w xedosie 9 jest inny kolektor i inne uszczelki ktore nie maja otworu na ten kanał EGR
Mazda Xedos 6 CA KL '95 2.5 V6 24V by phoenx
lepsze jest wrogiem dobrego
ale jak już wszystko poskładane to niech hula 
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
- Od: 2 mar 2011, 22:06
- Posty: 227 (8/4)
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos 6 V6 98 r.
Były:
Focus II 2006 1.6 100 KM
Mazda 323f 1.5 99
W bagażniku tona wyngla 
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Oglądałem ten Twój wykres i nasuwa mi się pytanie. W którym momencie otwierają się wirsy
U mnie zdecydowanie to widać dwa x. Pierwszy x przy 4400 obrotów a drugi przy 4900. U Ciebie zupełnie płasko.
Wyniku oczywiście zazdroszczę
i gratuluję
Niby nic, 5KM ale niesmak pozostał
U mnie zdecydowanie to widać dwa x. Pierwszy x przy 4400 obrotów a drugi przy 4900. U Ciebie zupełnie płasko.
Wyniku oczywiście zazdroszczę

Niby nic, 5KM ale niesmak pozostał
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
No właśnie ja nie wiem jak to z tymi moimi vrisami jest... Powinniśmy mieć tak samo, bo obydwaj mamy KL sterowany kompem od KF a tu dupa... U Ciebie widać bardzo ładnie vrisy a u mnie kompletnie nie – jakby ich w ogóle nie było... Może są padnięte? Co do wyniku, to sam jestem mocno zaskoczony
Mam wrażenie, że Twój Xed lepiej się zbiera a tu na hamowni jakieś jaja wyszły...
Sprawdź czy vrisy otwieraja sie na postoju.
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Setritus napisał(a):Sprawdź czy vrisy otwieraja sie na postoju.
A one działają zero-jedynkowo czy mogą być przytkane/uszkodzone i działać słabiej?
albo jest otwarty albo zamknięty.
Poruszaj nimi czy w ogóle chodzą bez oporów. Jeśli jest ok to odpal silnik i przegazuj do odcięcia, powinny sie oba otworzyć. Jeśli sie nie otwierają to albo brak podciśnienia albo walnięty elektrozawór (bardziej prawdopodobne). Jeśli to elektrozawór to wyskoczy ci też błąd w ECU
Poruszaj nimi czy w ogóle chodzą bez oporów. Jeśli jest ok to odpal silnik i przegazuj do odcięcia, powinny sie oba otworzyć. Jeśli sie nie otwierają to albo brak podciśnienia albo walnięty elektrozawór (bardziej prawdopodobne). Jeśli to elektrozawór to wyskoczy ci też błąd w ECU
- Od: 22 lut 2009, 13:42
- Posty: 1169 (0/5)
- Skąd: Olsztyn / Kraków
- Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r
Jak je ostatnio demontowałem to chodziły bez oporów. To już wiem jak je sprawdzić, dzięki za rady! Jak tylko zrobi się ciepło i będę grzebał przy Xedzie to obadam temat.
phoenx napisał(a):Xed uczestniczył dziś w DynoDay zorganizowanym przez grupę dolnośląską. Jako, że przy silniku nie ma żadnych modyfikacji (poza LPG) a kolektor ssący jest od silnika KF, to spodziewałem się max 150KM (fabrycznie KL-DE ma 164KM). Wynik jednak mocno mnie ucieszył...
no to super!
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
KyRy napisał(a):phoenx napisał(a):Xed uczestniczył dziś w DynoDay zorganizowanym przez grupę dolnośląską. Jako, że przy silniku nie ma żadnych modyfikacji (poza LPG) a kolektor ssący jest od silnika KF, to spodziewałem się max 150KM (fabrycznie KL-DE ma 164KM). Wynik jednak mocno mnie ucieszył...
no to super!
Gdyby pokazał 140KM to pewnie Udałbyś, że nie Widzisz
Żarcik.
Sam byłem mocno zaskoczony

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
risto77 napisał(a):Gdyby pokazał 140KM to pewnie Udałbyś, że nie Widzisz![]()
To bym go tam zostawił w cholerę i wrócił autobusem
Setritus napisał(a):albo jest otwarty albo zamknięty.
Poruszaj nimi czy w ogóle chodzą bez oporów. Jeśli jest ok to odpal silnik i przegazuj do odcięcia, powinny sie oba otworzyć. Jeśli sie nie otwierają to albo brak podciśnienia albo walnięty elektrozawór (bardziej prawdopodobne). Jeśli to elektrozawór to wyskoczy ci też błąd w ECU
na postoju to sie raczej jeden powinien otworzyc drugi dopiero podczas jazdy przy obiazeniu, u mnie tez nie dzialaly okazal sie jebniety elektrozaworek;p
A przy jakich wartościach u Was się otwierają Vrisy?
U mnie KL + osprzęt KF jest ~4500 + 5000 rpm.
U mnie KL + osprzęt KF jest ~4500 + 5000 rpm.
- Od: 2 mar 2011, 22:06
- Posty: 227 (8/4)
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos 6 V6 98 r.
Były:
Focus II 2006 1.6 100 KM
Mazda 323f 1.5 99
U mnie 4400 i 4800
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Dawaj te foty
Cały dzień zaglądam i nic nie Pokazujesz.

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Dodałem w końcu
Pamiątkowy wpis z "rocznicy" oraz fotki z ostatniego moda... risto77 dzięki wielkie jeszcze raz!!! 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości