Kolor tego pakietu też chyba odbiega od tego co jest na reszcie ? No i to pośrupane lusterko
Mazda Mx6 GE KL '92 Need for speed
Na wcześniejszych zdjęciach wyglądało to chyba jakoś trochę lepiej, teraz takie jakieś niedokończone ?
Kolor tego pakietu też chyba odbiega od tego co jest na reszcie ? No i to pośrupane lusterko
Kolor tego pakietu też chyba odbiega od tego co jest na reszcie ? No i to pośrupane lusterko
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Pomarańczowy wredny kolorek
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
embe00 napisał(a):Trochę czasu minęło, ale mazda wreszcie wyjechała z warsztatu, zostało tak naprawdę odpowietrzyć hamulce oraz kupić dłuższą linke od ręcznego. Reszta to już będzie kosmetyka
Sprawdzę jeszcze, ale wydaje mi się, że mam takie dłuższe linki do GE pod zaciski od GG w garażu. Sprawdzę i dam znać.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Progi było widać, że nie w kolorze, zderzak przedni natomiast był lakierowany świeżo, stąd ta różnica, generalnie cała jest pomalowana bardzo średnio, ale kosmetyką zajmę się na koniec.
Póki co po ponad 8 latach przejechała 300km i chodzi ładnie.
Pierwszy poddaje się alternator już słychać pasek, już zamówiłem 110A z xedosa 9, a do tego dywaniki ewa, z obszyciem pomarańczowym.
Generalnie praktycznie cała elektronika nie działa tj. lusterka, szyby, szyberdach jako tako działa, podświetlenia liczników brak oraz paru kontrolek, a do tego centralny przestał działać.
Więc jeszcze kilka worków z pieniędzmi i sporo roboty mnie czeka.
Co do linki od ręcznego ro już coś się udało ogarnąć i działa.
Powiem jeszcze, że na ulicy przykuwa uwagę praktycznie każdego
Dopisano 18 cze 2024, 11:28:
Poza tym to felgi które chciałem założyć oz crono ht 5x112 na pływających nakrętkach nie weszły, więc muszę sprzedać i szukać czegoś innego
Póki co po ponad 8 latach przejechała 300km i chodzi ładnie.
Pierwszy poddaje się alternator już słychać pasek, już zamówiłem 110A z xedosa 9, a do tego dywaniki ewa, z obszyciem pomarańczowym.
Generalnie praktycznie cała elektronika nie działa tj. lusterka, szyby, szyberdach jako tako działa, podświetlenia liczników brak oraz paru kontrolek, a do tego centralny przestał działać.
Więc jeszcze kilka worków z pieniędzmi i sporo roboty mnie czeka.
Co do linki od ręcznego ro już coś się udało ogarnąć i działa.
Powiem jeszcze, że na ulicy przykuwa uwagę praktycznie każdego
Dopisano 18 cze 2024, 11:28:
Poza tym to felgi które chciałem założyć oz crono ht 5x112 na pływających nakrętkach nie weszły, więc muszę sprzedać i szukać czegoś innego
- Od: 26 lis 2022, 09:54
- Posty: 35
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda MX6 GE KL 2.5 V6 '92
Ja bym wymienial styki ile się da, tak z doświadczenia z Mazdy 
Zazwyczaj brakuje masy...
Zazwyczaj brakuje masy...
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Chyba kolegę wczoraj mijałem na drodze
Miło widzieć, że ktoś ma ochotę jeszcze reanimować takie auta. Nawet nie wiedziałem, że taki MX jeździ po okolicy. Kibicuje i śledzę postępy.
Elektryka w tym aucie nie jest mocno skomplikowana. Wywal wszystko co niefabryczne i niepotrzebne a potem miernik w dłoń i jazda. Szyby po podłączeniu na krótko nie działają? To silnik podnośnika do wymiany. Chyba że silnik słychać, a szyba stoi dębowo to mechanizm zerwany.
Miło widzieć, że ktoś ma ochotę jeszcze reanimować takie auta. Nawet nie wiedziałem, że taki MX jeździ po okolicy. Kibicuje i śledzę postępy.
Elektryka w tym aucie nie jest mocno skomplikowana. Wywal wszystko co niefabryczne i niepotrzebne a potem miernik w dłoń i jazda. Szyby po podłączeniu na krótko nie działają? To silnik podnośnika do wymiany. Chyba że silnik słychać, a szyba stoi dębowo to mechanizm zerwany.
Mam jakiś problem, w trakcie jazdy stale coś z pod maski gwiżdże jak woda z czajnika. W czasie dodawania gazu coraz bardziej, po wciśnięciu sprzęgła przestaje oraz na neutralnym przestaje, co to może być?
Brakuje mi też zaślepki lub jakiegoś innego gówienka które powinno być w miejscu tego wężyka różowego, może stąd to gwizdanie?
Dodatkowo gdzieś ubywa mi płynu hamulcowego, z mechanicznych rzeczy to by było tyle.
Co do elektryki to okazało się, że piny w drzwiach były pogięte, tak więc strona kierowcy już sprawna, zostało zrobić to samo po stronie pasażera. Następnie szukanie dlaczego podświetlenie liczników nie działa i klakson.
Brakuje mi też zaślepki lub jakiegoś innego gówienka które powinno być w miejscu tego wężyka różowego, może stąd to gwizdanie?
Dodatkowo gdzieś ubywa mi płynu hamulcowego, z mechanicznych rzeczy to by było tyle.
Co do elektryki to okazało się, że piny w drzwiach były pogięte, tak więc strona kierowcy już sprawna, zostało zrobić to samo po stronie pasażera. Następnie szukanie dlaczego podświetlenie liczników nie działa i klakson.
- Od: 26 lis 2022, 09:54
- Posty: 35
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda MX6 GE KL 2.5 V6 '92
embe00 napisał(a):Mam jakiś problem, w trakcie jazdy stale coś z pod maski gwiżdże jak woda z czajnika. W czasie dodawania gazu coraz bardziej, po wciśnięciu sprzęgła przestaje oraz na neutralnym przestaje, co to może być?
Brakuje mi też zaślepki lub jakiegoś innego gówienka które powinno być w miejscu tego wężyka różowego, może stąd to gwizdanie?
Powodów gwizdania może być wiele. Od nieszczelności w układzie dolotowym lub wydechowym, a kończąc na wszelkich rolkach. Wciśniecie sprzęgła coś zmienia? Na postoju jak przegazujesz to też coś gwiżdże?
Na zaworku brakuje kapturka zaślepiającego, albo któryś wężyk jest nie zapięty. Od czego ten zaworek bo trochę trudno mi poznać po zdjęciu? Kapturek jakiś znajdę w swoich śmieciach to najwyżej podjedziesz
embe00 napisał(a):Przy ilu obrotach macie odcinke w swoich v6? Dzisiaj kręciłem do lekko ponad 7.5k obrotów i jeszcze nie było, jakiś błąd czy po prostu poprzedni właściciel przesunął odcinke?
Śmiało możesz próbować dokręcić dalej. Ja swojego mogę dokręcić do prawie 8k rpm na seryjnym ecu. Chyba że masz KLZE albo lpg 2 generacji gdzie nie ma odcinki to nie kombinuj

Wydaję mi się że jest to zawór od podciśnienia, a zamiast tego różowego wężyka powinna iść tam zaślepka.
Do tego mam jeszcze jeden wężyk, który jest podłączony tylko z jednej strony i nie mam pojęcia gdzie wchodzi, jak będę miał czas to zrobię zdjęcia.
Co do gwizdania, to ustawało po wciśnięciu sprzęgła, prawdopodobnie był to alternator, ponieważ tydzień temu zaświeciła mi się kontrolka akumulatora, a po przejechaniu może 30km akumulator i alternator padł, nie ładuje wcale nawet na wysokich obrotach. Na szczęście auto nie zgasło więc jeszcze 50km bez elektryki dojechało. Teraz czeka na montaż alternatora 110a z xedosa 9 i nowego akumulatora. Jak ojciec wróci z urlopu to się za to zabierzemy, bo teraz nie mam czym po nie skoczyć do domu
Kręcenie do odcinki będzie musiało poczekać, a jeszcze przed nim chyba zmienię olej, bo już trochę stary.
Z ciekawszych rzeczy to udało mi się kupić aluminiowe nakładki na progi, już trochę spolerowałem i bezbarwnym zrobiłem, a do tego jeszcze te uszczelki na dach kupiłem. W przyszłym tygodniu pewnie będę montować.
Do tego mam jeszcze jeden wężyk, który jest podłączony tylko z jednej strony i nie mam pojęcia gdzie wchodzi, jak będę miał czas to zrobię zdjęcia.
Co do gwizdania, to ustawało po wciśnięciu sprzęgła, prawdopodobnie był to alternator, ponieważ tydzień temu zaświeciła mi się kontrolka akumulatora, a po przejechaniu może 30km akumulator i alternator padł, nie ładuje wcale nawet na wysokich obrotach. Na szczęście auto nie zgasło więc jeszcze 50km bez elektryki dojechało. Teraz czeka na montaż alternatora 110a z xedosa 9 i nowego akumulatora. Jak ojciec wróci z urlopu to się za to zabierzemy, bo teraz nie mam czym po nie skoczyć do domu

Kręcenie do odcinki będzie musiało poczekać, a jeszcze przed nim chyba zmienię olej, bo już trochę stary.
Z ciekawszych rzeczy to udało mi się kupić aluminiowe nakładki na progi, już trochę spolerowałem i bezbarwnym zrobiłem, a do tego jeszcze te uszczelki na dach kupiłem. W przyszłym tygodniu pewnie będę montować.
- Od: 26 lis 2022, 09:54
- Posty: 35
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda MX6 GE KL 2.5 V6 '92
KUZAJ napisał(a):Siema ten elektro- zawór odpowiada za podciśnienie zaworu EGR i możesz go zaślepić.
Dzięki wielkie, tak zrobię, zostaje wtedy tylko jeden wężyk podłączony tyljo z jednej strony i z niewiadomych rzeczy to będzie wszystko. Reszta z górki.
- Od: 26 lis 2022, 09:54
- Posty: 35
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda MX6 GE KL 2.5 V6 '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości