
Mazda Xedos 6 2.0 V6 CA KF 95r Black
wczoraj zabrałem się za wymianę prawego drążka kierowniczego i końcówki ale po zdjęciu okazało się że nie to jest przyczyną stuków tylko wytrzepany jest sworzeń wahacza dolnego
najgorsze jest to że nie wytrzymał nawet roku i jest nie rozbieralny także muszę wymienić cały wahacz
co za dolina.dobrze że mogę oddać drążek i końcówkę a w zamian za dopłatą wziąć wahacz 

A nie jest wciskany na prasie? Zdaje się że tak jak w 626 GE 

oblivion napisał(a):A nie jest wciskany na prasie? Zdaje się że tak jak w 626 GE
Tak jest wciskany i można wymienić sam sworzeń ja już ponad rok od wymiany i nic się nie dzieje firma CTR
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Tubi napisał(a):oblivion napisał(a):A nie jest wciskany na prasie? Zdaje się że tak jak w 626 GE
Tak jest wciskany i można wymienić sam sworzeń ja już ponad rok od wymiany i nic się nie dzieje firma CTR
Macie rację panowie


jak to zrobiłes bo mam ten sam problem
Mazda v6
- Od: 27 lis 2011, 19:00
- Posty: 18
- Skąd: POZNAŃ
- Auto: MAZDA XEDOS 2.0 V6 24V 144KM 1994r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości