczy pomalowałem felgi na lato, oraz zamówiłem nowe opony do kompletu.
Kolor to Barlette Green Mica – trójwarstwowa perła
Będzie ciekawie.


Auto całe czas, jeździ, przez okres zimowy absolutnie minimum było robione. Ostatnie pomiary spalania dały dosyć fajny wynik, mianowicie 13,1 l/100km. Dodam tylko, że były to wyłącznie krótkie odcinki miejskie, także jest dobrze
Z ciekawszych rzeczy pomalowałem felgi na lato, oraz zamówiłem nowe opony do kompletu.
Kolor to Barlette Green Mica – trójwarstwowa perła




- Od: 2 wrz 2009, 12:53
- Posty: 1857 (1/26)
- Skąd: Toronto
- Auto: MX6 KL '92
A takie ładne były..

Ciekaw jestem efektu końcowego.
Wysłano za pomocą Tapatalk 2
Ciekaw jestem efektu końcowego.
Wysłano za pomocą Tapatalk 2
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 934 (35/77)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Obawiam się efektu tego koloru felg. Oby nie było tak "Civicowo".
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470

To byłą inspiracja. Miał być właśnie taki kolot – mega żarówiasta limonka (żółtawa), już nawet miałem wybrany kolor. Ale padł wybór na ciekawszy kolor, który wygląda na bardzo jasny zielony w cieniu, w słońcu natomiast robi się jasno żółty

Ps. Ciężko uchwycić prawdziwy kolor fe;g
Ps. Onyx, Ty powinieneś być w temacie, czy jest jakiś gwint z regulacjami, również kąta pochyłu do MXa niebędącym d2/ksport? Ewentualnie czy coś idzie dobrać?
Bo średnio mi się uśmiecha ciągnąć ze stanów/UK Tajwańczyka za ~4k plna



- Od: 2 wrz 2009, 12:53
- Posty: 1857 (1/26)
- Skąd: Toronto
- Auto: MX6 KL '92
Przede wszystkim bym się zastanowił czego oczekujesz. Jeżeli koniecznie potrzebujesz regulacji wysokości i dodatkowo kątów to opcje są 2 jak dla mnie jako alternatywa dla typowego chińczyka:
TEIN (ale on też już jest robiony w pewnej części na Tajwanie ale sygnowany Made in Japan i przewidziany do Probe):
http://www.tein.com/tech_info/j04.html – ostatnia opcja na tej stronie. Dodatkowo możesz założyć EDFC i z wnętrza pojazdu regulować tłumienie.
lub
BC Racing (który poniekąd pewnie też jest robiony na Tajwanie, ale zdecydowanie jest lepszej jakości niż te, które wymieniłeś)
http://www.bc-racing.co.uk/applications/mazda-coilovers/mazda-mx-6-92-97/br-series-coilover-type-ra-1.html
P.S. Poprzedni kolor felg mi bardziej przypadł do gustu, ale no cóż
TEIN (ale on też już jest robiony w pewnej części na Tajwanie ale sygnowany Made in Japan i przewidziany do Probe):
http://www.tein.com/tech_info/j04.html – ostatnia opcja na tej stronie. Dodatkowo możesz założyć EDFC i z wnętrza pojazdu regulować tłumienie.
lub
BC Racing (który poniekąd pewnie też jest robiony na Tajwanie, ale zdecydowanie jest lepszej jakości niż te, które wymieniłeś)
http://www.bc-racing.co.uk/applications/mazda-coilovers/mazda-mx-6-92-97/br-series-coilover-type-ra-1.html
P.S. Poprzedni kolor felg mi bardziej przypadł do gustu, ale no cóż
Lepsze wrogiem dobrego...
Setup na poprzednim kolorze felg bardzo mi się podobał i chociaż jak dla mnie felgi same w sobie wyszły mega, to też jestem ciekaw jak zagrają z czerwienią.
Na civicu miażdżą, więc jestem dobrej myśli.
Jeśli Tobie nie podejdą, to ja się chętnie do nich przyznam.
Setup na poprzednim kolorze felg bardzo mi się podobał i chociaż jak dla mnie felgi same w sobie wyszły mega, to też jestem ciekaw jak zagrają z czerwienią.
Na civicu miażdżą, więc jestem dobrej myśli.
Jeśli Tobie nie podejdą, to ja się chętnie do nich przyznam.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Zima nie odpuszcza , a szkoda mi świeżo wymalowanych kół na mróz i sól wystawiać 
-----
W międzyczasie powymieniałem i uzupełniłem płyny – olej, chłodniczy, wspomaganie, spryski. Dodatkowo wpadły nowe przewody WN oraz świece.
Samochód umyty / odkurzony. Jeszcze wymienić wycieraczki, opony, zajrzeć do hamulców i zawiechy i sezon 2013 można zaczynać
-----
W międzyczasie powymieniałem i uzupełniłem płyny – olej, chłodniczy, wspomaganie, spryski. Dodatkowo wpadły nowe przewody WN oraz świece.
Samochód umyty / odkurzony. Jeszcze wymienić wycieraczki, opony, zajrzeć do hamulców i zawiechy i sezon 2013 można zaczynać
Ostatnio edytowano 14 kwi 2013, 12:07 przez sewa, łącznie edytowano 1 raz


- Od: 2 wrz 2009, 12:53
- Posty: 1857 (1/26)
- Skąd: Toronto
- Auto: MX6 KL '92
Kolor felg jak i felgi są świetne
Jakby były lampy J-Spec to by było aż za fajnie
Ogólnie fajnie jest

Jakby były lampy J-Spec to by było aż za fajnie
Ogólnie fajnie jest

"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Fajnie. Przydały by sie jeszcze j-specowe progi.
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość