Mazda 626 GE KL '96 gwint D2
Ano szkoda, że nie ma żadnych V6 w nowej gamie silników Mazdy, ale rozumiem, że nie ma za bardzo odbiorców na taki produkt.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Nic z widlakiem o sześciu cylindrach tak nie pracuje jak V6 Mazdy!
Ale wszyscy lecą teraz po taniości. I producenci i nabywcy
Choć myślę, że gdyby słuchano potencjalnych klientów a w szczególności czytano takie fora gama V-szóstek by się znalazła. Jesteśmy niewidoczni i niesłyszalni
Ale wszyscy lecą teraz po taniości. I producenci i nabywcy
Choć myślę, że gdyby słuchano potencjalnych klientów a w szczególności czytano takie fora gama V-szóstek by się znalazła. Jesteśmy niewidoczni i niesłyszalni
Paweł-Gołembiewski napisał(a):Myślę, że tego zazdrości Ci niejeden posiadacz nowszych SkyActivówGratuluję!
Dzięki, chociaż takim skyactive 2.5 też bym pojeździł

jurand napisał(a):Choć myślę, że gdyby słuchano potencjalnych klientów a w szczególności czytano takie fora gama V-szóstek by się znalazła. Jesteśmy niewidoczni i niesłyszalni
Ale to jest szansa dla naszych staruszek z widlakami pod maską
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Bardziej na ratowanie ich przed złomowaniem
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):Paweł-Gołembiewski napisał(a):Myślę, że tego zazdrości Ci niejeden posiadacz nowszych SkyActivówGratuluję!
Dzięki, chociaż takim skyactive 2.5 też bym pojeździł![]()
Eklerek Ci powiem że aktualnie śmigam 2.5 skyactive to jedziesz bo jedziesz tylko mandaty wpadają a jak miałem 626 z KL to była frajda z jazdy a nie tylko prędkość na liczniku. I ogólnie podejrzewam że silnik KL spokojnie więcej przejedzie jak te skyactive był nawet robiony test długodystansowy mazdy i niestety ale po 200k km wyszło dość spore zużycie jednego cylindra także no ciekawe jak to będzie przy przebeigu 300k. (moja 626 miała prawie 300 i chodziła jak zegareczek)
Ostatnio edytowano 13 lut 2018, 11:33 przez Adoz, łącznie edytowano 1 raz
Adoz napisał(a):był nawet robiony test długodystansowy mazdy
Podałbyś link?
Na co dzień znajdziesz mnie w serwisie Mazdy:
>> Zapraszam serdecznie :) <<
>> Zapraszam serdecznie :) <<
Paweł-Gołembiewski napisał(a):Adoz napisał(a):był nawet robiony test długodystansowy mazdy
Podałbyś link?
Akurat to było w jakiejś gazecie albo motor albo Auto Świat, bodajże początek 17 roku. Co prawda motor jest dość często jednostronny i testy bardziej przechyla na stronę niemczurów. W każdym bądź razie któraś z tych gazet robi takie testy długodystansowe jak w domu będę i znajdę ten odcinek to dopiszę do wiadomości.
Chwilkę mnie nie było na forum a tu takie rzeczy
gratuluje podjęcia decyzji o remoncie i samego wykonania go
Cieszę się że bliźniaczka dostała wyremontowane serce. Czekam na relację z użytkowania po remoncie. Bezawaryjności ! (chociaż ten typ to ma w standardzie) 
mario626 napisał(a):gratuluje podjęcia decyzji o remoncie
Dzięki

mario626 napisał(a):Bezawaryjności ! (chociaż ten typ to ma w standardzie)
Te silniki ciężko zatrzymać, na mieszance 1:1 z olejem pojedzie, na 4 garach bez kompresji też pojedzie
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Bardzo lubię wygląd tak czystego silnika o wyższości v6 nikogo nie trzeba przekonywać
Ostatnie tego silniki były jeszcze 2 lata temu w cx9 w dzisiejszych cx9 tylko 2,5 turbo no nic świat idzie do przodu ale czy w dobra stronę
Ostatnie tego silniki były jeszcze 2 lata temu w cx9 w dzisiejszych cx9 tylko 2,5 turbo no nic świat idzie do przodu ale czy w dobra stronę
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Obserwuje z niecierpliwością, ale Adrian za mało km robi i długo czekać na jakieś raporty spalania oleju itp

- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
1600km od poskładania ciekawe kto robi mniej km :p
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):ciekawe kto robi mniej km :p
ja mam teraz ''emeryt stajl''
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1840 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Jakiś update by trzeba zrobić
W sobotę ruszyłem do Tarnowa po graty do GE... kupiłem zawias i pakiet V6
Już w niedziele zabrałem się za montaż pakietu, zrobiłem też hybryde pakietu z chlapaczami. Zawieszenie w poniedziałek zacząłem, wczoraj troche podregulowałem... efekty na fotach
W sobotę ruszyłem do Tarnowa po graty do GE... kupiłem zawias i pakiet V6
Już w niedziele zabrałem się za montaż pakietu, zrobiłem też hybryde pakietu z chlapaczami. Zawieszenie w poniedziałek zacząłem, wczoraj troche podregulowałem... efekty na fotach
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
No pięknie zeszła 
zdecydowanie uważam że początek lat 90 to najlepszy okres dla mazdy
zdecydowanie uważam że początek lat 90 to najlepszy okres dla mazdy
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Skoro juz tak szalejesz, to moze chcesz zamontowac do niej japonskie reflektory?
Zalegaja mi tylko w garazu i nie mam co z nimi zrobic
Komus sprzedalem blende JDM, ale chyba jej nie montowal u siebie, wiec jest szansa ja odzyskac. Zostaly mi jeszcze skladane lusterka i przedni grill ze znaczkiem efini czy chromowane klamki wewnetrzne.
Pozdrawiam,
voytecku.
Pozdrawiam,
voytecku.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości