
No to czas na moja Mazdę, którą polubiłem od pierwszego przejechanego kilometra – czerwone MX-6 z motorem FS. Auto jest rewelacyjne i świetnie się sprawdza na mieście i w trasie. Póki co jestem zachwycony
Dane techniczne:

Silnik FS czyli 114KM i, co ważniejsze, 168Nm. Przebieg 170tyś. z czego większość w Niemczech. Aktualny przebieg 188tyś. Spalanie mierzyłem tylko raz dla każdego typu: miasto 8,8 – trasa 6,8 – mieszany 7,1 przy raczej lekkiej nodze. Z wyposażenia, jak w większości MX-6, bogate jak na 92 rok: halogeny, wspomaganie kierownicy, podgrzewane i regulowane lusterka, ABS, elektryczny szyberdach, elektrycznie wysuwana antena, elektryczne szyby, centralny zamek, przyzwoite audio.
Wykres mocy auta:


Zmiany wizualne i mechaniczne:

Short Shifter, białe migacze, fabryczny spojler od KL, felgi od 323F BA V6, 16 cali na oponach 205/55/16, polerowana pokrywa zaworów, kompletny dolot zimnego powietrza CAI zakończony oryginalnym filtrem HKS z mocowaniem tej samej firmy, sprężyny Jamex -35mm, metalowy katalizator, Mazdaspeed korek chłodnicy, Mazdaspeed korek oleju, JDM polerowane dokładki progów, JDM halogeny, JDM włącznik halogenów, JDM lampy przednie, JDM lampy tylne, trzecie światło stop w spojlerze z wersji JDM, dodane fabryczne tylne chlapacze, JDM fabryczne dokładki progów LSi oraz przednia dokładka LSi, zamek klapy z wersji JDM, tłumik końcowy Mazdaspeed, kierownica Mazdaspeed, klakson Mazdaspeed, fabryczny zestaw nagłośnienia BOSE w bagażniku.
W trakcie realizacji:

Rozpórka przednia własnego projektu i wykonania.
Plany:

Porządna felga, zmiany w zawieszeniu, kolektor wydechowy 4-2-1.
Serwis:

Zimą 2007 roku wymieniłem kompletny układ wydechowy. W styczniu 2008 wymieniłem zaworek pompy oleju. Latem 2008 skończyło się łożysko alternatora – zostało założone nowe łożysko, nowe szczotki oraz nowy stojan. Od razu po kupnie wymieniłem uszkodzone, drobne elementy wnętrza takie jak klamka kierowcy, klapka otwierania wlewu paliwa itp. Latem 2008 wymieniłem amortyzator tylnej klapy oraz instalację elektryczną drzwi kierowcy z powodu popalonej wtyczki w drzwiach. Pod koniec roku 2008 wymieniłem przednie tarcze oraz klocki. Pod koniec roku 2008 zregenerowałem ramiona wycieraczek i pomalowałem na czarny mat. Mniej więcej w tym samym okresie wymieniłem płyn chłodzący. Marzec 2009: wymieniłem przepalone żarówki pozycyjne w przednich lampach, jedną w tylnej lampie, poprawiłem mocowanie boczku drzwi kierowcy, ponieważ okropnie trzeszczał, wyczyściłem wszystkie szpary i zakamarki we wnętrzu, zrobiłem kilka małych zaprawek miejsc, w których odprysnął lakier. Kwiecień 2009: naprawiłem podświetlenie tylnej tablicy, gdzie brakowało w ogóle jednej lampki. 10 czerwca 2009: wymieniłem uszkodzony przełącznik otwierania szyb w drzwiach kierowcy. 27 czerwca 2009: lukster zregenerował przednie zaciski hamulcowe. 15 lipca 2009: tarcze i klocki tylne, zestaw naprawczy tylnych zacisków. 29 października: wymiana prawego, przedniego zacisku hamulcowego, nowy płyn hamulcowy DOT-4.
Lipiec 2009:
















Maj 2009:







Kwiecień 2009:


Marzec 2009:









Luty 2009:





Grudzień 2008:




Listopad 2008:









Lipiec 2008:





Wrzesień 2007:




Lipiec 2007, kilka zdjęć zaraz po kupnie:



