Mazda Xedos 6 CA KL '95 2.5 V6 24V by phoenx

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Maliniak » 23 mar 2015, 00:16

Nie ma problemu, polecam sie na przyszłość ;)
w xedosie 9 jest inny kolektor i inne uszczelki ktore nie maja otworu na ten kanał EGR
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 20:19
Posty: 243 (0/6)
Skąd: Parczew
Auto: Mazda Mx-6 2.5v6 KLZE, 1993r
Lexus GS300 2002r.

Postprzez KyRy » 23 mar 2015, 20:04

lepsze jest wrogiem dobrego ;) ale jak już wszystko poskładane to niech hula :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez Adventure184 » 28 mar 2015, 13:37

Po co jakieś Virtualne tuningi i obniżanie samochodu, skoro można tak :)
Załączniki
IMAG0410.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2011, 22:06
Posty: 227 (8/4)
Skąd: Rzeszów
Auto: Xedos 6 V6 98 r.
Były:
Focus II 2006 1.6 100 KM
Mazda 323f 1.5 99

Postprzez Setritus » 28 mar 2015, 17:36

W bagażniku tona wyngla ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez phoenx » 29 mar 2015, 00:30

Tona gratów :) Xed pomagał przy przeprowadzce – nawet baaardzo twarde sprężyny H&R się poddały :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 13:21
Posty: 669 (14/26)
Skąd: Wrocław
Auto: VW New Beetle 2.0 8V 98'
Yamaha FZ6 Fazer S1
Były:
Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL 95'
Mazda Xedos 6 2.0 V6 KF 97'
Mazda 323F BG 1.6 16V 92'

Postprzez phoenx » 18 kwi 2015, 15:55

Dzisiaj był DynoDay zorganizowany przez grupę dolnośląską. Wyniki Xeda w głównym wątku:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 13:21
Posty: 669 (14/26)
Skąd: Wrocław
Auto: VW New Beetle 2.0 8V 98'
Yamaha FZ6 Fazer S1
Były:
Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL 95'
Mazda Xedos 6 2.0 V6 KF 97'
Mazda 323F BG 1.6 16V 92'

Postprzez risto77 » 18 kwi 2015, 18:28

Oglądałem ten Twój wykres i nasuwa mi się pytanie. W którym momencie otwierają się wirsy ??
U mnie zdecydowanie to widać dwa x. Pierwszy x przy 4400 obrotów a drugi przy 4900. U Ciebie zupełnie płasko.
Wyniku oczywiście zazdroszczę :> i gratuluję <spoko>
Niby nic, 5KM ale niesmak pozostał :P
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez phoenx » 18 kwi 2015, 19:03

No właśnie ja nie wiem jak to z tymi moimi vrisami jest... Powinniśmy mieć tak samo, bo obydwaj mamy KL sterowany kompem od KF a tu dupa... U Ciebie widać bardzo ładnie vrisy a u mnie kompletnie nie – jakby ich w ogóle nie było... Może są padnięte? Co do wyniku, to sam jestem mocno zaskoczony :) Mam wrażenie, że Twój Xed lepiej się zbiera a tu na hamowni jakieś jaja wyszły...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 13:21
Posty: 669 (14/26)
Skąd: Wrocław
Auto: VW New Beetle 2.0 8V 98'
Yamaha FZ6 Fazer S1
Były:
Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL 95'
Mazda Xedos 6 2.0 V6 KF 97'
Mazda 323F BG 1.6 16V 92'

Postprzez Setritus » 18 kwi 2015, 19:24

Sprawdź czy vrisy otwieraja sie na postoju.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez phoenx » 18 kwi 2015, 19:54

Setritus napisał(a):Sprawdź czy vrisy otwieraja sie na postoju.

A one działają zero-jedynkowo czy mogą być przytkane/uszkodzone i działać słabiej?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 13:21
Posty: 669 (14/26)
Skąd: Wrocław
Auto: VW New Beetle 2.0 8V 98'
Yamaha FZ6 Fazer S1
Były:
Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL 95'
Mazda Xedos 6 2.0 V6 KF 97'
Mazda 323F BG 1.6 16V 92'

Postprzez Setritus » 18 kwi 2015, 20:41

albo jest otwarty albo zamknięty.
Poruszaj nimi czy w ogóle chodzą bez oporów. Jeśli jest ok to odpal silnik i przegazuj do odcięcia, powinny sie oba otworzyć. Jeśli sie nie otwierają to albo brak podciśnienia albo walnięty elektrozawór (bardziej prawdopodobne). Jeśli to elektrozawór to wyskoczy ci też błąd w ECU
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez phoenx » 18 kwi 2015, 20:44

Jak je ostatnio demontowałem to chodziły bez oporów. To już wiem jak je sprawdzić, dzięki za rady! Jak tylko zrobi się ciepło i będę grzebał przy Xedzie to obadam temat.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 13:21
Posty: 669 (14/26)
Skąd: Wrocław
Auto: VW New Beetle 2.0 8V 98'
Yamaha FZ6 Fazer S1
Były:
Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL 95'
Mazda Xedos 6 2.0 V6 KF 97'
Mazda 323F BG 1.6 16V 92'

Postprzez KyRy » 19 kwi 2015, 10:07

phoenx napisał(a):Xed uczestniczył dziś w DynoDay zorganizowanym przez grupę dolnośląską. Jako, że przy silniku nie ma żadnych modyfikacji (poza LPG :P) a kolektor ssący jest od silnika KF, to spodziewałem się max 150KM (fabrycznie KL-DE ma 164KM). Wynik jednak mocno mnie ucieszył... ;)

no to super! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez risto77 » 19 kwi 2015, 10:33

KyRy napisał(a):
phoenx napisał(a):Xed uczestniczył dziś w DynoDay zorganizowanym przez grupę dolnośląską. Jako, że przy silniku nie ma żadnych modyfikacji (poza LPG :P) a kolektor ssący jest od silnika KF, to spodziewałem się max 150KM (fabrycznie KL-DE ma 164KM). Wynik jednak mocno mnie ucieszył... ;)

no to super! :)


Gdyby pokazał 140KM to pewnie Udałbyś, że nie Widzisz :P
Żarcik.
Sam byłem mocno zaskoczony <co?>
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez phoenx » 19 kwi 2015, 11:13

risto77 napisał(a):Gdyby pokazał 140KM to pewnie Udałbyś, że nie Widzisz :P

To bym go tam zostawił w cholerę i wrócił autobusem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 13:21
Posty: 669 (14/26)
Skąd: Wrocław
Auto: VW New Beetle 2.0 8V 98'
Yamaha FZ6 Fazer S1
Były:
Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL 95'
Mazda Xedos 6 2.0 V6 KF 97'
Mazda 323F BG 1.6 16V 92'

Postprzez julek » 19 kwi 2015, 21:59

Setritus napisał(a):albo jest otwarty albo zamknięty.
Poruszaj nimi czy w ogóle chodzą bez oporów. Jeśli jest ok to odpal silnik i przegazuj do odcięcia, powinny sie oba otworzyć. Jeśli sie nie otwierają to albo brak podciśnienia albo walnięty elektrozawór (bardziej prawdopodobne). Jeśli to elektrozawór to wyskoczy ci też błąd w ECU


na postoju to sie raczej jeden powinien otworzyc drugi dopiero podczas jazdy przy obiazeniu, u mnie tez nie dzialaly okazal sie jebniety elektrozaworek;p
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2012, 20:30
Posty: 592 (0/2)
Skąd: warszawa
Auto: Mazda Mx-6 2.5l v6 KL-DE 1997 była się zmyła
Mazda Xedos 6 v6 poszla w obieg
Mazda 626 GE 2.5l v6 w czesciach
OBECNE :D
Mazda Mx-6 2.5l v6 1995
Mercedes e320 cdi 2003
Mazda 6 2.0 lf 2006 hb

Postprzez Adventure184 » 20 kwi 2015, 21:29

A przy jakich wartościach u Was się otwierają Vrisy?
U mnie KL + osprzęt KF jest ~4500 + 5000 rpm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2011, 22:06
Posty: 227 (8/4)
Skąd: Rzeszów
Auto: Xedos 6 V6 98 r.
Były:
Focus II 2006 1.6 100 KM
Mazda 323f 1.5 99

Postprzez risto77 » 20 kwi 2015, 21:34

U mnie 4400 i 4800
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez risto77 » 11 cze 2015, 19:24

Dawaj te foty !! Cały dzień zaglądam i nic nie Pokazujesz.
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2294 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez phoenx » 11 cze 2015, 20:49

Dodałem w końcu :) Pamiątkowy wpis z "rocznicy" oraz fotki z ostatniego moda... risto77 dzięki wielkie jeszcze raz!!! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 13:21
Posty: 669 (14/26)
Skąd: Wrocław
Auto: VW New Beetle 2.0 8V 98'
Yamaha FZ6 Fazer S1
Były:
Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL 95'
Mazda Xedos 6 2.0 V6 KF 97'
Mazda 323F BG 1.6 16V 92'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy