Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez julek » 30 maja 2015, 20:57

Daj znać jakie będą wrażenia po wygłuszeniu mod na + <spoko> Mnie to ciekawi w tym aucie jedna rzecz :D ile pochłoneło zielonych z twojej kieszeni heh <głaszcze>
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Dominator » 30 maja 2015, 22:26

Nie dosc ze ciezkie, to zrobisz najgorsze..wyciszysz dzwiek V6.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4921 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez goju10 » 30 maja 2015, 22:53

Ale Ty się musisz nudzić :) Żeby tylko efekt był wart tej roboty.
goju10
 

Postprzez Setritus » 31 maja 2015, 01:07

julek napisał(a):ile pochłoneło zielonych z twojej kieszeni heh <głaszcze>

Jakież to ma znaczenie przy takim aucie <serduszka> <serduszka> <serduszka> 21 letni samochód wolny od rdzy. Patrzysz na zdrową podłoge i aż chce sie cokolwiek robić. Auta i tak nigdy nie sprzedam więc można ładować ile wlezie, byle była satysfakcja i efekt ;)
Dominator napisał(a):Nie dosc ze ciezkie, to zrobisz najgorsze..wyciszysz dzwiek V6.

Cięzkie fakt, autko przytyje na oko ze 40 kg (ALE ZA TO LEPIEJ SIĄDZIE <glupek2> )
goju10 napisał(a):Ale Ty się musisz nudzić :) Żeby tylko efekt był wart tej roboty.

Też mam nadzieje że nie będzie rozczarowania po wszystkim. Póki co moge powiedzieć że drzwi kierowcy są skończone i jest mega fajny dźwięk zamknięcia. Taki głuchy, bez żadnego pogłosu. Blacha jest jakby "pełna" w środku, nie ma żadnego pustego blaszanego echa jak sie puka palcem w dzwi. Sam nie moge doczekać sie efektu końcowego.

A powiem wam coś, w tajemnicy...
Jeżeli o swap chodzi...
To...
Marzy mi sie KLZE....
W automacie <serduszka> <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez szkodnik_byd » 31 maja 2015, 08:18

To szukaj skrzyni od x9 najlepiej z kompem z przedlifta j powinno dac się to polaczyc
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6202 (915/442)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Setritus » 31 maja 2015, 13:02

Bardziej skłaniałbym sie w strone kupna kompletnego Xedosa do 4k powiedzmy i wyjęcia z niego wszystkiego co mi potrzebne. Skrzynia to tylko początek :D Wiązka, półosie, sterownik, zegary, dźwignia biegów, pompa hamulcowa bez obiegu sprzęgła i podejrzewam sporo więcej.
A potem wsadziłbym do niego skrzynię manualną i sprzedał jako manual :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez freezoneq » 31 maja 2015, 14:10

Pamiętaj, że drzwi trzeba też okleić na drugiej warstwie blachy, ta do której przykręcony jest głośnik... i to bardzo szczelnie (cięgna od zamka najlepiej dać w jakiś cienki pieszel i zakleic), otwory montażowe zaślepić paskami blachy nawet 1mm i na to mata. Pewnie o tym wiesz.
Generalnie rozczarowania nie będzie bo u mnie po samych drzwiach zrobiło się super cicho. O ile uszczelki masz w dobrym stanie. Najwięcej hałasu wpada dachem, grodzią i nadkolami, także na tym bym się skupił najbardziej. W sumie to nawet jeśli przednia szyba nie jest oryg i jest za cienka to też będzie głośno. Ale pewnie masz oryg :]
1000 zł to żadna tragedia. Mnie same drzwi wyniosły 300. Przy czym kto zamykał ten wie jak one pracują ...
Chodzi tylko o własny komfort czy budujesz fundament pod fajne audio? A może jedno i drugie...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez Setritus » 1 cze 2015, 13:48

freezoneq napisał(a):Pamiętaj, że drzwi trzeba też okleić na drugiej warstwie blachy, ta do której przykręcony jest głośnik... i to bardzo szczelnie (cięgna od zamka najlepiej dać w jakiś cienki pieszel i zakleic), otwory montażowe zaślepić paskami blachy nawet 1mm i na to mata. Pewnie o tym wiesz.

Nom ale takie wygłuszenie robi sie chyba pod car audio co? Mi chodzi tylko o odizolowanie wnętrza samochodu od hałasu z zewnątrz więc zwykła ściana z mat wygłuszających spełni zadanie. Będą 2 warstwy na zewnętrznej blasze i jedna dodatkowa na wewnętrznej ;)
freezoneq napisał(a):Ale pewnie masz oryg :]

Tak szybka oryginał fabryczna <serduszka>

Wracając do tematu KLZE w automacie mam już na oku 3 sprawne Xedosy z automatem w przedziale cenowym 1-2 tys zł. Jednego na pewno sobie kupię <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Crenshaw » 1 cze 2015, 14:24

a nie będziesz ciekawy hamowni? takiego starego automatu pewnie nie shamujesz :)
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez deejay27 » 1 cze 2015, 14:50

Pojeździ pół roku i zatęskni za manualem. A tak na marginesie to po co KL-ZE łącżyć z automatem, chyba tylko dla tego żeby go mieć , bo sensu nie widzę. To ma się wysoko kręcić , a skrzynia z X9 długo tego nie zniesie niestety . Druga sprawa to , nie jestem pewien ale raczej bez przeróbek nie uda się zaadoptować skrzyni z X9 do X6 . Poza tym rozrusznik jest chyba też inny i takie tam, do tego półosie , przeguby. Ale jak się ma kasę , to można wszystko przerobić:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez macieju » 1 cze 2015, 18:00

Ale przecież wychodziły xedosy 6 z automatem, więc pewnie taki idzie pod uwagę, a więc wszystko co potrzebne będzie "na miejscu "
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2010, 10:06
Posty: 32
Skąd: LLB
Auto: Mazda Xedos 6

Postprzez Setritus » 1 cze 2015, 18:10

No sam nie wiem, myślałem włąśnie o kompletnym automacie z Xedosa KF, ale nie wiem jak on zniesie KLZE :p
Musze to wszystko przemyśleć :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez deejay27 » 1 cze 2015, 18:46

Oryginalnie zdaje się że były chyba MX-6 z automatem z KL-ZE więc raczej powinna to znieść , tylko pytanie po co ?Chyba że taki kaprys masz ;P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Setritus » 1 cze 2015, 19:06

Wszystkie KLZE KL31 jeździły w automacie z tego co mi wiadomo. Chodzi głównie o kaprys. Jeżdżę manualem już prawie 7 lat i mam dość, jednak jak wsiadam do autka ojca to aż sie micha cieszy jakie to wygodne ;) Na początek wsadze silnik z manualem. Wyhamuje go, będziemy wiedzieli jaka jest moc na silniku i jak uda mi sie kupić xeda z automatem to automat wleci do mnie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez deejay27 » 1 cze 2015, 19:11

To lepiej zostaw sobie tego manuala, bo zobaczysz że znudzi Ci sie ten komfort i wrócisz do niego , tym bardziej mając KL-Ze
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez julek » 1 cze 2015, 20:35

Setritus napisał(a):Wszystkie KLZE KL31 jeździły w automacie z tego co mi wiadomo.


<nie> <nie> <nie> byly tez w manualu :D jakbys wczesniej sie namyslil to bym mial automat z kfze;p
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez sylwo » 2 cze 2015, 09:12

Piotrze skąd ten pomysł z automatem, zbabiałeś? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez witek » 2 cze 2015, 09:45

Również byłbym za manualem :) nie wiadomo ile automat Kf'a zniesie KLZE :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Bartg » 2 cze 2015, 12:16

Pytanie jakie auto ma Ojciec, że tak wygodnie jest ;) Do spokojnej jazdy z KFem ok, ale przy swapie na -ZE to trochę bez sensu zabijać potencjał silnika od razu skrzynią.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez jedrzej07 » 2 cze 2015, 12:21

Przyjemność jazdy w automacie jest, ale w X9/Millenii chociażby, gdzie auto jest bardziej komfortowe niż sportowe. X6 niby sportowy typowo nie jest ale już jemu bliżej niż X9. Te skrzynie nie są zbyt wytrzymałe patrząc na ilość uszkodzonych automatów, i to przy 140 albo 167 koniach. A jak napędzać to będzie jeszcze mocniejszy silnik to nie wróżę Ci by ta skrzynia zbyt długo pochodziła niestety. No ale to Twój wybór. Jak Ci nie szkoda kasiorki i czasu to możesz spróbować. Najwyżej wrócisz z powrotem do manuala
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy