Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez deejay27 » 27 lut 2015, 00:24

Ładniutka kierownica:) A czy nie jest deko większa od tej z X6?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez slisman » 27 lut 2015, 10:03

No no, robi wrażenie, ładnie obszyta <spoko>
Dużo kosztuje taka usługa jeśli można wiedzięc?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez B0TTLE » 27 lut 2015, 10:35

i to się nazywa doinwestowany samochód
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2014, 23:29
Posty: 128 (1/0)
Skąd: DDZ
Auto: Mazda 626 GE FP 96'

Postprzez szkodnik_byd » 27 lut 2015, 14:25

To się nazywa zwielokrotnianie wartości auta jaki już jest mnoznik x4 czy x5 chyba że dążymy do x6

To u mnie będzie x9 i to niedługo
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Setritus » 27 lut 2015, 16:06

deejay27 napisał(a):Ładniutka kierownica:) A czy nie jest deko większa od tej z X6?

Rozmiar ma ten sam, jest tylko delikatnie grubsza od tej z X6, przyjemniej się trzyma ;)
slisman napisał(a):Dużo kosztuje taka usługa jeśli można wiedzięc?

Obszycie kierownicy 150zł, obszycie gałki 30zł, firma PFI z Knurowa. Ale szczerze powiedziawszy nie mogę ich polecić, jest obszyte bardzo ładnie ale w jednym miejscu ktoś sie pier**lnął i zamiast przyznać się do błędu i wyciąć nowy kawałek skóry zostawił ten i mam dziurki po igle w miejscu gdzie być ich nie powinno.
szkodnik_byd napisał(a):To się nazywa zwielokrotnianie wartości auta jaki już jest mnoznik x4 czy x5 chyba że dążymy do x6

Ten kierunek... :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez sylwo » 27 lut 2015, 18:28

Czubki.... i jeszcze Was to bawi <glupek2> <lol> <lol> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez szkodnik_byd » 27 lut 2015, 21:00

Dlaczego ja bardzo tanio kupiłem xeda więc łatwo jest zwielokrotic wydatki x9
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez D@m$on » 27 lut 2015, 22:32

Wspominaleś cos kiedyś o 20 calach:p
I wpadły mi w oczy takie cudeńka:)

http://olx.pl/oferta/jdm-5x114-3-20x8-5 ... 8V7fz.html
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez Setritus » 27 lut 2015, 22:42

D@m$on napisał(a):Wspominaleś cos kiedyś o 20 calach:p

Przeszło mi, to był głupi pomysł :D Ostatnio myślałem nawet żeby zejść na 17", ale też dzięki bogu mi przeszło. Zostaje 18 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez D@m$on » 27 lut 2015, 22:51

Masz rację RX`owe 18stki najlepiej pasują do Xeda:)
Chociaz 17 z M6 też fajnie wygląda:)
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez Setritus » 4 mar 2015, 13:55

Dorosłem do tej decyzji :D
Obrazek
Na felunku z rexa powinno ładnie siąść :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez rafał88 » 4 mar 2015, 13:58

Noo wkoncu :D <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Crenshaw » 4 mar 2015, 14:07

niach, niach :) w końcu :)
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez DamianoV6 » 4 mar 2015, 17:56

nooooo długo wyczekiwany SWAP :P Jamex-y tak? :D
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 18:22
Posty: 1235 (14/17)

Postprzez risto77 » 4 mar 2015, 18:55

Przybijam 5. Też długo nosiłem się z tą decyzją. <spoko>
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez Setritus » 4 mar 2015, 18:56

Tak są to Jamexy.
Wszystkie amortyzatory rozbieram na kawałki, oczyszczam ze rdzy, zabezpieczam antykorozyjnie i maluję blachogumem. Każdy dostanie też nowy odbój i osłonę ;) Chciałem kupić zestaw nowych amorów ale te oryginalne są w tak dobrym stanie że nie ma to sensu. Podobnie poduszki, łożyska, wszystko w stanie bdb.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez deejay27 » 4 mar 2015, 19:01

No coraz lepiej się dzieje . Wg mnie Jamexy to świetny wybór.
A tak wg to fajnie wygląda ta robota na tych białych kaflach:) Jak w jakimś labolatorium.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Setritus » 5 mar 2015, 13:31

Złożyłem wczoraj wieczorem amory na przodzie. Po pierwsze nie siadło tak jak bym tego chciał :D Jest różnica, ale bardzo niewielka. Wiem że jak złoże też tył to przód jeszcze minimalnie pojdzie w dół, ale i tak jest kiepsko.
Do tego po jeździe próbnej stwierdzam że zrobiło się kur*wsko twardo, no jedzie sie jak taczką, a to ciągle tylko przód. Rozważam powrót do ori sprężyn i wyrzucenie jamexów za okno, jak najdalej ode mnie <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez wilusjdm » 5 mar 2015, 13:58

Setritus napisał(a):stwierdzam że zrobiło się kur*wsko twardo, no jedzie sie jak taczką

Jestem tego zdania, że jak ktoś zmienia sprężyny sportowe do seryjnego amortyzatora to zawsze będzie takie odczucie. Nie zważając jaką sprężynę się założy czy to tani Jamex czy znany Eibach... sprężyna musi być przystosowana pod amortyzator o innej charakterystyce tłumienia. Wiem jako to jest, bo sam miałem kiedyś przykład hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez mazdastance » 5 mar 2015, 14:08

Mazda ładuje eibachy do M3 i M6 na seryjny amor i jest naprawdę komfortowo na takim set- upie.
W przypadku tego Xeda nie szukałbym kompromisów i ładował gwint :D
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 12:15
Posty: 77 (0/4)
Auto: japan-2JZ-GE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy