Jesli o mnie chodzi to darowalbym sobie obnizanie tylko przodu. zawsze mozesz uciac jeden zwoj z tych co masz teraz
Mazda 626 GF FS 1997r.
dokladnie. Ja tak bardziej po podworkowemu maznalem a tutaj widze profesjonalna rada 
Jesli o mnie chodzi to darowalbym sobie obnizanie tylko przodu. zawsze mozesz uciac jeden zwoj z tych co masz teraz
Jesli o mnie chodzi to darowalbym sobie obnizanie tylko przodu. zawsze mozesz uciac jeden zwoj z tych co masz teraz

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Już dawno bym eksperymentował ze sprężynami ale brak funduszy, lipiec pochłonął ok 1klzł na lpg.. Tak czy inaczej zakładał bym Jamexy lub apexy. Sa jeszcze KAW 50/35mm, ale drogie dość..
Wczoraj zadrapałem sobie felgę, ale chyba sie nie skrzywiła w żaden sposób, pier
wysokie krawężniki w środku miasta..
Na liczniku 225600, czas na zmianę oleju i wizytę u bananmina, moze uda się którąś z tych rzeczy ogarnąc w weekend..
Wczoraj zadrapałem sobie felgę, ale chyba sie nie skrzywiła w żaden sposób, pier

Na liczniku 225600, czas na zmianę oleju i wizytę u bananmina, moze uda się którąś z tych rzeczy ogarnąc w weekend..
Na obecną chwilę mam inne zyciowe priorytety niz pakować ok 1klzl w renomowane sprężyny, a są zadowoleni użytkownicy Jamexów etc tu na forum. Wolę kupic jamexa i zostanie mi na przednią szybę i poprawkę blacharską nad nią, niz cieszyc się eibachem lub h&r i oglądać jak blachę trawi ruda, na szczęscie powoli
Ale nawet Jamexy muszą poczekać 

Z dwojga złego lepiej w tę stronę
ja muszę w końcu rdzę ogarnąć oraz przednia szybę i też będę się cieszył podobnie . Powodzenia w pracach. Świetnie będzie GFka wyglądała na felgach od M6 i obniżonym zawieszeniu.
Ja mam założone Eibach Pro-Kit 30/30mm i widziałeś u mnie że przód i tak jest wyżej niż tył. Teraz myśle czy by nie zamontować KAW 50/35mm, wtedy byłoby równo. Cena w niemczech to ok 180 euro a za eibachy dałem 850zł, czyli po przesyłkach wyszłoby tak samo.
Odwieczne pozostaje pytanie ile wytrzymają amortyzatory przednie przy tym -50. -35 to juz sporo a co dopiero więcej, tym bardziej jeśli auto służy na codzien i rocznie pokonuje ok 20kkm w różnych warunkach.. w obecnym pewnie ok 30 wyjdzie..
Ostatnio edytowano 11 sie 2012, 21:41 przez Dominator, łącznie edytowano 1 raz
Jak masz po czym jeździć to obniżaj, jak nie to wolisz kasę wpakować w coś innego. Ja sklinam zawsze jak wyjeżdżam do centrum mojej wiochy... Jeżdżąc po Polsce też nie ma cudów...
Obniżać auto można w Arabii Saudyjskiej, gdzie są lepsze drogi
Jak tylko będą fundusze to wracam do seryjnego zawieszenia (kupiłem auto już na -35mm)
Obniżać auto można w Arabii Saudyjskiej, gdzie są lepsze drogi
Jak tylko będą fundusze to wracam do seryjnego zawieszenia (kupiłem auto już na -35mm)
Przyszedł czas na swieższy oddech dla silnika, wymieniłem filtr powietrza na KNECHT LX 542, przy okazji kolejna juz zmiana oleju, pozostaje caly czas ten z którego jestem zadowolony: CASTROL MAGNATEC 10W40 i filterek FILTRON OP 595. Lepiej jednak zamontowac inny OP575 gdyz jest dluzszy a więc chyba i lepiej filtruje..
Zakupiłem również swiece DENSO K20TT które wymienie za niedługo (ponoc sa one ulepszoną wersją k20pr-u. Miałem je na poczatku i chciałem własnie te stare ale zabrakło w sklepie,a seria TT niby z lepszych materiałów jest wykonana i z braku laku wziąłem tt), obecnie pokonałem juz ponad 23kkm na ngk bkr6e i nie odczuwam ich zlego działania. Denso wymienie asekuracyjnie. Wizyty u klubowego "gaziarza" nie było ale pod koniec miesiąca się dokona i wtedy zamontuje swieczki
Na liczniku obecnie 225843


Zakupiłem również swiece DENSO K20TT które wymienie za niedługo (ponoc sa one ulepszoną wersją k20pr-u. Miałem je na poczatku i chciałem własnie te stare ale zabrakło w sklepie,a seria TT niby z lepszych materiałów jest wykonana i z braku laku wziąłem tt), obecnie pokonałem juz ponad 23kkm na ngk bkr6e i nie odczuwam ich zlego działania. Denso wymienie asekuracyjnie. Wizyty u klubowego "gaziarza" nie było ale pod koniec miesiąca się dokona i wtedy zamontuje swieczki
Na liczniku obecnie 225843


To już kolejna zmiana na castrola i nie było do tej pory problemu, nawet koledzy leją go do wysokoobrotowych civiców i nie ma narzekania
Patrząc na charakterystykę zawieszenia 626gf , to właśnie te 50/35 ustawiło by w miarę poziomo cały samochód
Patrząc na charakterystykę zawieszenia 626gf , to właśnie te 50/35 ustawiło by w miarę poziomo cały samochód
Dominator napisał(a):To już kolejna zmiana na castrola i nie było do tej pory problemu, nawet koledzy leją go do wysokoobrotowych civiców i nie ma narzekania
może mają więcej kucy, może lepszy moment i dlatego sobie chwalą.... ja nie byłem zadowolony.
ale jesli Ty jestes w takim razie wszystko w porzadku dla Twojej madzi. nie wiem jak w zime...
no chyba masz racje. niestety lepsze firmy od sprezyn nie maja takiego obnizenia do GF. zazwyczaj jest to 35/35Dominator napisał(a):Patrząc na charakterystykę zawieszenia 626gf , to właśnie te 50/35 ustawiło by w miarę poziomo cały samochód
gdzie Ty robisz takie kilometry

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Krakow-Bielsko Biala-Lodz-Bielsko Biala-Krakow-Tarnow . Do tego dojazd do pracy, plus jakies zakupy. Rodzina gdzie indziej, kobieta rowniez i tak sie robi km.. Lubie jezdzic, ale to niestety kosztuje.. W zimie bedzie mniej 
o Panie, sie najezdzisz widze. Dobedze ze masz czas i ciut kasiury zeby tak smigac sobie 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Akurat miniony tydzien byl sponsorowany w czesci
a poza tym, co zrobisz jak musze, komunikacja publiczna przy moim przemieszczaniu sie,jest slaba alternatywa.. musze przelykac przy dystrybutorze to co poszlo w powietrze.. dobrze ze choc narazie jest za co zalac..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość